1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    200 euro? Das toch 20%!

    Nais!
     
  2. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten hoe veel % het is.
    Maar die verkoper zij zo tegen me volgens heb jij hier en daar al rond gekeken voor de prijzen toen zij ik, Ja. mmm
    Toen zij die verkoper weer wat is het goed kopste wat je gezien had.
    Ik zij 900 eurie's op een webshop.
    Die verkooper zij weer daar kan ik helaas niet aan mee doen.
    Toen zij ik weer bij mediamarkt stond hij voor 1000 eurie's toen ging hij effie's overleggen met zijn meerdere.
    en hij kwam terug en zij okay goed 999,99 mag je hem mee nemen.
    Normaal kost hij 1199. dus zo wat 200 eurie's minder.
    en toen begon hij nog een lang lul verhaal over dat Ep meestal goed koper is dan mediamarkt maar omdat mediamarkt meer in de reclame hebt lijken hun goedkoper, maar meestal zit ep onder hun prijz. bla bla bla.
    mja 1000 eurie's mooie prijs toch ?
     
  3. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    He ik heb dus nu mijn Le32R51B. Mooi toestel. Het enige is, hoe moet ik mijn xbox instellen. letterbox, wide screen? En welke instellingen hebben jullie om een zo mooi mogelijk beeld te produceren?
     
  4. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    EP. Wat voor winkel is dAT??
     
  5. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  6. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook sinds Vrijdag de LE26R41 alleen heb heel slecht beeld met de Xbox maar prachtig beeld met de computer.Ik denk zelf dat het singaal die de xbox afgeeft te zwak is voor zulke tv´s.Als iemand tips heeft hoor ik ze graag.;)Ik gebruik nu scart voor de xbox en de VGA kabel voor me computer.Voor de rest ben ik zeer tevreden over me nieuwe aankoop.Straks is de grote test met de Xbox360
     
  7. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik het goed gelezen had, is er een advance scart kabel voor de xbox dat je beter beeld krijgt. moet je maar even rond paginas 60 tot 80 door lezen daar staat het ergen tussen.


    succes.

    :EDIT:
    kijk hier maar eens.
    http://www.xbox.com/en-US/hardware/highdefinitionavpack.htm
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit je Xbox aan met component kabels.
     
  9. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox High Definition AV Pack is alleen voor Amerikaanse xboxen volgens een webshop.Ik heb de xbox ook al aangesloten met S video maar echte vooruit gang zie je niet.Zou een RGB kabel voor verschil uitmaken????:confused:Maar compoment is toch die met Groen,Blauw,Rood kabel????,dan zou ik eens die proberen
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan is het toch tijd voor specsavers:+ : het beeld van HDMI is veel en veel beter...Daar staan de vakbladen en sites mee vol.
    Trouwens....mij gaat het niet zozeer om DVD maar om het feit dat je geen
    PS3 op de LE23R51 kunt aansluiten. Zelf vind ik het kapitaalvernietiging O-)
    Wat is nu 150 euro extra itt het aanschaffen van een nieuwe tv??
    Maar goed...blijkbaar zijn er mensen met meer geld dan deze jongen:'-(

    greetz
    GS
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte High Definition op je Xbox 1 krijg je idd alleen met NTSC (amerikaanse) Xboxen, in combinatie met de High Definition Pack met de rode, groene en blauwe kabel. Welke niet te verwarren is met RGB, want deze drie kabels geven yPbPr of yCbCr output (geen RGB), en zullen 480p, 720p en 1080i weergeven op de Xbox 1 (als het spel dit ondersteunt).

    Ik heb gehoord dat deze High Definition AV Pack pack ook wel gewoon een beter beeld geeft op HDTV's in combinatie met Europese PAL xboxen, dan met een Advanced Scart of iets dergelijks. Er zijn ook gewoon webshops in NL die die dingen verkopen.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  12. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat je geen PS3 kunt aansluiten op dit scherm ??? Jij dus :9 ......Of zullen ze geen component kabel uitbrengen.....hard to believe...

    Kapitaalvernietiging ? nee hoor deze gaat tzt doorgeschoven in de familie, en papa gaat voor een SED..._O_

    Maar ik kan het me inderdaad voorstellen dat je nu een LCD wilt die absoluut HDMI moet hebben....voor mij is dat dus niet noodzakelijk aangezien ik eind volgend jaar (begin 2007) waarschijnlijk toch weer ga kijken voor een ander scherm...

    En ik moet er ook gewoon hard voor werken hoor....:'-(

    De LCD's van nu zullen tegen de tijd dat de PS3 uitkomt alweer hopeloos veroudert zijn...dan gaan we voor 1080P
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan je op de samsung le32r41 wel een ps3 aansluiten?
    Ben niet zo technisch.
     
  14. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor. De PS3 zal op elk tvttoestel aangesloten kunnen worden.
     
  15. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan je straks je xbox360 en PS3 aansluiten op een gewone standaart tv want ik denk niet dat mensen in Japan zulke dure en grote schermen hebben en als ze het al kunnen kopen waat moete ze dat kwijt in die kleine huisjes????:confused: ,ik denk dat men te veel zorgen maakt over die HD gedoe
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk dat jij een beetje verkeerd beeld van Japanners hebt...
     
  17. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Vind het de discussie eigenlijk niet waard.
    Jij bent ( terecht) blij met je LE23R51 (zonder HDMI) en ik zou altijd de LE26R51 ( incl. HDMI ). nemen. Het zou mij het prijsverschil van 150 euro waard zijn.
    Zal vast wel een component kabel komen... op de analoge AV-multi out.
    Deze zal echter in de verste verte niet kunnen tippen aan de digitale HDMI.
    -------------------------------------------
    IGN
    E3 2005: PS3 Tech Specs
    May 16, 2005 -

    Product name: PlayStation 3

    Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
    HDMI: HDMI out x 2 :9
    Analog: AV MULTI OUT x 1
    Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1
    Disc Media
    CD PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)
    DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
    Blu-ray Disc: PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE

    -------------------------------

    greetz en laten we de discussie maar beëindigen...
    We komen er samen toch niet uit denk ik.
    Peace_O_

    GS
     
  18. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    nu snap ik het verschil helemaal niet meer tussen geen hdmi en wel hdmi heeft het voornamelijk met het geluid te maken of voornamelijk met het beeld.
     
  19. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Hdmi is digitaal overdracht. (bij hdmi zit ook het geluid bij)
    Dvi is digitaal overdracht. (zit geen geluid bij) ,maar daar zitten een rood en wit tulp ingangen aan de zijkant van de aansluiting.
     
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er straks maar een blad uitkomt zoals Your PSP... maar dan Your HDTV. Zijn eenmalige uitgaves en daar wordt alles precies uitgelegd en dergelijke.

    @ GS: je hebt e-mail ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina