1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. De door jou genoemde R serie uit Canada en de VS is anders dan de europese pal versie (overigens andere firmware). Volgens Samsung UK zijn alle sets nu 8ms en is er alleen een cosmetisch verschil in de modellen. Samsung France is de enige europese site die responstijden noemt (overigens doen andere bedrijven dat ook niet). De R serie belandde al veel eerder in de VS met oudere firmware, die nu dus voor zowle de R41 als de R51 vernieuwd is. Overigens zijn er wel meer verschillen tussen de Pal versie van de TV en de Europese versie ervan.

    IK HEB HET WEL OVER DE 26 INCH VERSIES! In de 32 inch versie is het anders, daar is het verschil tussen R en M niet slechts cosmetisch.

    Lees de handleiding. DNIe staat altijd aan, behalve in de PC modus. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2005
  2. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk, quote mezelf maar ff. :)

    Weet iemand of er een volledig hoog-kwaliteit glanszwarte LCD-TV te krijgen is in groter dan 82cm? Bijv van Samsung ofzo.
     
  3. Waarschijnlijk kan dat wel, maar niet in HD modus. Waarschijnlijk kun je via die VGA setting wel in progressive modus (576p of 480p) kunnen spelen, hetgeen ook mooi is. Lees je handleiding er eens op na (welke resoluties de Tv aankan).
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
  5. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn hdtv weken bij de correct wie intresse heeft moet het maar effe checken!
     
  6. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de aanbiedingen dan? kan er op de site niks over vinden
     
  7. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
  8. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond in het AD van vandaag! Een Advertensie

    Heb geen zin om alle tv en prijzen op te noemen
     
  9. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    oh staat er een leuke HD lcd in van 81 cm voor ongeveer 1300?:D
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    ja een hele mooi nieuw model panasonic voor 1299 weergave 1366x ??? weet ik niet meer maar dan moet je maar effe bellen!
     
  11. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Had maar even gebeld net, de medewerekster van correct zegt: het zijn komend weekend de "hd ready dagen " zie : http://www1.correct.com/activiteiten.php?PHPSESSID=e98c60c71ac78ae639f83d9c55bae3f8 dat zijn dus allerlei lezingen, presentaties en dergelijke, ze zei verder dat het geen speciale aanbiedingen zijn alle gewoone aanbiedingen op de site staan bij advertenties. Daar zie ik niet echt iets terug over tv's ofzo
     
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    kzie het ook niet staan bij advertensies op de site!

    maar als ik thuis ben tegen 17.00 zal ik de model specs en prijzen hier wel effe opzetten!

    Want er zijn zeker aanbiedingen stonden gewoon in het AD op pagina 6 als ik me niet vergis!


    Deze panasonic is daar voor 1299 euro

    hier de spec's http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=2943|607|602|601|4|1
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  13. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in eerste instantie ook naar deze tv gekeken. vond het beeld erg tegenvallen in de winkel. Redelijk flets en onnatuurlijk beeld. Ben zelf voor de samsung LE32R51 gegaan. Deze zag er imo het beste uit qau beeld, erg natuurdlijk en heeft een erg goede tuner voor kabel signaal. Puur persoonlijk, ik zou me niet teveel blind staren op technische specificaties. Wanneer je opzoek bent naar een LCD tv, moet je dit echt gaan bekijken in een winkel. En wel meerdere.

    Wanneer je meerdere winkels bezoekt en de zelfde schermen hier gaat vergelijken krijg je het beste beeld, omdat de ene winkel scherm goed insteld en de andere weer niet, zo krijg je een algemeen beeld van de schermen.
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Als bij de 26 inch het verschil tussen M en R allen cosmetisch is, waarom is die M dan zoveel duurder?
     
  15. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen HDMI op zit.
     
  16. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het getest met de videorecorder en zie nog steeds (mindere?) haperingen, ligt het dan wel of niet aan de tv. Ik wordt er echt zo moe van :'-(
     
  17. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0

    ik zelf denk dat je gewoon nog even moeten wachten totdat je de Xbox360 hebt.Als je dan nog haperingen ziet dan zal het waarschijnlijk aan de tv liggen.Het kan ook zijn omdat het singaal dat je tv ontvangt te slecht of te zwak is.Straks met de Xbox360 heb je dan HD singaal en dan heb je geen haperingen omdat het beeld veel vloeierder kan bewegen.Ik heb nu de LE26R41 en me beeld is nog niet helemaal scherp maar dan komt ook omdat ik geen HD materiaal heb.Deze schermen zijn er voor gemaakt.Me xbox spellen spelen wel soepel maar zien er nog niet helemaal scherp uit.Maar met de Xbox360 komt dat goed omdat ook me pc VEEL beter beeld gaf dan de huidige xbox op me LE26R41 van Samsung
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja idd, ik stop maar met testen en zo. Ik maak mezelf gek :). Ik wacht wel op de 360 zoals je zegt want daar heb ik hem uiteindelijk voor gekocht. Ik zit/zat er alleen mee dat ik al in een ISF tour sta voor december en zou zonde zijn als hij straks gecallibreerd wordt en dan blijkt dat hij kapot is :eek:
     
  19. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep,je kunt altijd nog met je xbox360 op de normale tv spelen dus daar HOEF je zeker geen zorgen om te maken.Ik deed eerst de sateliet tv in de gewone scart en toen in de RGB nouw echt veel helderder met RGB en dat zal straks ook zo zijn met de Xbox en Xbox360 :D.Check eens deze site kun je een beetje vergelijken http://www.users.bigpond.net.au/paulgun/xbox/video/.
    Check zeker die onderste menu's echt veel verschil tussen Hd en normaal beeld
    Dus maak je geen zorgen :D
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  20. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je beter kunnen wachten op een sed tv voor de xbox 360 of heb je hetzelfe beeld op een goede hdtv? Oftwel maakt het uit qua beeld voor de xbox 360
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina