1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Philips heeft een hele mooie met een prijskaartje van rond de 5000 euro :) Even zoeken op de Philips site ;)
     
  2. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga zelf de 23 inch versie kopen van die 'samsung's en hierop ziet geen DVI/HDMI maar component en deze geeft ook HD door.....laat je vooral niet al te gek maken....:)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  3. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje voor de tech-heads :)

    Kun je de xbox 360 ook aansluiten middels component kabel, op een BNC aansluiting van een CRT-monitor????

    Wie o wie??

    greetz
    GSpark
     
  4. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik zag een 1080 p scherm: 37PF9830/10 van 94 cm voor ongeveer 3000 euro...scheelt dus nogal wat. Maar idd, nog een pittig prijsje. Misschien nog wat te vroeg voor die schermen....zie denk ik volgend jaar wel wat ik ga doen..
     
  5. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Philips heeft de kabels er bij zitten.
    1. dvi naar vga
    2. vga naar component

    Maar dat is meer voor de pc en alleen vga kan ook xbox 360, maar vga naar component niet want dat is aan de ene kant een vga aansluiting en aan de andere kan component uit dus die moet naar de dvd speler ofzo dus daar kan niet component in.

    Maar maak je niet druk let maar op dat ze je dalijk kapot gooien met kabels.
    En als je nu 1800 betaald dan kan er straks toch ook wel een kabeltje van 30 euro af.
     
  6. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar als ik je goed begrijp kan de VGA wel in de xbox 360? Het andere uiteinde gaat dan met een verloopstuk vga naar dvi in je philips tv? Ik vind het een beetje raar waarom xbox360 alleen een "componentkabel" meelevert als er zoveel standaarden zijn: HDMI/DVI/VGA/Component... Die kabels zullen er inderdaad ongetwijfeld komen, maar het is wel handig als dat rond de launchdatum van de xbox360 zo is en dat je met zo'n verloopkabel geen kwaliteitsverlies krijgt. Daar weet ik namelijk niets van. ( Ik geloof echter wel dat DVI en HDMI dezelfde encodering hebben alleen heeft hdmi ook geluid geloof ik:confused:... )
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  7. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan dus niet...

    ALtijd leuk, een antwoord op je eigen vraag:)
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    't mooie van het philips scherm is dat de dvi ingang werkelijk alles signalen accepteerd,van dvi,hdmi,component,vga,rgb en weet ik het allemaal.
    hang de juiste convertor ertussen en je heb altijd beeld.

    beste resultaat heb je wel als je zonder 23 verloopstukjes aan het werk bent en er direct met een goede kabel ingaat.


    @chizzle.....

    was jij 1800 euro voor jouw scherm kwijt????

    deze dus....
    http://www.consumer.philips.com/con...proxybuster=O4EFPPSRFPZO5J0RMRCSHQNHKFSESI5P#

    want beukie heeft hem ook...:)

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/lcd%20tv%20woonkamer%20003.jpg[/plaatje]
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt een toptv! Ik ben op internet aan t zoeken geslagen naar een component naar dvi converter maar nog zonder succes.
    Dit zijn trouwens de uitgangen van die tv:

    Extern 2 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB, Y/C, S-video in
    Extern 3 SCART : Audio L/R, CVBS in
    Extern 4 : DVI met HDCP, VGA PC-in, YPbPr, Compatibel met HDMI

    Maar ik snap het niet geheel. Kan je hier geen component op aansluiten bij die extern 2 met dat Y/C? Of is dat wat anders? En bij extern 4 is dat YPbPr toch ook component... Ik kan er geen touw aan vastknopen :9

    En kan s video geen hd signaal geven?? Even iemand nodig dus met wat technische kennis die het beetje duidelijk uit kan leggen...
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    s-video geeft geen hd door.
    kleur helderheid en contrast worden enkelt maar gesplitst en is redelijk vergelijkbaar met rgb scart qua kwaliteit wat uiteraard ook geen hd ondersteund.

    de philips heeft 3 rgb scart's(jawel alle 3 rgb) av in's aan de zijkant(voor bv camcorder) en een dvi ingang die alle reeds vermelde signalen (analoog en digitaal) kan verwerken.
    de dvi ingang verwerkt ook gewoon component.
     
  12. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Beuker ik had 2150 euro betaald voor dat apparaatje bij harendste smith met 4 jaar garantie tegen alles zelfs per ongeluk vallen.

    En alex ik bedoelde met de vga dat is een klein blokje die je op de dvi aansluit en dan kun je daar vga in doen en xbox 360 brengt die kabel toch meteen uit.

    Dus je kunt hem zowiezo aansluiten.

    Al met al ik ben er zeer tevreden mee.
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    En bij die conversie van VGA naar DVI hou je je HDTV signaal? Dus met de philips tv en xbox 360 out of the box kan je meteen in HDTV spelen? In dat geval :9 ga ik er eentje kopen deze week. Ik krijg morgen immers al een 360 hopelijk met die coca cola actie. Dus kan niet wachten om het te zien :) Sorry dat ik beetje lastige vragen stel maar 1800 euro is een boel geld voor mij... Bedankt voor de hulp iig!
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  14. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niets uit al die vragen daar is dit forum voor ;)
    En je behoudt gewoon je hd signaal met de vga converter en de kabel van de nieuwe xbox.

    Nog succes ermee.
     
  15. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die mogelijk twijfelt tussen een Sony KLV-S (V) of een Samsung LE-serie...Ga voor de Sony...Ik heb ze nu allebei naast elkaar gezien en Sony's beeld is echt veeeeeel fraaier !!

    Kortom...Ik heb mijn Samsung opgezegd en ga voor de KLV-S 26A10E :)

    Wel een paar maten kleiner dan Dea Petrus... maar toch :)
    Ga ik maar wat dichter bij zitten...
     
  16. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag vandaag een 26" samsung alleen was deze volledig zwart en had een super beeld weet iemand welk type dit is. was wel en 720p met 500:1 ratio
     
  17. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk op kieskeurig, ik denk dat je een Samsung LE32T51B hebt gezien, contrast is btw 800:1
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lage contrastratios allemaal? Ik dacht dat TV's vaak stukken beter waren dan projectoren maar dan doet mijn Panasonic PT-AE700E het zo slecht nog niet met een contrast van 1700:1
     
  19. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn vader wil een beamer gaan kopen. Wat heeft zo`n ding nodig om HDTV af te spelen (ingangen, resolutie`s enz.)

    Bvd,

    Sjoerd
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Resolutie van minimaal 1280 x 720 en als je goed kunt verduisteren niet meer ansilumen dan 1000. HD-ready beamers beschikken over de ingangen om HD-materiaal te kunnen weergeven. DVI, HDMI, VGA en Component, die zijn tenminste aanwezig op mijn Panasonic PT-AE700E. Daarnaast ook een Scart, video en S-video ingang.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina