1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertrouw er maar op dat de Samsungs goed zijn. Veel mensen geven zo'n tv al een cijfer als ze tv kijken via kabel met goedkope slechte kabels waardoor je helemaal geen goed beeld hebt.
    Ik heb hier Schotel en ook digitale tv, dus het zou dan mooi uit moeten zien. Gewoon tv kijken is al super scherp en mooi. Als ik bij vrienden kom en tv staat aan, is het allemaal dof beeld etc.
    Het ligt dus ook aan het signaal + kabels.

    Verdomme :mad:. Nu wil ik opeens wel weer graag een HDTV...
     
  3. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    De keus voor dit scherm is ook gekomen omdat ik maar 1 tot 1,5 meter van het scherm afzit en op een 26 inch is dit niet lekker gamen....

    Verder is toch echt zo dat er absoluut geen wereld van verschil zit tussen digitaal of analoog, zoals jij aangeeft....jij laat je gek maken.

    Maar goed zoals je al aangeeft ieder heeft daar zijn eigen kijk op....visuele beleving is ook iets persoonlijks....:+

    Game on....
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit weldegelijk behoorlijk wat verschil tussen digitaal en analoog... Bij een analoge aansluiting moet het beeld eerst omgezet worden van digitaal naar analoog om vervolgens bij je TV weer omgezet te worden in digitaal. Dit resulteerd in kwaliteitsverlies en dat zie je zonder meer. Zet maar eens 2 schermen naast elkaar met beide aansluitingen en kijk naar het verschil...
     
  5. RGB Scart is de beste kabel om een gewone Xbox aan te sluiten. Rood., Groen en Blauw worden gescheiden doorgegeven (Rood, Groen, Blauw kabel). Component is, zonder gemodde Xbox, nutteloos (Scart is dan zelfs beter!). Maar, over een maand heb je een 360, dus waarom zou je veertig euro uitgeven aan iets dat je maar een maand gebruikt?
     
  6. Beetje vreemd, maar hoe weet jij nu dat digitale en component aansluitingen erg verschillen? In de praktijk blijken ze weinig verschil te maken en is de kwaliteit afhankelijk van de situatie. Als je zulke onzin in het rond smijt kun je beter een triangel kopen en bij de Jostiband gaan.
     
  7. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de componte kabel moet van anoloog naar digitaal
    En de digitale hoeft het niet om te zetten dus daar heb je geen kwaliteit verlies!
     
  8. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog...ik ben gek8)
    Laten we het hier maar op houden. Meningen verschillen nu eenmaal.
    Ik wens je iig veel speelplezier toe en veel plezier met je nieuwe LCD.

    greetz
    GS
     
  9. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Digitaal naar digitaal is en blijft gewoon beter dan analoog naar digitaal.
    Misschien in praktijk anders (toen we jaren terug de tijd in gingen) ,maar nu dus echt niet.
     
  10. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, je hebt gelijk.....jij ook veel speelplezier met je nieuwe LCD.
     
  11. In theorie is dat allemaal erg leuk, maar in de praktijk is het verschil niet merkbaar. Het ligt onder andere aan de manier waarop de display en de bron met het signala omgaan. VGA en HDMI maakt op de ene monitor ook meer verschil dan de andere. Roepen dat het in de verste verte niet kan tippen aan HDMI, is, op zijn zachtst gezegd, overdreven.
     
  12. chizzle

    chizzle Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ook weer.
     
  13. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks_O_
    Misschien tot xboxlive?

    greetz
    GS
     
  14. Beste_gamer

    Beste_gamer Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs de Samsung LE32R51B aangeschaft en mijn goede keus werd nog eens bevestigd toen ik alle foto's van de X05 tegenkwam (zag er geil uit al dit tv's).
    Nu vraag ik me alleen af of de 360 via vga kabel (pc) gaat of via de hdmi kabel dit omdat ik third party bekabeling heb gezien van de 360 en daar zag ik een vga kabel bijzitten en geen hdmi(/dvi)
    Graag jullie reacties
     
  15. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs de Samsung LE32R51B aangeschaft en mijn goede keus werd nog eens bevestigd toen ik alle foto's van de X05 tegenkwam (zag er geil uit al dit tv's).
    Nu vraag ik me alleen af of de 360 via vga kabel (pc) gaat of via de hdmi kabel dit omdat ik third party bekabeling heb gezien van de 360 en daar zag ik een vga kabel bijzitten en geen hdmi(/dvi)
    Graag jullie reacties


    Als je straks de Xbox360 koopt krijg je een compoment kabel erbij bij de volledige versie.Dat zijn de rode,groene,blauwe en de 2 geluidskabels.Ik heb nu zelf de LE26R41B en net zoals ik heb jij ook een compoment en HDMI ingang.Dus je kan straks kiezen of je via VGA kabel wilt spelen of via de compomentMicrosoft brengt zelf ook een VGA kabel op de markt gelijktijdig met de launch.Tot nu toe komt er geen kabel van HDMI van Microsoft maar Third party´s zullen er wel meej komen.Mijn advies is om straks gewoon te kiezen voor component of VGA kabel van Microsoft.'

    Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geadviseerd,ik zelf ben niet zo´n ware technicus.
     
  16. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik hier serieus op reageren? |:-
    Oke dan: wat is een triangel:+
     
  17. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja nog 31 daagjes en dan zal iedereen de Xbox360 kunnen uitproberen in zijn eigen vertrouwde bank,stoel of vanuit wat dan ook:D :D .Ik ben wel heel erg benieuwd van de reacties vanuit Amerika op 22 en 23 November over 4 weken.*) .
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Er is trouwens weer een nieuwe aktie bij Media Markt Rotterdam centraal. Een 32'' LG HDTV LCD voor 999€. Als die beter is dan wat ik nu heb, ga ik em ruilen...
     
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je toevallig een typenummer?
     
  20. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard........:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina