1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan aan mij liggen maar de Sony bravia S - serie heeft toch een resolutie van 1366 x 768? En Dea Petrus, ik wil de 32 inch kopen, is die precies hetzelfde als de 40 inch versie, behalve het scherm dan :)
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    als de 40 inch net zoveel pixels heeft als de 32 inch kan je in mijn ogen beter voor een 32 gaan.

    de grotere beelddiagonaal wordt alleen maar behaald door de pixels groter te maken en daarmee de boel op te rekken.
    grote pixels is groffer beeld daar het er op en 32 inch een stuk strakker uitziet.

    het philips cineos scherm wat ik gebruik is er ook in 40 inch en heeft ook dezelfde hoeveelheid aan pixels als de 32 inch.
    ik heb beide schermen aan het werk gezien naast elkaar wat mij er zonder twijfelen heeft doen besluiten om voor de 32 inch te gaan mede door de thuis gebruikte kijkafstand.

    kijk niet alleen maar naar grote...size doesn't matter...zeker niet bij een mooi lcd scherm.
     
  3. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    De resolutie zoals je die beschrijft is correct. De 32" variant is technisch gezien hetzelfde. Hij beschikt alleen niet over de PCMCIA kaart-sleuf. Waar dat deze uberhaupt zit en waar hij goed voor is moet ik nog nalezen in de handleiding.

    Verder krijg je bij de 32" variant geen gratis dvd-recorder twv 500 euro.
     
  4. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet helemaal eens met beuker. Het verschil in beeldkwaliteit tussen de 32" en 40" is niet zichtbaar met het menselijk oog. Echter, alleen onder de voorwaarde dat je een goed signaal binnenhaalt. Een slecht analoog kabel signaal levert ruis op. Des te groter de pixels des te duidelijker het slechte beeld wordt. Wanneer je echter een dvd kijkt ziet het er op een 40" minstens net zo fijn uit als een gewone 32" TV.
    Natuurlijk moet je rekening houden met de kijkafstand maar ik vind het onterecht om te zeggen dat het beeld van een 32" er een stuk strakker uitziet.
     
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Resolutie op VGA input is 1280 x 768 ( anders gewoon 1366 idd )_O_
     
  6. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal wel voor draadloze netwerkverbinding met je pc zijn.
     
  7. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel mooi zijn als dat zo is.. Ik zal het vandaag eens even nazoeken in de handleiding.
     
  8. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    ^^^^....mod please... :mad:

    Da's btw. al de 3e thread die je loopt te vervuilen met je "click deze link"....denk dat het duidelijk is dat er iemand hierop actie moet nemen.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  10. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze tv ook, is echt super beeld, zou nou niet anders willen. Ga hem wel laten callibreren. Ben er nu wel van overtuigd dat je er meer uit kunt halen. Met de 32 inch ben ik ook erg blij. Moet er wel meer dan drie meter vandaan zitten. Anders wordt het beeld toch iets minder. Ik heb normale ontvangst via de kabel, en dit is dan toch echt wel een van de beste tv. Ik wil niet anders meer.
     
  11. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook de prijs van dat scherm gezien? je praat over een hele andere prijs categorie dan de samsungs, dus is het logisch dat de vergelijking scheef loopt
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik was vandaag ook weer bij de Media Markt. En daar wist de verkoper mij te vertellen dat je sowieso geen HD signalen via de VGA ingang kunt ontvangen. Ook niet bij de Samsungs. Mij ging het om die Ambiance die ik al een paar pagina's eerder aanhaalde, maar dat vond ik wel érg vreemd. Als er voor de Xbox 360 einde dit jaar nog geen HDMI / DVI kabels zijn, hoe moet die dan aangesloten worden? Juist, via de VGA ingang toch? En ik heb toch vorige week echt wel Fifa 06 voor de Xbox 360 op een Samsung staan spelen. In HD.

    Hoe kun je aan de aansluiting, of specificaties van een LCD TV zien of ook zijn VGA ingang HD signalen kan ontvangen? Want dat is het laatste struikelblok waar ik mee zit. Voor de toekomst heeft die tv wel een DVI ingang (als er HDMI/ DVI kabels uitkomen), maar ik zou ook gelijk bij de release van de 360 gelijk op HD spelen. En ik weet niet, en die verkoper dus ook niet, of die VGA ingang wel of niet HD signalen doorlaat.

    Bij voorbaat dank voor de hulp!
     
  13. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ding ja, superbeeld en...superprijs8)
    Kunt een DVI-HDMI kabel kopen voor de PS3 en er is een component voor de xbox 360 ( extern 4 ).
    Kopen dus;)
     
  14. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het bull.....Component en VGA kunnen wel degelijk HD beelden weergeven. Maat van me speelt HD films af via VGA op zijn Samsung.
    Laat je niets wijsmaken...
     
  15. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi zo :) Hij is idd zo'n 500 euro duurder, maar het verschil in kwaliteit is echt enorm hoor. En je hebt ambilight en 6 ms responstijd... Ik vond ook dat de samsungschermen toch wel een beetje karteltjes vertoonden met name op de call of duty 2 pod... Maar nog steeds erg mooi hoor. Maar ik vond het toch iets minder scherp dan ik had verwacht om eerlijk te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn ook tv's op de markt waarbij de VGA-aansluiting alleen maar geschikt is voor PC signalen. M`n buren hebben er eentje van LG waarbij dit het geval is.
     
  17. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben in bezit van dit prachtig apparaatje... en inderdaad ik was eerst aan het twijvelen tussen deze en de samsungs lees maar eens de vroegere posts.

    En ik vond dit apparaatje toch uitblinken op de rest, maar de prijs lag dan ook wel hoger, maar toch aangeschaft...

    En over de dvi hoef je je geen zorgen te maken er zullen zat thirth party`s komen met wel die kabels (kijk maar naar component voor de xbox 1).

    En anders converter ertussen (zolang het maar nog HD blijft).

    Groetjes
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat het enige minpuntje dat die kabels er dus niet meteen in het begin bijzitten? Want het moet natuurlijk wel HDTV worden als ik er 1800 euro(!!) voor betaal... Maar ja het zal idd wel goed komen met die kabels...
     
  19. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat was precies het verschil tussen de beeldkwaliteit van de samsung en de philips? t is idd wel gaar dat je 1800 eu betaald, en je niet ff kabels erbij krijgt. Ik heb in ieder geval zin in het HD tijdperk!!! :D
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik lees hier heel de tijd over 720p / 1080 i schermen...maar ik wil toch echt meteen voor een 1080 p gaan. Hoeveel kosten die dingen nu nog en zijn daar niet al standaard schermen voor op komst?? Iemand van deze producten meer info over typenummers prijzen etc??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina