De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn...Veel bedrijven willen niet omlaag of doen niet aan inkoopacties.
    Van de eerste die wel wil lees ik het volgende...

    Geachte heer Janssen,

    Zojuist heb ik conatct gehad met onze vertegenwoordiger van Samsung.
    Aan hem heb ik uw verzoek voorgelegd.
    De vertegenwoordiger wist mij te vertellen dat deze type's helaas zeker tot het einde van het jaar niet of zeer slecht leverbaar zijn.
    Doordat wij deze type's LCD televisie niet kunnen leveren kan ik u geen aanbieding doen.
    Indien de interesse uitgaat naar een ander merk/type kan ik het een en ander voor u bekijken.

    Met vriendelijke groeten,

    Verkoopteam
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je dat precies gaan regelen.. 15 LCD TV's dat zijn er veel.. die krijg je nooit zomaar verkocht. En gaat iemand zomaar 1500 euro voorschieten terwijl iemand adners die hij niet kent besteld? Just some thoughts maar ik denk niet dat je die toestellen zo makkelijk kwijt raakt... En als 1 persoon alles voorschiet en iemand ziet er vanaf dan zit je met een TV waar je niks mee doet..
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik denk altijd maar zo, nooit denkkracht verspillen. Dus eerst even afwachten of we überhaupt kortingen kunnen regelen, daarna komt stap 2.
     
  4. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo denk ik er ook overO-)
    Maar ik heb idd weinig zin om een slordige 20.000 euro voor te schieten.
    Moet ik een week voor werken|:-
    Ik houd jullie iig op de hoogte...wie weet.

    grtz
    GSpark
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik een week voor werken... grapjas :p
     
  6. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je moet de mensen die die tv willen laten voorbetalen dan een bewijs geven dat ze recht hebben op die tv. uiteraard met handtekening en goed opgesteld zodat niemand er onderuit kan
     
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind het toch jammer dat het nodig is.. want die tv's kosten klauwen met geld joh:mad:
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat betalen wordt het grootste probleem. 500 euro voorschieten is me al te veel.
     
  9. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe wou je dan die tv betalen op afbetaling
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets kopen met afbetaling of uitstel van betaling zal ik nooit doen.
    Ik bedoel gewoon dat als we hier met aantal een tv kopen, dat ik dan niet voor 3 mensen alvast die tv aanschaf en ik dan nog paar 1000 euro tegoed heb. Dat heet voorschieten. Is misschien Limburgs...?
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou het dan niet beter zijn dat één ieder bij de betreffende winkel zelf een overeen te komen bedrag vooruitbetaald? Dus als jullie een winkel hebben gevonden die een korting kan geven op de tv`s (en aanbetalingen accepteerd), prikken jullie een dag/datum waarop jullie allemaal in de winkel de aanbetaling gaan doen?! Zo hoeft niemand van jullie zich zorgen te maken dat iemand het achteraf laat afweten. Tenminste, ik neem aan dat niemand voor de lol een x bedrag aanbetaald om achteraf de tv niet af te nemen :+.
     
  12. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is verder natuurlijk wel leuk en aardig maar draagt (naar mijn persoonlijke mening) verder niet echt bij aan de discussie/thread met betrekking tot HDTV :) Wellicht dat jullie een losse thread kunnen maken hierover, of via pm, of wellicht op http://www.inkoopacties.net/oz een actie kunnen opzetten.

    Wat ik mij eigenlijk nog afvraag over de Xbox 360 is gaat deze HDTV (films) afspelen? Ik dacht gelezen te hebben dat het via streamen vanaf een windows media center pc wel kon maar kan het ook door middel van een dvd met daarop een wmv-hd film gebrand? Eigenlijk dus gewoon de vraag; weet men al welke formaten ondersteund worden door de 360? Ik heb hoop op wmv-hd aangezien deze zelf door microsoft ontwikkeld is. Iemand meer info hierover?
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    De WMV-HD films die er zijn (Terminator bijvoorbeeld) zijn niet echt HD. En echte HD is toch al snel 15 GB en past dus niet op een DVD dus denk niet dat dat gaat lukken. Via een netwerk streamen kan inderdaad wel en naar die functie kijk ik dna ook behoorlijk uit.. Doe het nu gewoon via de PC maar straks toch liever via de X360 met afstandsbediening :)
     
  14. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit wat in....maar ik wil eerst ff wat reacties van verkopers afwachten voordat ik een topic open. Heeft weinig zin om een topic te openen als er geen aanbod is. Ik wil niemand gek maken hier...het topic pas gaat los als ik iets interessants zie/hoor. Zal dan via dit topic doorverwijzen.
    Kortom...ik kom er ff niet meer op terug...behalve eenmalig... als ik de topic opstartO-).
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ok, ik houd je in de gaten Schuldige Vonk.
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zie je veel reclame van Media Markt op tv. Zij hebben een tv van ACER in de aanbieding met HD TV, maar zal dat uberhaupt wel een goede tv zijn? De prijs is leuk: EURO 699...
    Bij mycom hebben ze ook zo'n tv van 66 cm en EURO 699 en iemand hier op forum heeft die al en zegt dat het een voortreffelijk goede tv is.
     
  17. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    W'rom zou terminator geen echte hd zijn? Omdat MS een andere codec gebruik om de omvang zodanig te houden dat het op 1 schijfje past? De resolutie blijft verder gewoon hetzelfde en het is gewoon hd. Gemiddelde transport stream als hij null packet stripped is zit zo rond 8 gig. Als hij dat niet is zit je al snel tegen de 12-15 gig aan inderdaad. Maar uitgaande van ongeveer 9 gig op een dvd kan MS prima uit de voeten, ruimte zat.
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar kan niet echt zeggen dat ik die Terminator versie net zo scherp vind als veel ander HD-materiaal dat ik gedownload heb. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook alleen maar een sample gezien heb en dat is alweer een tijdje geleden dus kan er naast zitten...
     
  19. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    De versie van terminator is 1080P dus weet niet waar de scaling heeft plaats gevonden maar wellicht dat dat wat roet in het eten heeft gegooid.
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou inderdaad kunnen en heb die destijds nog met mijn Infocus X1 bekeken dus wellicht dat dat voor enige problemen zorgde O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina