1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Damn prijzig schermpje, wij hebben hier de SONY KLV-26HG2 en die is 26'' maar 40'' is wel groot :eek: Ik vind het wat tegroot en tepatserig (of je moet echt een hele mooie woonkamer hebben waar die past). Hier bij ons in de wijk heeft ook iemand zo'n groot scherm (wel een ander merk als het goed is....), en als je dan even naar binnen kijkt zie je alleen maar scherm (bij wijze van spreken) :eek:.

2. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    2 jaar, door Europese wetgeving is het van 1 naar 2 jaar gegaan, vrijwel alles met een stekker eraan valt hieronder.
    Voorbeeld:
    Toen ik mijn Xbox in maart 2002 kocht had ik 1 jaar garantie, maar binnen dat jaar werd die door die wet automatisch 2 jaar.

3. *Zacht bromgeluid: Koeling, niks aan de hand, het maakt minder geluid dan het gezoem van een TV. Een LCD heeft een goede koeling nodig dus het si amar beter dat hij geluid maakt.

Vertaging bij voetbal? Vreemd, dat hoor je bij deze TV niet te hebben. Digitaal ruisfilter uitzetten is het enige wat in me opkomt (die geeft ene soort blur). Ik heb gisteren Ajax zitten kijken met een gewone TV ernaast (gewoon voor de lol) en het beeld is perfect. Beide via digitale kabelontvanger. Callibratie helpt daar niet tegen. Ik denk dat jouw kabelsignaal gewoon slecht is. De Samsung TV's zouden juist betere TV"s zijn voor voetbal (aldus recensies).

Een firmware update kan je aanvragen, als het nodig is, dan komen ze langs of ze sturen een CD Rom toe. Die doek vind ik een slecht idee, zo'n TV kan wel tegen wat condens (als je kamer vochtig is neemt die doek dat vocht juist op, en ligt er een natte doek op jouw TV).

4. misfit

misfit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn eerste post in dit forum en ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.

Ik heb zopas een Samsung lcd televisie gekocht en ik moet zeggen dat hij me 100% meevalt. Nu komt mijn vraag:

ik ben er van bewust dat het onmogelijk is om deze televisie helemaal uit te schakelen zonder de stekker uit het stopcontact te trekken. Dus laat ik hem momenteel gewoon op standby staan. Maar wat is nu eigenlijk het beste??? Persoonlijk ben ik van mening dat standby het minste weerslag gaat hebben op de levensduur van mijn televisie maar zeker ben ik niet. Welke methode prefereren de Samsung eigenaars onder jullie?

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Samsung zal niet voor niets Standbye hebben en geen uitknop. Hoef je tenminste niet hele tijd de tv aan te zetten ;). Scheelt je weer geloop :p.
    Welke heb je gekocht misfit?

6. misfit

misfit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Op standbye gebruikt een LCD tv bijna geen stroom.
    Ik zie dat deze tv geen HDMI heeft, maar dat maakt niet uit, dat 1080i komt nog lang niet volgnesm ij.

8. Koffie mok

Koffie mok Guest

De projs valt mee, humm 6 maanden folders lopen en ik heb hem.

9. misfit

misfit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen HDMI maar wel DVI. Moest ik nu HDMI willen, kan ik nog altijd werken met een converter kabel alhoewel DVI praktisch hetzelfde is als HDMI.

10. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je de xbox 360 op je TFT scherm met een reslotie van 1024 768 aansluit dan heb je tochh ook mooier beeld dan met een gewone tv ?

11. chizzle

chizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dvi en hdmi zijn beide digitale overgang zonder enige analoge signaal.
    Dus als je hdmi hebt zou je een converter kunnen gebruiken al ben ik niet kapot van een converter.
    Ik zou een converter liever niet dan wel gebruiken, maar het kan wel.
    (als ik dan een converter zou gebruiken dan wel van een bekende merk zoals MONSTER ).
    Het enigste verschil tussen de 2 is dat hdmi er geluid bij heeft zitten en dvi niet.

12. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen verstand van al dat HD gelul. het enige dat ik weet is dat wij in april 2005 een behoorlijk dure LCD hebben gekocht. Nu vroeg ik mij af of deze HD ready is. Hoe kan ik dat zien? Aan het aantal pixels? (1366x768 ) Het gaat om deze TV: http://www.plattetv.nl/info?p=112

Sorry voor deze N00b vraag, maar electronica is niet mijn ding 8) Alvast bedankt _O_

13. Koffie mok

Koffie mok Guest

14. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/23735C909BF9C859C1256F3C0041B1F0

Hij heeft geen Componenten en/of een HDMI ingang, dus officieel is hij niet HD ready volgens mij, maar hang me er niet aan op O-)

15. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
  16. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
  17. Koffie mok

Koffie mok Guest

Jammer geen prijs.

Ik ga misschien z'n TV halen die op de Demo pods zitten van de xbox 360

18. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa tuurlijk :confused:

Je bent 14 en dan zelf zo'n scherm kopen:confused: |:-

edit: en in de xbox360: Wie heeft hem al gereserveerd thread zeg je
    Jah ik ben ook blij met mijn Provison 51cm met 1 scart aansluiting

Beetje tegenstrijdig dacht ik zo

Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  19. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik verdien in een half jaar ongeveer 1200 tot 1300 euro

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    En je bent 14 jaar? Ik haal me vakkenvullen (a 9 uur per week, excl pauzes) nog geen 1300 euro bijmelkaar :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina