Jah ik heb Samsung al een mail gestuurd om er even de nodige uitleg over te geven voordat ik tot de aankoop over ga....als er eventueel nog geen oplossing is maar die er wel komt, wacht ik even met de aankoop (ik neem immers aan dat ik altijd op mijn garantie kan terugvallen en als het probleem niet opgelost kan worden ik mijn geld terug kan eisen of um in mag ruilen voor een ander model)....komt er geen oplossing dan ga ik kijken voor een ander model (het liefst wel van Samsung) waarbij dit probleem zich dus niet voordoet, maar dat moge duidelijk zijn
Weet jij, of weten anderen, misschien met welke nieuwe modellen Samsung nog gaat komen....die technisch over minstens dezelfde specs en aansluitingen beschikken als de LE26R51 en waarbij zich dit fenomeen dus niet voordoet, maar die ongeveer in dezelfde prijsklasse zitten ? Ze hoeven overigens niet groter te zijn dan 26 inch, dat vind ik namelijk voldoende
EDIT : ik las overigens zojuist weer van iemand die navraag heeft gedaan bij Samsung Benelux over de responsetijd van de LE26R51, dat deze 12ms zou moeten zijn....en dus niet de 13ms waar ik het eerder over had.
Dit is natuurlijk erg mooi, maar als het tearing fenomeen niet verholpen kan worden voordat de X360 hier uit is ga ik toch echt kijken voor een ander model....ik wil immers wel gelijk aan de slag dan, en niet moeten wachten op een of andere firmware update als die er al komt.
Anyways, de een zegt dus dat die update er nog steeds nie is (Grave)....de ander zegt dat hij er al wel is en ik dus bang hoef te zijn. Alleen Samsung maar hoef te bellen en het probleem wordt opgelost.....
Djang: Je bedoelt het tearing fenomeen.
Geen nood er is al een firmware update.
Kwestie van Samsung bellen en die sturen een monteur om de firmware te updaten.
....Met andere woorden deze gast zit uit z'n nek te lullen ? Hoe zit het nu ??
Maar ik wacht nog steeds op antwoord van Samsung, dus ik wacht nog wel ff af hoe het precies zit en wat er aan gedaan kan worden....
Laatst bewerkt: 13 aug 2005