De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    haha zelfde prob als mij ,me ma vind het ook nix dat ik zo een dure tv koop.8)
    ik heb gewoon gezegd dat me oude tv vaak uitvalt en er een soort van olievlek waas op zit dat me stoort bla bla bla.....
    @arjan.
    Thnax voor het beantwoorden van me vraag
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt het over een oude tv, mijne is pas 6 maanden en nog 1,5 jaar garantie :p
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, er niks is dat je je moeder kunt zeggen om hun ervan te overtuigen dat dat de aanschaf van een LCD TV mogelijk is... Succes!! ;)
     
  4. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    nee idd, mijn moeder verklaarde me ook al voor gek. Maarja ik ga van mijn xbox360 genieten op mijn 19'' pc monitortje als het echt scheelt ten opzichte van mijn tv-toestelletje.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bekend 'probleem' :cool:

    Nu heb ik het geluk dat we thuis allemaal dezelfde 'afwijking' hebben met die zooi, dan gaat het al een stuk makkelijker.

    Maar als jij zo`n tv mooi vindt en graag wilt hebben, dan is dat toch al een meer dan voldoende reden om er één te kopen? Misschien kan je voorstellen om de tv uit de woonkamer te verkopen en daar jouw breedbeeld voor in de plaats neer te zetten (zoals je zelf al voorstelde). Of je verkoopt je breedbeeld tv en je gebruikt het geld dat ie opbrengt om in de aankoop van de Samsung te investeren. Of je biedt je ouders een reisje aan van dat geld en als ze dan terugkomen zien ze een mooie lcd-tv op je kamer staan :+.
     
  6. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Verrek! Wat mijn telefoontje niet al teweeg bracht....Toen ze zeiden..we passen het aan...dacht ik...Bull....
    Damn...ze mogen me wel eens bedanken daaro...met een LE40M61B of zo:9
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders weten niet eens dat ik een High Definition beamer op mijn studentenkamer heb staan... Vroeger verstopte ik dat ding altijd als mijn ouders langs kwamen en zo wisten ze dus nog niks.. Wordt nu een stuk lastiger aangezien het scherm nu vast aan de muur hangt... Dat is hetzelfde als 10 lege wodkaflessen op tafel zetten en zeggen dat je van je drankverslaving afbent :cool:
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Dat Horstenaren zuipen is allang bekend O-)

    Ik kan moeilijk de 60 kg zware breedbeeld hele tijd in de kast zetten en dan de 15 kg zware LCD en zo hele tijd omwisselen. Ging eerst al zowat door mijn rug door die breedbeeld goed op mijn kamer te krijgen :'-(

    Ik verzin morgen wel wat op mijn werk over redes en dergelijke O-)
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep maar dan wel Hertog Jan ofzo... O-) En ik kom oorspronkelijk uit Zeeland... waar woon je ergens trouwens? Ik woon naast het restaurant Soestdijk (werk ik ook, als je het kent)... Huis met rieten dak, ken je vast wel...
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    heb je bij de samsung ook de mogelijkheid om hem op je pc aan tesluiten?
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk... HDMI, DVI, VGA kunnen allemaal op PC aangesloten worden.. En via een convertor Component ook...
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    o ok ik ga eens kijken waar dat ding voor weinig te HALEN IS :)
     
  13. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    khep iets leuks ondekt, op RTL shop verkopen ook een mooie HD TV zown hele mooie breedbeeld TV voor maar 1200 euro.

    best goedkoop vind ik voor zown grote TV
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van RTL Shop staat er maar een en die kost in totaal 1649 euro... Niet zo goedkoop denk ik dan, is via internet veeeeeeeeel goedkoper te krijgen en of het zo'n goede TV is???
     
  15. Boutros

    Boutros Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi ! Ik ben nieuw in deze thread en moet zeggen dat ik een hoop heb opgestoken van jullie veelal vakkundige posts ! Ik wil met name Zero-Paradox complimenteren met zijn uitstekende toelichtingen...

    Ik ben sinds 2 weken de "trotse" bezitter van de Samsung LE32R51B en ben helaas erg teleurgesteld in de beeldkwaliteit.

    Ik heb me uiteraard verdiept in de materie voordat ik tot aanschaf ben overgegaan, en was vooral erg te spreken over de beloofde 8ms (of 12ms) responsetijd van deze Samsung.

    Ik was daarom dus ERG negatief verrast toen bleek dat ik ontzettend veel last heb van ghosting. Vooral als ik DVD's afspeel op mijn Xbox (toegegeven, ik gebruik de standaard scart-kabel) ziet het er echt niet uit, en is er een enorme "nasleep" van snel bewegende onderwerpen op het beeld.

    Als ik TV kijk zie ik het ook, maar wel een stukje minder.

    Heeft dit te maken met instellingen? Of aan mijn DVD-bron (Xbox + standaard SCART), of ben ik domweg te veeleisend en is dit een gegeven die op de koop toe moet worden genomen.

    Graag hoor ik van jullie !

    Ciao for now,

    B.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
     
  17. Boutros

    Boutros Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    edited ;)
     
  18. Boutros

    Boutros Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er bij de Xbox360 eigenlijk standaard een HDMI kabel?

    Of alleen component?
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Aha en zo leer ik weer van jou dat ik deze tv dus NIET Moet kopen? of wel/

    ik ga dan maar eens verder zoeken
     
  20. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0

    Alleen component :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina