1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    ja ok, maar de logitech z680 receiver heeft achterop niet staan
    links + rechts, maar
    center + rear + sub.
    Dat is het rare.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de control pod moet je m.b.v. dit verloopstekkertje de twee tulpstekkers aansluiten:

    [plaatje]http://media.venda.com/pcwcomponentcentre/ebiz/componentcentre/invt/mumfrca/mumfrca.medium.jpg[/plaatje]

    De kleine 3,5mm stekker moet je op de front-ingang (groen) aansluiten.

    Als het goed is heb je zo`n verloopstekker bij de Z680 gekregen toch? Tenminste ik heb hem wel bij de Z3 en de Z-5300 gekregen.

    @de andere trotse bezitters van een Samsung LCD :cool:,

    Ik heb vandaag even de PS2 en de Gamecube aangesloten, beiden met de officiele RGB kabel. De PS2 heb ik in het menu op 16: 9 ingesteld en zo ook de games die ik heb geprobeerd. Bij de Gamecube kan je niks instellen m.b.t het schermformaat, wel in games though.

    Nu mijn vraag, het lijkt wel of bij alle games, zowel op de PS2 als op de Gamecube het beeld niet gecentreerd staat? Ik heb dus boven, onder en aan beiden zijkanten zwarte balken. Op de tv ben ik alle instellingen al afgegaan; breed, auto-breed, panorama en zoom. Ik heb hem nu op zoom ingesteld, zo kan ik in ieder geval de balken onder en boven wegwerken. Nu viel het mij op dat de Xbox dit 'probleem' niet heeft!

    Hebben meer mensen dit ervaren?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2005
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ arjan

    Ik heb de logitech z-5500,
    Kan ik die dus ook met een kabeltje aan met samsung tv aansluiten??
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het ook op mijn jvc met m'n gamecube en ps2. Breedbeeld op ps2 is trouwens helemaal een ramp.
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn breedbeeld heb ik altijd perfect beeld.
    De TV stelt het zelf het beste in en klopt altijd. Ik heb een Grundig. Veel vinden het misschien een flutmerk, maar ik vind 'm TOP.
    Alles wordt perfect weergegeven enzo. Enige is soms met voetbal wat raar beeld, maar is sinds Talpa niet meer en dig. tv.
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    @Arjan thnx het werkt perfect. Ik vind voetbal kijken op de Samsung alleen wel matig maar ja, ik heb hem meer gekocht voor de x360 :)
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep :).

    @Slurpgeit,

    Ik vind het maar slordig eigenlijk. Maar gelukkig kan je bij sommige PS2 games het beeld nog wat uitrekken/verplaatsen bij de opties.

    @Greek Timmos,

    Ik heb er alleen bij de PS2 en Gamecube last van, verder gaat het bij alles goed :cool:. Grundig is btw géén flutmerk hoor, het is volgens mij Philips net zoals Aristona.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het scherm niet altijd goed gecentreerd staat kan ik over meepraten, je bent dus niet de enige Arjan ;)

    Ik heb mijn Xbox, PS2 en N64 alledrie aangesloten....het Xbox menu en de meeste games zijn fullscreen (op een enkele uitzondering na dus), de N64 doet dit ook goed....het PS2 menu staat echter niet goed gecentreerd en zo ook vele games niet.

    Het is een beetje jammer maar blijkbaar is het verschillend per TV en per spel(computer). Gelukkig zit er in de meeste spellen van tegenwoordig in het optie menu een functie waarmee je het beeld beter kunt centreren mocht het standaard niet goed zijn.....verder is er helaas weinig aan te doen benk bang :confused:

    In het begin kon ik me er nog weleens aan storen, nu benk er aan gewend en zolang je wel alles ziet wat er op je scherm gebeurd (dus ookal staat het beeld niet helemaal goed je wel gewoon alles kunt zien en dus geen stukken mist)....is het gewoon ff kwestie van wennen :)
     
  9. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    @Z3R0-P4R4DOX, kreeg jij een bon/factuur bij je tv meegestuurd ?
    Anders moet ik erachter aan gaan dat ik hem alsnog wil vanwege garantie oid.
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
  11. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt had ik ook gelezen, maar weet niet of het hier al bekend was.
    Nu maar hopen dat het daadwerkelijk gaat gebeuren.
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan worden ze hopelijk goedkoper.
     
  13. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ze worden toch al goedkoper:
    De DigiTimes bericht dat verwacht wordt dat de gemiddelde verkoopprijs van breeedbeeld LCD-schermen met dertig procent zal zakken binnen zes maanden. De verwachte prijsdaling is te danken aan de capaciteitstoename van het in gebruik nemen van verschillende 6G en 7G LCD-productielijnen. Niet alleen betekent een hogere productiecapaciteit een lagere prijs dankzij de marktwerking, het is ook goedkoper voor fabrikanten om breedbeeldschermen te fabriceren in 6G- en 7G-productielijnen. Het is bijvoorbeeld mogelijk om twintig 20,1-inch breedbeeldschermen te produceren met één 6G-substraat terwijl slechts zestien 20,1-inch schermen met een 4:3 aspectratio gemaakt kunnen worden. Bij 5.5G en ouder konden evenveel of minder breedbeeldschermen gemaakt worden van één substraat in vergelijking met schermen met een 4:3 aspectratio.
    volgens:http://tweakers.net/nieuws/39429
     
  14. TCB

    TCB Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks kan ik via de xbox360 films streamen van de pc. Maar tot die tijd, welke uitgang(en) moet een videokaart hebben om aangesloten te kunnen worden op een hdtv (hd kwaliteit)?
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, moest er ook ff naar zoeken hoor....dacht eerst ook dak er geen had gekregen :9

    Maar hij zit in een zijvakje wat aan de doos waar je TV in zat zit vastgeplakt ;) Zo niet....jah dan ff bellen of mailen :)
     
  16. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gemaild en ze sturen de factuur gelukkig na. Nog een paar vraagjes aan de ook samsung bezitters:

    - Is het normaal dat als de tv aan staat hij een zacht bromgeluid maakt, je hoort het alleen als alles stil is en het geluid uit staat.

    - Bij voetbal heb je heel soms dat hij heel even vertraagd of stilstaat (hoe je het ook noemt), en dan vooral als er een dieptepass wordt gegeven en de camera snel van links naar recht gaat bijvoorbeeld. Is dit bij iedereen, en is dit op te lossen met de callibratie ?

    - Dat hij niet uit kan maar alleen op standby weet ik, maar op mijn kamer is het nogal vochtig dus ik wil als ik geen tv kijk een doek of zo erovereen leggen/hangen. Maar aangezien hij op standby staat is er dan geen gevaar voor beschading/brand. Want het doek komt ook over de ventilatiegaten heen bovenop de tv.

    - Met een callibratie wordt de software dan ook geupdate, omdat ik heb gehoord dat er een nieuwere (betere) software versie is.

    Bedankt,

    Tim
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoeveel jaar garantie hebben jullie er eigenlijk bijgenomen??
     
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er niks extra bijgenomen en Z3R0-P4R4DOX volgens mij ook niet wat hij vertelde.
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    oke thanx ,want ik vind het aardig duur,3 jaar garantie voor 84 euro.
    Krijg je er dan wel zo wiezo 1 jaar garantie bij??
    Alvast bedankt.
     
  20. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Drie jaar garantie voor 84 euro is een lachertje. Als jij gegarandeerd 3 jaar plezier wil hebben van je tv dan mag dat wel (84/3=) 28euro per jaar kosten lijkt mij!

    Vooral op zon dure aankoop.

    Ik heb zelf 5 jaar garantie genomen op mijn Sony 40" Bravia toestel(Wat nog steeds niet fatsoenlijk leverbaar is ARGH!!).

    Daarnaast heb je ZO WIEZO(wtf?) altijd fabrieksgarantie van minimaal 1 jaar bij de meeste merken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina