1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb helaas nog geen antwoord op mijn vraag gehad, is het nou vertandiger om een HDTV in de winkel te kopen of via een internetwinkel?
     
  2. misfit

    misfit Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zou ik een HDTV altijd in de winkel kopen. Je kan ze daar naast elkaar vergelijken, uitleg vragen en vooral: veel winkels nemen de garantie op zich zodat je gewoon maar naar de winkel moet bellen en dan komen ze hem zelf aan huis halen. Sommigen geven zelfs een vervangtoestel mee. Kortom, je betaalt weliswaar meer, maar je krijgt ook meer service.
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het niet helemaal eens met misfit. Een internetwinkel is wel echt veel goedkoper. Een tv kost bij bcc tot 25% meer dan als je em via internet koopt. Nadeel is dat je wel moet zorgen voor een betrouwbare internetwinkel die niet op het punt staat failliet te gaan. Dus het is maar net wat je kiest, service of prijs. Ik zou em ook eerder in de winkel kopen, maar sowieso eerst in de winkel gaan kijken hoe die bevalt. Dan kun je altijd nog via internet je bestelling plaatsen.
     
  4. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Klopt...geen WEGA module.
    Hehe...eindelijk weer beter.
    Ach ziek zijn heeft ook wel wat...heb veel gelezen in oa What Hifi en meer van die zooi.

    Conclusies: beste LCD's worden blijkbaar gemaakt door Panasonic.
    Nieuwe KLV V serie van Sony ( aka Bravia wordt zeer matig/slecht getest..heel veel moeite met bewegende beelden...gloep:eek: ).
    Beste LCD 32": Loewe Concept:9

    Komt snel een themanummer in de kiosk: What Hifi HDTV...helemaal gewijd aan HDTV, gamen op een HDTV etc.

    Ben zelf nog steeds aan het twijfelen...Hoe meer ik over Samsung lees...hoe minder enthousiast ik word. Mijn idee....beslis niet te snel...er is meer dan Samsung alleenO-) ....mocht je toch gaan voor een Samsung 32"?
    Mijn vrouw zag een LE32R41B voor 999 bij It's.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Overhaaste beslissingen nemen is natuurlijk nooit goed, zeker niet als het om zo'n dure aankoop gaat. Echter teveel twijfelen en teveel vergelijken en op ieder klein dingetje gaan zitten letten leidt alleen maar tot nog meer twijfel en onzekerheid....en dat is dus ook niet goed ;)

    Aan ieder merk/type TV zullen ongetwijfeld plus- en minpunten zitten, en als je van al die merken/types gebruikerservaringen gaat zitten lezen wordt je ook niet veel wijzer.....tenminste ik niet :confused: Je ziet door de bomen het bos niet meer : "Dit merk heeft dit en dat, maar mist zus en zo....dat andere merk heeft weer zus en zo, maar mist dit en dat" en zo kun je door blijven gaan en kom je er helemaal niet meer uit.

    Op een gegeven moment zul je de knoop voor jezelf moeten doorhakken, en welk merk/type dat dan ook wordt is aan jezelf....smaak is en blijft persoonlijk. Voor mij is het echter wel de Samsung geworden en er is geen haar op mijn hoofd (en dat zijn er heel wat :9) die daar spijt van heeft :)
     
  6. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben dus van plan deze tv aan te schaffen. Nu is het alleen zo, dat ik gisteren bij de It's in alkmaar ben geweest. Hier was de prijs 1499 euro. Lijkt me dus erg sterk dat je vrouw hem heeft gezien voor 999 euro. Was het niet toevallig een show-model, of de 26'' versie? En ik heb gehoord dat dit type problemen heeft met HD, je zou eerst een software update moeten laten uitvoeren door een Samsung monteur.
     
  7. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha...klopt helemaal. Ik word langzamerhand gek van die keuzes;)
    Weet niet meer goed wat te kiezen...en de meest slechte keuzes worden onder tijdsdruk gemaakt ( althans...ik heb het gevoel dat ik zo'n LCD nu moet hebben:D )
    Tis wel een feit dat ik eigenlijk nog lang niet van plan was om een LCD aan te schaffen omdat ik a. nog een perfecte CRT heb staan b. het product nog erg jong vindt er er nog heel veel ontwikkeling is ( lees: verbeterd wordt in korte tijd ) en de prijzen dus zakken als een onderbroek zonder elastiek c. ik het een smak geld vind ....maar ja...die 360 he;)

    Kortom ik wil een goede machine voor weinig....ook aangezien er over niet al te lange tijd ook een PS3 en een REVO aanhangen..:9

    @ Seda:problemen schijnen te zijn opgelost. It's idd showroom model...maar scheelt toch 500 euro...niet mis toch;)
     
  8. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vind het overdreven hoe ver je van je lcd moet gaan afzitten.
    Ik heb de philips 32pf9966 en zit er zon 2/3 meter voor en zelfs soms 1....
    Maar ik gebruik wel hoogwaardige scarts, zelfs voor de xbox heb ik een monster cable scart.

    Maar ik zit er zelfs soms 1 meter vanaf te computeren en vind het nog prettig om er naartoe te kijken...Ik zie niet 1 blokje of vertraging (ms gedoe) opkomen.

    Dus je moet gewoon zelf testen hoever voor jou het juiste afstand is - vind ik.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ik heb hetzelfde ik heb de le32r41 van samsung (82 cm)
    en zit er ook maar 2,5 meter vanaf.8)
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals chizzle zegt: Goede kabels (bijv. van het merk "Monster") kunnen ook al flinke kwaliteitsvooruitgang boeken.
     
  11. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    En weet je toevallig ook hoeveel ze ervan hebben?:9 Zal waarschijnlijk wel één zijn :'-(
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2

    Ook bij de wat goedkoperen apparatuur? (JVC Th-a 85 en Xbox)
     
  13. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds eergisteren de Sony KLV-S32A10E (Bravia lijn).

    deze TV is ook super, ik zit er nu zelfs 1 meter vanaf gewoon kabel TV te bekijken en het is nog mooi.

    Ik ben echt super tevreden.

    winkelprijs ervan is 1599 euro

    internetprijs rond de 1250.

    [​IMG]
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben zojuist is naar wat winkels geweest en JEE wat een teleurstelling bij ALLE LCD tv's die ik zag. Misschien hadden ze daar slechte ontvangst ofzo... maar het beeld bij ALLE LCD tv's was gewoon VAAL / ghosting / strepen / onscherp etc... ik wacht dus wel even voordat ik er eentje koop...
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Media Markt?
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen Media Markt. Woon half uur rijden vanaf Eindhoven.
    Ben naar It's , van Schayk, Expert etc.. geweest.
     
  17. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Was er idd maar 1:'-(

    Zelf maar weer es gewinkeld...
    Ik heb de knoop zelf doorgehakt...wordt toch de Samsung LE26R51B.
    De VGA is dermate goed/beter dan de andere merken dat dat de doorslag gaf.
    Daarnaast kan MS/SAMSUNG het zich niet veroorloven om een lcd te pushen die problemen geeft als deze dezelfde is als op de 360 Demo-pods.

    Tuurlijk...er zijn betere LCD's...maar geen enkele betere met deze specs in deze prijsklasse. En aangezien ik hem alleen voor mijn 360/ps3 gebruik...
    De beste LCD van het jaar is de Philips overigens...
    Keb hem live gezien....een beeld om van te smullen...beter dan CRT imhoO-)

    link: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=254443

    Pffff..wat een gerust gevoel nu de knoop is doorgehakt...
    En nu de levertijd maar afwachten:+
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste LCD is er een van Loewe. Kwam bij verschillende testen ERG hoog kwa scores...maar daar betaal je voor.

    Gefeliciteerd met het doorhakken van de knoop ;)
     
  19. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks_O_ Jij wacht nog ff??

    Loewe ook erg goed getest...maar What Hifi vond de Philips nog beter.
    Ieder zijn meug natuurlijk. Bij It's Venlo staat ie...Waanzinnig beeld gewoon.
    Maar ja...breng gelijk 3000 euro's mee 8)

    Leuke site met zeer veel reviews:

    http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/displayreviews.php

    Samsung doet het daar ook super:9
     
  20. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen nu was je dus 1000 euro kwijt voor een 26'' terwijl, al was je sneller geweest, voor dezelfde prijs een 32'' kon krijgen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina