1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen zou ik zeggen... Niet de allerbeste projecter met HD-resoluties maar voor dat geld is het eigenlijk een no-brainer en zou je hem gewoon moeten kopen. Die Contrast Ratio van 2000:1 zul je niet halen maar dan nog zul je een prachtig plaatje krijgen met de Xbox 360. En over dat HDMI / DVI hoef je je geen zorgen te maken, daar hebben ze convertors voor zodat je kunt aansluiten wat je maar wilt... Lijkt me een hele goede deal, zul je geen spijt van krijgen.
     
  2. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien zit er gewoon component aansluiting op dus als je de premium 360 hebt besteld kun je gelijk aan de slag met de component kabel die daarbij zit.
     
  3. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    verwachten jullie dat deze beamers (de Hitachi PJ TX100) een scherper/beter beeld geeft dan de Samsung LE32R41, die ik ook op het oog heb. Op zich vind ik het niet zo erg op om de zoveeltijd een nieuwe lamp te kopen, maar ik wil gewoon weten of de beamer snelle beelden zoals een racegames aankan. die Sammy heeft bv. een reactietijd van 8 ms, wat best wel snel is en waarbij je geen last hebt...
     
  4. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 stuurt dat ding gewoon aan op 1280 x 720 @60hz, zou voor gamen geen probleem moeten zijn. Maar bekijk dat ding gewoon een keer in actie bij degene van wie je hem over kunt nemen.
     
  5. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar ik heb nog geen xbox 360, hoe kan ik dan 'testen' of die snelle beelden aan kan.

    Ik vraag me gewoon af of ik bij de beamer of bij de samung LCD een beter beeld kan verwachten
     
  6. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Je huidige xbox draaid ook op 60hz, maakt geen drol uit, gewoon die eraan hangen dus.
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch besloten af te zien van deze koop, mede, omdat ik het nog steeds een boel geld vind, verder is het way out of de richting, ik woon bij eindhoven en de persoon die hem verkoopt helemaal in Zutphen.

    En tot slot, meest belangrijke reden, een LCD is alles in 1 beeld, ook voor mijn PC,xbox en TV, en later een verdere kosten. Ik ben nu nog een studentje in laatste jaar vwo, dus strax als examens geweest zijn, ik die sammy heb en veel ga werken, kan ik mss aan het eind volgend jaar een beqmer erbij kopen.

    Verder vond me moeder dat zo een LCD ook voor school gebruikt kan worden op werkstukken op te typen...:)
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan heb je wel geen scherm van 2 meter breed ;) Tja keuze zul je zelf moeten maken maar ik vind mijn beamer echt heerlijk. Zowel voor games, als TV kijken, als film kijken en soms gewoon voor de PC (Call of Duty 2 vanaf de bank :D) maar goed ik snap je keuze opzich wel. Ik heb ook heel lang zitten twijfelen, echter nooit spijt gehad van mijn keuze voor een beamer.
     
  9. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    jongens vraagje ik ben bezig met plasmascherm van hyundai type hdp 4241
    hij is hd ready en gaat tot 1080 i superscherm om te zien inclusief double tuner al1 hij is 50 hz geeft dat dadelijk problemen met xbox 360 bijv omdat hij op 60 hz draait? zo ja , wat voor probleem?
     
  10. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    er komt zeker ooit nog een beamer, maar momenteel denk ik gewoon dat een LCD handiger is en allereesrt zal ik mezelf moeten verplchten niets te kope tot die xbox 360 er eindelijk is...
     
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    360 zal ook wel 50hz doen, oude tv's moeten ze ook ondersteunen
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke beamer ga jij eigenlijk gebruiken voor de X360? Ik meen me te herinneren dat je op zoek was naar een Long Throw Lense beamer maar heb je er inmiddels ook al een aangeschaft? Neem aan dat je niet je Barco gaat gebruiken ivm het inbranden van menuutjes?
     
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een sony Cineza HS-50/51 lcd beamer
    [​IMG]
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nice... Die lag boven mijn budget :)
     
  15. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon even geen betere lcd beamer vinden in mijn budget :)
     
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Was er toen ook niet volgens mij, hooguit de Benq 8700.. Maar das een DLP geloof ik. Mja heb de Sony nooit gezien maar als ik het zo las op het HTforum ontliepen deze generatie 720P beamers elkaar niet erg, de Sony was echter wel de beste keuze mocht je het geld hebben.. Och, ik wacht wel tot er 1080P beamers zijn eer ik weer een keer update. En eer die betaalbaar zijn :p :p
     
  17. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ik ben als de dood voor het regenboogeffect van dlp's ben daar vrij gevoelig voor dus de keus voor lcd was snel gemaakt.

    Voor de ps3 kunnen we nog even sparen voor 2 1080P projectoren :)
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    WOOHOO!!!!! _O_ 8) *)
    Na lang sites bezoeken,en veel twijfelen heb ik eindelijk me nieuwe lcd tv van samsung besteld de le32r41 (82 cm)
    Moet alleen tot eind okt wachten maar dan komen ze em eindelijk brengen kan niet wachten!!!
    pwnageO-)

    ps:thanks vor het beantwoorden van al me vragen.
    Ik zal nog wel vaker posten als ik vragen heb.
    En ik laat weten wat ik ervan vind als ik em heb.
     
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik ben er denk ik ook uit welke tv ik ga halen ik denk de Finlux LCD1500TN
    hij is niet heel groot maar groot genoeg voor op me slaapkamer :)
     
  20. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    welke beamer gebruik jijdan om mee te gamen, want las ik over 2 maanden die x360 heb, ga ik me orienteren op de Z3(sanyo), vanwege de HDMI!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina