1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat in december de prijzen wat zullen zakken omdat veel mensen dan 13e maand krijgen en dergelijke waardoor men probeert dat veel een HDTV LCD gaan kopen. Ik wacht dus tot december als ik al de 360 heb :)
     
  2. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw info bedoelde ik O-)
    Verschillen zullen wellicht klein zijn...Wat heb je gezien???
    Een film? Voetbal? Ik kan me toch voor stellen dat het bij een snelle FPS wel scheelt...niet:confused:

    Zou idd tussen de oren kunnen zitten natuurlijk.
    Vraag mezelf ook af of de responstijd van -4ms het prijsverschil rechtvaardigt.

    @ Greek Timos: Ik heb het idee dat de Samsung prijzen nog wel ff blijven....de vraag is gigantisch.
    Ik wacht iig niet.... denk ik :)

    grtz
    GS
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Die responsetijd merk je niet... Als het lager is dan 15ms is het goed genoeg om games mee te spelen.. En of dat dan 12 ms of 8 ms is.. dat is het verschil tussen 70 of 60 fps dat merk je ook niet.
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Serum ;): De vraag is gigantisch ja, maar toch wacht ik nog paar maanden :). Kan me nu wel druk maken voor zo'n TV, maar de 360 staat ook pas begin december in mijn kamer. Dan ga ik me wel goed orienteren zodat ik geen miskoop doe :)
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb inderdaad films gezien :).
    Graag had ik uiteraard een snelle FPS gezien, maar het was niet mogelijk door de drukte. Maar ik heb thuis zowel een 16ms als een 8ms TFT monitor en het verschil zie ik echt niet, dus daar heb ik me besluit niet door laten beinvloeden :cool:.
     
  6. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Hors wa ;)
    Misschien heb je wel gelijk en zit er alsnog een prijsdaling in. Maar ik ben een beetje hebberig geworden merk ikzelf:9 Maat van me ( ook uut Hors ) heeft nl. een LE26R51B....en het is een geil ding.

    Ik ga de volgende week toch eens rondbellen om te kijken of we geen korting krijgen bij aanschaf van meerdere Sams. Zou mooi zijn.

    grtz
    GS

    @ Arjan: Thanks voor de info _O_
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeker mee doen bij een samsung inkoopacte, maar hoe zit het met die samsung xbox 360 packs?
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht er idd een inkoopactie komen, ben ik er ook bij :)
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hors, Serum.. Whaha zit allemaal bij elkaar hier..
     
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Off-topic:
    Is het niets om de site een nieuwe naam te geven www.xboxworldchapterlimburg.nl :+
    Geintje natuurlijk!

    On-topic
    Ik zal heel vlug de goedkoopste aanbieders benaderen om te vragen of er sprake kan zijn van korting. Als dat zo is open ik een 'inkoopactie-topic'.
    Lijkt me wel goed dat we het bij Sams houden.Persoonlijke voorkeur: LE26R51B.

    Keb nog nooit zoiets gedaan, maar Hell...ik wil zo'n ding graag en ik word er zelf ook beter van he*) Iemand ervaring met het houden van zo'n inkoopactie???

    grtz
    GSpark
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  11. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er een mooie prijs komt met die inkoop actie doe ik ook mee
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuur eens een PM naar een van die lui op het htforum. Die houden wel vaker inkoopacties. Er is zelfs een heel forumdeel over.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik ben ook geïnteresseerd in de LE26R51B, dus ik heb er wel oren naar, maar ik weet niet wanneer ik hem wil kopen. Hangt van een aantal factoren af. Je kunt natuurlijk altijd rondvragen wat voor aanbiedingen men biedt bij een grote afname...altijd goed om te weten.
     
  14. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is ook the one die ik wil, dus ik ga het hier zeker in de gaten houden
     
  15. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Na heel lang twijfelen-rekenen-surfen-twijfelen-en wekenlang de galante echtgenoot uithangen ( ff bewerken was toch nodig )...toch maar de knoop doorgehakt en gekozen voor de LE26R51B.
    Zegt mijn vrouw droogjes..." Oke...dan maar weer...Maar heb je al gecheckt of die in de kast past??? Je wilt toch niet dat de kids er aan komen met hun pindakaas handjes??. Ik ( zelfverzekerd ) Tuurlijk past ie!....Toch maar ff gemeten...en die 26" past niet in mijn tv kast....is 8 mm te hoog :mad:
    Fok!!! :mad: Zit weinig anders op dan voor de 23" te gaan....maar deze heeft geen HDMI ( staat verkeerd op de NL site van Samsung ).
    Is het ontbreken van HDMI een probleem???

    Iemand daar ervaring mee?

    grtz
    GSpark
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hup sevenum ;)... nu wel goede zin???

    Waar heb je die tv gekocht of gezien?
     
  17. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpt een beetjeO-)
    TV gezien bij een maat van me in Horst. Wrede machine...al vindt ik die blinkende rand zo zo:confused:

    Maar ik ga die inkoopactie toch eens proberen op te zetten...denk ik;)
    Wat denk jij...zal er ook een Samsung Pack komen ( 360 + lcd ).
    Mag er niet aan denken dat ik dadelijk die Sam heb en ze komen met een betere aanbieding....Dan gaat de jerrycan vol en....Kaboem Intertoys. O-)

    grtz
    Gspark
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Staan al genoeg winkels leeg in Horst...dus dat kan er ook wel bij :p

    Zo'n inkoopactie moet dat via de importeur of bij samsung zelf of bij regionale winkels? Mocht je niemand kunnen vinden... wie weet wilt Expert in Horst of die EP wel korting geven als er 2 tegelijk worden verkocht. Ik wil zowiezo een Samsung LCD HDTV
     
  19. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je een PM gestuurd;)
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Wacht nou even, iemand is hier toch voor iedereen tegelijk aan het checken? Dan heb ik het over 6 of 7 tegelijk? Dat lijkt me toch wel een beter idee, of is er geen animo meer voor?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina