1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de thread een beetje had doorgelezen dan was je er achter gekomen dat je op je gewone tv gewoon een xbox 360 kan aansluiten.

    Alleen als je voor het sublieme beeldkwaliteit wil gaan moet je een hdtv aanschaffen
     
  2. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    k thanks
     
  3. Angelwithsoul

    Angelwithsoul Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Philips 23" LCD TV type: 23PF9945/12 Maar ik weet dus niet of ik ook HDTV quality kan zien... Voor zover ik weet kan ie iets van 12??x7??p ofzo aan... Ik heb al een mailtje naar Philips gestuurd maar die hebben nog steeds niks van zich laten horen... Weet iemand of ik straks de 360 gewoon met HD quality kan gebruiken? :'-(
     
  4. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Angelwithsoul

    Ik heb een Philips 23" LCD TV type: 23PF9945/12 Maar ik weet dus niet of ik ook HDTV quality kan zien... Voor zover ik weet kan ie iets van 12??x7??p ofzo aan... Ik heb al een mailtje naar Philips gestuurd maar die hebben nog steeds niks van zich laten horen... Weet iemand of ik straks de 360 gewoon met HD quality kan gebruiken?

    Ik heb daarnet even gekeken naar de specs en die zijn ze:
    pc monitor resolutie 1280x1260.
    hertz 85
    beeldfilters progressive scan
    inputs s-video, rgb

    Ik denk dat je wel met een goede kwaliteit xbox360 games kan spelen omdat er een VGA kabel wordt geleverd bij de launch van de 360.Ik weet niet of je kan spelen in HD,maar de resolutie van dit scherm is wel hoog genoeg om HD aan te kunnen.

    Ik hoop dat ik je hiermee genoeg info hebt gegeven;) ,
     
  5. Angelwithsoul

    Angelwithsoul Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh Ok... Dat lucht op... Weet ik in ieder geval dat er een kans is dat ie HD games aan kan :)

    Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag _O_ :D
     
  6. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan.Ik vind dat veel mensen zoals ik zorgen maken om de beeldkwaliteit voor de Xbox360.Op 2 December weten we het pas en nu is het heel veel gokken en maar denken.
     
  7. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk echt te gebruiken...laat enkele leuke mogelijkheden zien;)
     
  8. DNIe stata standaard AAN! De demo mode zet DNIe op het halve scherm uit, en heet daarom DNIe demo mode. :D
     
  9. Samsung Nederland is nogal slecht op de hoogte van de eigen producten (erg vreemd!), dit komt omdat de TV's uit Korea komen en Samsung zelf nogal wat verschillende kantoren heeft die alleen zaken distribueren. Bij de meest recente M en R series, is alleen de software verbeterd en inmiddels zijn alle TV's van Samsung 8ms (aldus bovengenoemde bladen en medewerkers van Samsung UK). In de 32 inch versie is er echter wel sprakeeen verschil. De 26inch M en en B modellen zijn qua specificaties identiek (beide 8ms). Alleen in frankrijk zijn bedrijven min of mere verplicht responstijden te noemen (dat doen bedrijven hier niet!).

    Dat de responstijd verandert is komt doordat de manier van meten is veranderd (ze gebruikten eerste een andere meting dan andere fabrikanten!). Jammer genoeg zitten bij Samsung Nederland een stel meepratende
    studenten, die hun informatie van de eigen website lijken te halen :mad:

    Officiele berichtgeving van Samsung naar AV fora is dat de schermen identiek zijn.

    Zoek de verschillen:

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2005
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Interessant :).

    Weet je toevallig welke firmware versie het meest recente is voor de 26" R en M serie tv's? Dan zou ik, wanneer blijkt dat mijn tv een oude firmware heeft bij Samsung een verzoek tot upgraden in kunnen dienen? Wat is er precies verbeterd in de software (mocht je daar ook van op de hoogte zijn :cool:)?
     
  11. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje voor de info,ik dacht eerst dat me tv de LE26R41 12 ms had maar zie nu 8 :D
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de LE26R51 en ik ben niet zo into specs, maar ja ik had toch al geen last van ghosting....in ieder geval niet bij gamen en DVD's kijken, TV kijken weet ik niet want dat doe ik nooit :9 (moet de zenders zelfs nog installeren ;)) Maar toch mooi om te zien dat het 8 ms is :)
     
  13. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    ??
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    In je videorecorder zit ook een tv-tuner. Hij bedoelt dat je die eens moet gebruiken i.p.v. de tuner in de tv zelf. Zo kan je uitsluiten of het aan de tuner in de tv ligt :).
     
  15. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Viva la France! :cool:

    Ik ben nu FEAR aan het spelen op m`n tv, ben er echt ontzettend blij/tevreden mee :9.
     
  17. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    thnx
     
  18. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung Canada en US: ( let op: zijn versies met tuner )

    M-serie
    HD-Grade 1366(H) x 768(V) Pixel Resolution
    3,000:1 Dynamic Contrast Ratio
    500 cd/m² Brightness
    ATSC terrestrial tuner
    Samsung DNIe™
    170°(H)/170°(V) Viewing Angle
    Fast 8ms Response time
    3D Y/C Digital Comb Filter
    Brightness Sensor
    SRS TruSurround XT™
    HDMI, 2 Component Video, S-Video, PC Inputs
    Anynet™ System Control Solution
    VESA® compatible

    R Serie:
    HI-DEF Grade 1366(H) X 768(V) Pixel Resolution
    3000:1 Dynamic Contrast Ratio
    HDMI, 2 Component Video, S-Video, PC Inputs
    Fast 12ms Response Time
    170 Degree Horizontal and Vertical Viewing Angle
    500 cd/m² Brightness
    Samsung DNIE (Digital Natural Image Engine)
    3D Y/C Digital Comb Filter
    SRS TruSurround XT™
    Anynet™ System Control Solution
    VESA® compatible


    En zo staat het op de diverse sites vermeld...Kortom Samsung France is de enige die 8ms voor de R-serie aangeeft. Dus die andere sites hebben het allemaal fout en France heeft het goed....yeah right|:- Of zou het toch andersom zijn8)

    Op een van de forums wordt aangegeven dat samsung frankrijk de 8ms waarschijnlijk identiek houdt, omdat ze anders wellicht bang zijn dat ze met de voorraad blijven zitten. Lijkt nog niet zo'n gekke gedachte als een 4ms sneller paneel ( dit is aanzienlijk) slechts 200 euro meer kost.

    Maar goed...waar maak ik me druk om:confused:
    De R-serie is erg goed en iedereen die er een wil kopen wens ik heel veel suc6 en speelplezier toe.

    greetz
    GS
     
  19. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt niet wat je zegt ,want de linkerhelft van het scherm zijn mijn instellingen en rechterhelft is wat er gebeurd als je DNIe aandoet. De linkerhelft is ook beduidend minder scherp.


    Daarom was mijn vraag ook hoe doe je DNIe aan of is het echt alleen een demo om gewoon te laten zien wat DNIe kan doen.
     
  20. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina