1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Twin-Spark

    Panasonic wordt inderdaad goed aangeprezen. Heb er een van 26 inch met vanalles erop en eraan op inet gezien voor 999 euro.
    Bij Stassen in Venlo kost die tv nu 1049. Dat is die electronicawinkel met al die dure merken zoals denon, rotel, yamaha etc en er zat geloof ik 2 of 3 jaar garantie op.
    Helaas kan ik er weinig info over vinden kwa specificaties maargoed :)

    Niet aanstellen met je muisarm ;) :+ en we zullen door blijven zoeken naar een GOEDE LCD :cool:
    Tot begin december de tijd ;)

    Ik merk dat heel wat mensen hier de 32 inch tv van Samsung hebben. Je leest er ook verschillende reacties over. De ene heeft alles perfect, de andere niet maar na aanpassen wel. Is het echt zo'n goede tv als dat wordt aangegeven overal?
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik je al antwoord op gegeven... Staat waarschijnlijk op de vorige pagina...
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja dat vraag ik me ook af, maar het probleem is natuurlijk dat het beeld van een TV ook grotendeels een kwestie van smaak is. Dus als het technisch goed in elkaar zit, wat dus zo is, rest persoonlijke voorkeur. Je zult, net als ik, toch echt met je luie reet naar een winkel moeten gaan ;)
     
  4. Boutros

    Boutros Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk inderdaad dat ik maar aan die calibratie moet gaan geloven. 125 euro is wel een hoop geld, maar ik haal momenteel veel te weinig uit mijn scherm, en 1200 euro is een nog grotere hoop geld !
     
  5. Boutros

    Boutros Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Pimp, ik hoop betere resulaten te boeken met mijn pre-ordered 360 straks ;)

    Ik zal ook eens kijken naar de settings voor image enhancement.

    Cheers !
     
  6. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensuh...surf indien je een HD-ready tv overweegt ook eens over het Engelstalige AV forum.....een schat aan informatie!!!!

    Daar lees je oa dat de nieuwst Sony KLV-V..A10 modellen ( Bravia ) gebruik maken van de panelen van de Milano reeks van Samsung ( bijv. LE32M51R ).
    De Sony wordt echt de hemel ingeprezen ( dit itt tot het volgende model ).
    Je mag dus aannemen dat de Samsung goede panelen heeft. Daarbij schijnt de VGA aansluiting van Samsung super te zijn en een van de weinigen die vol 1366 afspeelt.

    grtz
    GSpark

    @ Greek Timmos: die Pan die jij bedoelt heeft geen HDMI. Zijn opvolger ( week 44 ) wel :)
     
  7. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    na heeeeeeel wat lezen ben ik er nog niet echt uit.
    Ik wil graag een HD Ready Lcd tv kopen voor mij Xbox 360. (die ik besteld heb)
    Nou heb ik een buget van rond de 1000 eurie's en daar heb ik verschillende van gezien die er knap uit zien (spec's ect)
    Maar welk is nou de best, mijn voor keur gaat uit naar de Samsung modelen zien er strak uit, Contrast is erg hoog, geen enkele lcd tv rond die prijz heeft dit.
    Maar ik hoor behoorlijk wat negative berichten over deze lcd's.
    en vandaag laz ik dat panasonic en jvc de best waren is dit echt zo.
    anders ga ik voor dit model van jvc http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/E2A6B68E8CDEBA76C1256FCF00425136
    Eigenlijk word ik zo verward van al die posts dat ik het allemaal niet meer weet.
    Dus wat zouden jullie mij aan raden
    De JVC model
    Of een Samsung met de kans op ghosting waar velen last van hebbe

    Ik weet het deze vraag is al 100x gevraag door velen voor me.
    maar ik moet dit gewoon even vragen.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor tv's dan wel?
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Plasma volgens mij.
     
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles vandaag Live aan het werk gezien en ik kan een ding zeggen...Samsung beats the shit out of all :)
    Keb me suf gesurft en tig topics gelezen. Pixelation, Smearing, Ghosting of hoe je het ook noemen wilt....hoort een beetje bij LCD en is nooit helemaal uit te sluiten, maar de Sam zag er erg goed uit*)
    Enigeg die ik nog iets strakker vond was de Sony KLV- V26A10.
    Zeer fraaie LCD met de befaamde Wega techniek ( en Samsung panel:+ )

    grtz
    GSPARK
     
  11. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die van sony zag er ook mooi uit.
    Nu ga ik nog maar eens goed nadenken welke ik doe Samsung of sony.
    Maar bedankt Guilty Spark. Super
     
  12. Sony en Samsung gebruiken hetzelfde paneel, een snel, helder en strak HD paneel. Het verschil zit hem in DNIe van Samsung en Wega Engine van Sony. Sony heeft er ene dure scaler bij in gepropt (niet elk model!) en is daardoor iets duurder. voor HD materiaal, PC games heb je aan beide evenveel. voor oud materiaal kan de Wega Engine meer bieden.
     
  13. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn samsung is eindelijk binnen !!!!! Ik ga hem morgen wel uitgebreid testen en me er in verdiepen. Alleen jammer dat ik mijn xbox deze week heb verkocht :)
     
  14. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Anytime..._O_ You're WelcomeO-)

    @ die Pimpmaster: schijnt zo te zijn dat de KLV-V de wega-module heeft...de KLV-s daarentegen niet. Mja...toch 200 duurder dan Sams, maar uiterlijk is veel mooier ( vind dat glanzende van de Sams niet echt:9 ).

    Ga volgende week iig bestellen. Zag laatst Kameoplaatjes op een HD-ready LCD. OMFG....ik moet zo'n ding hebben:D
     
  15. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    mja nu kijk ik naar de Sony KLV-V26A10, die is rond de 1300 euro's
    voor dat geld heb je een 32 inch Samsung.
    mmmm waarom moet het me allemaal zo moelijk gemaakt worden :mad:
    mmmmm
     
  16. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoe ver je van de tv zit. Schijnt dat 26" beste is tot 3,5-4 meter.
    Op 32" schijn je op die afstand teveel pixels te zien. Wat ook zeer mooi beeld gaf was Sharp LC 26 GA6E...

    Ga nu weer plat..ben ziek:mad:
     
  17. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch dat ik voor die samsung 26 inch ga.
    Of die sony moet wat goed koper worden dan die.
    maar goed dat zien we nog wel Thx.

    P.s. Beterschap he :)
     
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje, (hoe) kan ik de samsung die ik heb ook direct op mijn surround set aansluiten ? Dus dat je met tv uitzendingen je geluid uit die boxen hebt ?
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    De KLV-S heeft dus ook een Samsung Panel, maar geen Wega module? Die is namelijk net zo duur als de Samsung...
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de achterkant van de tv zit een stereo audio-uitgang (rode en witte tulpstekkers). Die sluit je aan op de stereo audio-ingang op je surround receiver :cool:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina