Op de control pod moet je m.b.v. dit verloopstekkertje de twee tulpstekkers aansluiten:
[plaatje]http://media.venda.com/pcwcomponentcentre/ebiz/componentcentre/invt/mumfrca/mumfrca.medium.jpg[/plaatje]
De kleine 3,5mm stekker moet je op de front-ingang (groen) aansluiten.
Als het goed is heb je zo`n verloopstekker bij de Z680 gekregen toch? Tenminste ik heb hem wel bij de Z3 en de Z-5300 gekregen.
@de andere trotse bezitters van een Samsung LCD ,
Ik heb vandaag even de PS2 en de Gamecube aangesloten, beiden met de officiele RGB kabel. De PS2 heb ik in het menu op 16: 9 ingesteld en zo ook de games die ik heb geprobeerd. Bij de Gamecube kan je niks instellen m.b.t het schermformaat, wel in games though.
Nu mijn vraag, het lijkt wel of bij alle games, zowel op de PS2 als op de Gamecube het beeld niet gecentreerd staat? Ik heb dus boven, onder en aan beiden zijkanten zwarte balken. Op de tv ben ik alle instellingen al afgegaan; breed, auto-breed, panorama en zoom. Ik heb hem nu op zoom ingesteld, zo kan ik in ieder geval de balken onder en boven wegwerken. Nu viel het mij op dat de Xbox dit 'probleem' niet heeft!
Hebben meer mensen dit ervaren?
Laatst bewerkt: 16 okt 2005