1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het zit er dus wel dik in dat die codec ondersteund wordt? Want als hij niet ondersteund wordt gaat het natuurlijk over... Maar reden dat ik het vooral vraag is; het scheelt mij me pc aansluiten op me lcd met bijbehorend geluid, aangezien ik nog geen geluidskaart met optical/coaxial out heb. En ik moet dan ook een nieuwe videokaart kopen voor me LCD (Mijn DVI en VGA worden al gebruikt)

Maar op een DVD kan toch 8-9gb op 1 kant? Als men dus dubbelzijdige discs gebruikt (minder mooi en krasproof, ik weet het) dan zou je dus 18gb er op kunnen zetten... Gebruik je het omwissel moment gewoon als pauze ;)

2. Blümchen

Blümchen Me poesie en me krèk

Leuk Bevonden:
    0
    HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
    Dat riekt naar flipper-discs!
    En ik was juist zo blij dat we daar vanaf waren met gewone dvd's.

3. Blümchen

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, we hebben het hier echt over ZESTIENDUIZEND Geuro.
    Het was overigens wel een schofterig groot scherm.
    (En niet eens 1080P, kun je nagaan!)

4. Blümchen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken alleen wmvhd.com
    Heb jij evt. voor mij andere webstekjes?

5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.apple.com/quicktime/hdgallery/

Moet je wel Quicktime 7 geinstalleerd hebben. Bovendien is de H264-codec die Quicktime gebruikt een stuk zwaarder dan de codecs die gebruikt worden bij Transport Streams of MPEG2 bestanden.. Staan echter wel een aantal prachtige filmpjes tussen..

Zie trouwens dat er net 2 nieuwe filmpjes bijgeplaatst zijn :)

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Google even naar "quicktime alternative" wel de laatste codec, niet de onnodige meuk er om heen :)

@Blümchen: alt.binaries.hdtv staat er vol mee op het htforum.nl kun je in de hd groep ook wel een flink aantal links / ftp's vinden.

7. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar is alles wat op alt.binaries.hdtv en alt.binaries.hdtv.repost staat legaal? Neem aan dat die films ook copyrighted zijn? Zal vast ook wel legaal materiaal op staan maar de grote meerderheid volgens mij toch niet. Niet dat ik me daar aan houdt maar aangezien je het over legale downloads had :)

8. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Downloaden mag nog steeds gewoon hoor :)

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vandaag ff de xbox op de Sony LCD scherm aangesloten, ik heb niet van die HD kabels maarja....

Tziet er wel allemaal mooi groot uit, maar je hebt wel zo'n kabeltje nodig want sommige dingen waren echt telelijk.

10. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik zag in een folder van Media Markt een leuke HD-Ready tv.

66cm en €699, een koop je vind je niet?

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Owja die van Acer toch? Die zag ik iig van ook staan. Maarja ik heb laatst net een nieuwe tv aangeschaft en ga niet nog eentje aanschaffen als deze nog goed werkt. Dan maar in de woonkamer spelen op de HD :cool:

12. Koffie mok

Koffie mok Guest

Voor mijn slaapkamer is die TV, al ik nu € 699 uit m'n broekzak kon toveren stond die deze week nog in m'n kamer.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zow mensen, vandaag eindelijk mijn kabels binnengekregen om mijn laptop op de Samsung aan te kunnen sluiten via de D-sub/VGA (ik heb begrepen dat dit hetzelfde is :9) ingang :)

Eindelijk eens wat HD materiaal kunnen bekijken in de vorm van zeer aangename gametrailers....en dat kijkt toch een stuk vetter op zo'n groot LCD scherm _O_
    Verdomme, zelfs m'n wallpapers zien er op de TV mooier uit als op de laptop zelf qua kleuren enzo....zou dat ook door die calibratie komen denk ik dan ? ;)

Ofwel ik heb mezelf weer lekker zitten maken :9 2 december gaat op deze manier wel erg lang duren.... O-)

Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat lijkt mij een goede omdat ik al ruim 4 jaar gebruik maak van Acer Laptops en bevallen mij uitstekend.
    Ik heb de 699 zo klaar liggen...maar ik heb er nog niets over gelezen over die tv.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326

Beeld
    Breedbeeld v
    Beelddiagonaal 66 cm
    Helderheid 450 cd/m²
    Contrast verhouding 600:1
    Resolutie 1280 x 768 pixels
    Horizontale kijkhoek 170 º
    Vertikale kijkhoek 170 º
    Aantal tuners 1
    OSD v
    Comb filter x
    Ontvangstnorm PAL, SECAM

Teletekst
    Teletekst v
    Aantal pagina's in geheugen 0

Overig
    Vermogen 2 Watt
    Kinderslot x
    ACI x
    Scart-ingang 2
    S-video ingang x
    Componentingang x
    HDMI ingang x
    PC-ingang v
    Hoofdtelefoon uitgang v
    Gewicht 14 kg

Kleur(en) Zilver
    Introductie model 2005
    Afmetingen (H x B x D) 50 x 83 x 10 cm

Is dit die TV? Als er een kruisje staat dan is het niet aanwezig...lijkt me niks dit.

16. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou die Acer mooi laten voor wat het is;)
    Specs:
    http://kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/F71A53274D588EFDC125700C003F4A8B

Geen HDMI ( hoeft geen probleem te zijn )....Geen component...( dus de premium-kabel is al weggegooid geld )....

Maar ja....ieder zijn meug natuurlijk.

grtz
    GSpark

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Precies...bovendien is het beeld niet echt mooi te noemen. Ik heb hem zien staan. Dat kon natuurlijk ook aan de kabel liggen of zo, maar daar heb ik niet naar gekeken.

18. Koffie mok

Koffie mok Guest

Dat is de tv jha......

19. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist de specificaties niet. Lijkt mij nu ook niets inderdaad. Alleen de prijs is leuk :)

20. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, this maar net hoe je het bekijkt... Vreet alleen wel geheugen, binnenkort eens 500 GB erbij gooien want de 250 die ik nu heb zit constant vol moet de hele tijd spul weggooien omdat ik het niet op kan slaan en dat is toch zonde...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina