Nou Arjan na zojuist weer ff te hebben lopen klooien met de instellingen (ben een leek als het om PC's en configuraties gaat), heb ik het voor mekaar gekregen om de beeldschermresolutie van mijn TV op 1280x768 te krijgen....echter hoe jij aan de 1360x768 komt is me nog steeds een raadsel. Ook het "Force 720p" menu ofzo is bij mij nergens te vinden
Uhm mijn videokaart is een ATI MOBILITY RADEON 9700 (tenminste dat staat bij eigenschappen onder adaptertype dus dan zal het wel). Ook die afbeeldingen die je op het laatst laat zien, dat scherm dus, zit er bij mij niet tussen. Ik wil overigens gewoon mijn TV gewoon als primair beeldscherm gebruiken, dat verlengen van het bureaublad over 2 beeldschermen hoeft van mij niet....het beeldscherm van de laptop laat ik liever uit.
Ik zou best plaatjes willen posten maar das me ff teveel gedoe, dus ik denk dat ik het hierbij laat....tenzij jij zo weet waar het aan ligt natuurlijk Zovaak gebruik ik de PC (of in dit geval de laptop) toch niet, dus ik vind de resolutie van 1280x768 wel best, is in elk geval alweer beter dan 1024x768
EDIT : Bij "Eigenschappen voor monitor" staat overigens onder "DDC informatie" wel de weergavenaam SAMSUNG, maar een max. gerapporteerde resolutie van 1024x768....ligt het hier misschien aan want de max. resolutie is toch 1360x768 ??
Anyways, ik heb "Gebruik DDC-informatie" uitstaan en zelf de maximumresolutie op 1280x768 gezet (zo heb ik dit dus voor elkaar gekregen), maar 1360x768 staat echter niet tussen dit lijstje....
En nog een keer EDIT : Nu kom ik er weer achter dat als ik de resolutie dus handmatig op 1280x768 zet, dat mijn video's dan niet breedbeeld afspelen....weet je wat, ik laat alles wel gewoon staan zoals het was. Op 1024x768 dus, want ik wordt een beetje moe van dit gedoe
Laatst bewerkt: 25 okt 2005