1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Via internet kan ook ja, maar hoe weet je dan dat je geen dode pixels hebt?
    Voordeel bij winkel is dat je het daar al kan kijken en daarnaast is het dicht bij je huis en meestal ken je de mensen daar omdat je er al vaker komt. Is meer persoonlijker en doen niet moeilijk met problemen, dat zie ik webshops wel doen.
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoeft niet altijd,want bij de internet site waar ik me samsung lcd-tv heb besteld komen ze de televisie installeren en mochten er dode pixels e.d. zijn nemen ze em weer terug en krijg ik een nieuwe.*)
     
  3. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat het nu over de 23'' versie of de 26'' ? op zich wel interessant zo'n actie, maar het is denk ik wel handig dan voortijdig te weten hoeveel z'n ding gaat kosten. straks moet ik nog mn xbox360 gaan afbestellen!!
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de 26"
     
  5. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    als er ook een 32 inch versie in zit, prefereer ik toch echt die...

    edit/ mss kunnen we nog wat met de xbw frontpage regelen, een soort animo check, en dan bestellen, met korting
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  6. smirnoff black

    smirnoff black Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    welke conector moet hij zeker hebben om xbox360 volledig en vanaf de eerste dag te ondersteunen ?????????
    en is deze goed ?? LE40M51B
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Met animo krijg je veel kinderen die het niet menen... daar moet je mee oppassen.
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet hij een component-ingang hebben. De Samsung LE40M51B is zeker goed, maar vooral groot :9.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De responsetijd van de R41/51 serie is ook prima hoor, zoals ik al zei in mijn review heb ik diverse snelle spellen getest en bij geen enkele was sprake van ook maar enige vorm van ghosting, in ieder geval niet merkbaar en dus ook niet irritant :);)
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja dat is altijd lastig...het is wel een heel goed plan, maar hoe het uit te voeren dat iedereen blij is lijkt mij vrij lastig.
     
  11. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebben de volgende mensen intresse:
    xboy needs XBOX
    Greek Timmos
    ernestomodena
    Taab

    tot nu toe
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja, maar Greek Timmos doet het liever bij de lokale TV boer en ik ben er nog niet zeker van, maar ik ben gewoon benieuwd naar de aanbieding die ze geven...dus tot nu toe gaat het niet zo soepel :)
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht LOTR Return of the King binnen gehaald (30 GB) in HD 1080i. Heeeeel goed voorbeeld van hoe HD eruit hoort te zien :D Ziet er echt prachtig uit op mijn Pana 700, vanavond helemaal kijken :D
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe wreed! 30GB :eek: :cool:
     
  15. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus sinds kort ook een samsung lcd tv met hdmi/dvi ingang. Als ik dan naar de kabels kijk die meegeleverd worden bij de xbox 360. Zie ik geen kabel om direct aan te sluiten op me samsung, kan iemand mij uitleggen hoe dit opgelost gaat worden of wat de bedoeling is??
     
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen waarschijnlijk aparte kabels voor komen, van Microsoft of Third Party bedrijven. En anders kun je altijd nog met een convertor het geheel aansluiten. Moet dat zelf ook nog even uitzoeken. :)
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    er zijn converters te koop die van component naar vga gaan en of naar hdmi of dvi.

    bij mijn philipsje zaten deze er allemaal bij....:)
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zie net dat ik wel gewoon component ingang heb dus waarom moeilijk doen. Las wel dat je via HDMI / DVI scherper beeld hebt en trillingsvrijer. En mijn HDMI ingang is gecalibreerd dus heeft toch de voorkeur.. Kon alleen zo snel nergens een convertor vinden. Weet je waar ik daarvoor kan kijken? Kon in de ITC Group Webshop zo snel niks vinden.
     
  19. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey mannen,
    Ik heb inmiddels ruim 20 bedrijven gemaild met het verzoek om een offerte te mailen. Daarbij ben ik uitgegaan van 10-15 of 20 stuks. Lijkt me wel handig dat we het bij een beperkt aantal modellen houden...welke moeten we nog ff bekijken denk ik. Ik houd je jullie op de hoogte_0/

    grtz
    GSpark
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Juist, goed man. Ik ben heel benieuwd wat ze zeggen.

    Er is wel een klein probleempje gerezen. Mijn WIJF vindt de kleur zwart niet zo mooi...ffs....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina