1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal;) ....maar als ik voor een 32 ging moet ik aanbouwen...ik game op een kleine zolderkamer en heb maar 2 meter afstand tot het scherm:mad:
    32 is te groot voor mijO-)

Betaal trouwens 899 voor de 26_0/

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Waar? Venray bij die It's?
    Ik was er vanmiddag ook ff, maar haat die verkoper. Toevallig iemand gezien in groen/wit vest van Panathinaikos :D _O_?

Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  3. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik was vandaag bij media markt, en het beeld van veel lcd tv's (niet alle) viel me toch wel tegen...

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij ook, maar het signaal dat zo`n tv doorkrijgt is waarschijnlijk al 200x afgetapt (als je kijkt naar het aantal tv`s dat daar staat). En degene die op de `reclame` stukken staan die krijgen digitale tv door, denk dat als je echt de beste kwaliteit wilt zien een 360 of dvd erop moet kijken.

5. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    jah want er werd in somiggen stukken van de media makrt ook Finding nemo gedraait op lcd tv's en dat zag er wel heel mooi uit.

6. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze tv ook besteld alleen dan in maatje 40".... Ben nog steeds aan het wachten op de levering die eigenlijk al 3 weken geleden plaats had moeten vinden. Probeer eens gebruik te maken van de VGA aansluiting en test wat HD filmpjes.. Ben wel benieuwd naar je reactie..

7. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit niet veel verder van het scherm af. Maar als ik constateer dat ik over een jaar of 5, een grotere kamer heb, wil ik niet met een klein scherm zitten. Dus ik ga zo ie zo minimaal voor de 32''. Denk trouwens wel dat je een goede keus hebt gemaakt door Samsung te kiezen. Veel kijk een speelplezier *)

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2

Patser! Laat het ons weten als ie binnen is, en maak paar foto`s ;)

Zie je Live!

Mvg,

Sjoerd

9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Weet echt niemand wat ik hiermee aan moet? Een van de redenen dat ik een nieuwe tv wou was zodat er films op af kon spelen via mn PC. Wordt hier echt schijtziek van. De tv van mn oom (een philips) geeft hiermee totaal geen problemen en past het beeld perfect aan.

10. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ik dat plaatje bekijk dan lijkt het alsof je de settings van je hoofdmonitor aan het veranderen bent ipv die van je tv zelf. Aangezien je CRT waarschijnlijk die breedbeeld setting niet aan kan zet hij em terug naar ze oude resolutie dus je ziet niks aan je pc.

Herkent je pc eigenlijk de tv als een monitor, dus staat er samsung blabla? Ik dacht dat dit zou moeten gebeuren als je je tv op je pc aansluit.

Kijk dus echt eens heel goed naar welke monitor je aan het veranderen bent. Verder kan ik je helaas niet helpen.

--------------------------------

Weet iemand (of tipex zelf natuurlijk ;) ) hoe ver Tipex eigenlijk is met de volgende hdtv thread?

11. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks_O_ Ik laat wel weten hoe het bevalt.

@ Schijterwt: ligt vlgs mijn maat aan de verkeerde driver van je videokaart..
    meer weet ik (nog) niet. Hij heeft ook die tv.

@ GreekTimmos: was in VenloO-) Die kerel die me bij It's Venray ook zo
    irriteerde was zo'n klein , wat lijvig mannetje met bril. Waist him. Frag him
    8)

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Géén idee eigenlijk, zal het hem eens vragen :). Maar volgens mij had hij het een beetje druk a.t.m.

@schijterwt,

Als ik m`n pc met X800 Pro aansluit op m`n Samsung tv, herkent Windows hem bij z`n type nummer en pakt ie automatisch de maximale resolutie! Welke Catalyst drivers gebruik je eigenlijk?

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik mijn laptop om um op mijn Samsung aan te sluiten, en hij geeft het beeld gewoon goed weer. Windows herkent mijn TV geloof ik niet als monitor, tenminste ik kan hier geen melding van vinden....

14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment zelfs 2 beetjes druk, overwerken, overwerken, etc. Banjy of iemand anders zijn van harte welkom om verdere aanpassingen in het geheel te maken. De komende drie weken is er voor mij weinig om er aan te werken.

15. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet fijn om te horen (dat je zo veel moet overwerken) Maar ik wil hem best wel voor je afmaken, als je de code tekst even naar mij kunt mailen en ook het liefst erbij wat je er nog ongeveer in wilt hebben dan zal ik eens kijken of ik hem af kan krijgen. :)

Ik kan namelijk je tekst niet meer terug vinden in de thread 8) Vandaar dat ik hem dus even los vraag...

Edit\ Ik heb de tekst van Tipex ontvangen op me mail, me pm box heeft nu wel weer ruimte hoor ;) Ik ga er eens goed naar kijken en zo gauw ik behoorlijk wat veranderd/toegevoegd heb dan post ik het wel weer. Zodat iedereen er op kan reageren.

Laatst bewerkt: 23 okt 2005
  16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen! Ik heb wat info nodig ivm TV kaarten/HDTV.

Momenteel heb ik een 17" TFT scherm voor mijn PC. Mijn TV is 4 jaar oud, 52 cm diagonaal.

Ik ben een toekomstige 360 bezitter en wil natuurlijk van betere beeldkwaliteit genieten.

Nu is mijn vraag: Als ik nou een TV kaart zou kopen, zou ik dan kunnen mijn 360 aansluiten op die TV kaart, en zou ik dan veel betere kwaliteit krijgen dan op mijn TV?

Wat is er nou het beste: op mijn oude tv gamen of op mijn tft scherm?

Laatst bewerkt: 23 okt 2005
  17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Een of andere vage omega driver geloof ik, misschien niet heel handig. Welke driver heb jij (link)? Ik heb een Radeon 9800 XL

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik de laatste drivers van ATI.

19. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klik
    welke van deze zijn hdtv's, geen een of wel?

20. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij die deawoo staat HDTV dus dat lijkt me er wel één.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina