1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Resolutie is te laag, is geen HDTV.
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Mar hoe komt het dan dat er stat HD-TV weergave wat betekend dat? en dat het 1090I en 720P ondersteund wat heb je eraan dan als het geen HD-TV is? echt vaage shit dat HD gebeuren.
     
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees de startpagina, daar wordt alles uitgelegd.
     
  4. TCB

    TCB Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ff de eerste pagina lezen...

    Maar ik zal 't vertellen: hij accepteert 720p en 1080i signalen maar downscaled het naar de lagere, niet HD resolutie.
     
  5. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat begrijp ik maar wat heb je dan aan die signalen als je de kwaliteit niet kunt zien |:-
     
  7. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een Sony- KLV-S32A10E. Echt een mooie tv!
     
  8. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, aan een uitgang heb je niet zoveel, je hebt een ingang nodig
     
  9. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke "expert" kan mij uitleggen of dit een goede en/of slechte keus is:

    LG RZ-26LZ55

    Thanks allen _O_
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2005
  10. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een hdtv dus klaar voor de 360, maar of t een goede of slechte keus is kan je aan de specs niet zien. ga in de winkel kijken wat je er zelf van vind en vergelijk t met andere tv's.
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand wat dit betekend? (960 x 540 x 3 ) wat houd dat x3 in?
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb slecht nieuws....na het zojuist voor elkaar te hebben gekregen om de force 720p modus aan te krijgen (@ 60 Hz) als ik met mijn notebook op de Samsung zit, constateer ik op diverse websites wanneer ik naar beneden en naar boven scroll dat er STREPEN in beeld komen.

    Deze strepen blijven soms enkele seconden in beeld en soms wat langer, jaja mensen daar issie dan : het TEARING fenomeen :mad:

    En dan is het optelsommetje zo gemaakt : als ie dit in de PC modus op 720p @ 60 Hz vertoont dan doet ie dit ook straks op de X360 in 720p @ 60 Hz....ofwel ik ga van de week eens even met Samsung aan de telefoon hangen, en dan mag ik hopen dat ze het probleem nog komen fiksen voor 2 december :confused:

    Ik raad iedereen met de Samsung modellen, die ook de mogelijkheid hebben om de 720p @ 60 Hz modus op hun PC te activeren, aan om dit ook ff te testen....anders wordt je speelplezier op 2 december straks misschien nog gedeeltelijk bederft door onverwachte kutstrepen in beeld :mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2005
  13. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh slecht nieuws, ik heb hem namelijk een stuk eerder dan jij besteld. Dan misschien toch maar eens me pc aan sluiten op de tv. Is wel een hoop gedoe maar moet het dan toch ook maar even zelf uitvinden. De tv wordt toch herkend als monitor? Anders heb ik namelijk een probleem aangezien ik hem er niet 'ff' op kan aansluiten ik zal me pc moeten verplaatsen...
     
  14. smirnoff black

    smirnoff black Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0

    wij zullen dit probleem niet hebben met de xbox360 omdat 60 hz ntsc format is, de samsung heeft dit niet bij een pal signaal 50hz en dit is hetgene dat wij zullen gebruiken
     
  15. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat hij dat ook bedoelde..maar het is toch mogelijk om met een tft scherm dat een dvi/vga ingang heeft van HD gebruik te maken?
     
  16. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Proficiat;)

    Dan zijn alle S-modellen met HDMI binnen:D

    Dae Petrus: KLV-S40A10
    Wallace: KLV-S32A10
    GSpark: KLV-S26A10

    Naar wat ik hoor is iedereen uiterst tevreden...dus als je nog moet shoppen...
    Give it a try...Awesome imho:9
     
  17. Ik heb geen enkel probleem in 720p resolutie op 60hz via de PC. Sterker nog tearing kan niet voorkomen via de PC modus omdat dan alle zaken die het veroorzaakten bij oudere firmware uitstaan. Ik denk zelf dat dit meer een videokaartgerelateerd probleem is want 720p via mijn ATI in 60hz modus is geen enkel probleem.

    Weet je welke firmware je hebt? Check dit met de service menu code en plaats het hier even. Mocht dit oude firmware zijn geeft Samsung een update aan huis.

    http://www.samsung.com/nl/support/homeservice.htm

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2005
  18. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha jaja, alle s modellen zijn binnen en voor de xbox 360 heb je gelukkig geen V model nodig dus wij zullen straks supper strak beeld hebben met de xbox 360. Ik moest wel even wennen hoor want had eerst een normale tv maar dit slaat echt alles, ben echt super tevreden over de scherpte van het beeld, nu al met dvd en analoge tv moet je voorstellen wat je straks met de 360. Ik kan echt iedereen een sony bravia aanraden!!!!
     
  19. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga waarschijnlijk deze, of volgende maand de Samsung LE32R51B aanschaffen. Vind het de mooiste LCD-TV op het moment qua design en hij doet niet onder voor z'n (duurdere) concurrenten. Kan echt niet wachten. :D
     
  20. Dutchforce

    Dutchforce Hardcore XBW Trader

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung Slimline TV. Is dit iets??

    HDTV Ready
    Zichtbare beelddiagonaal 32” (82 cm.)
    Beeldverhouding 16:9
    100 Hertz
    Uitgangsvermogen 10 W x 2
    Surround Virtual Dolby
    Stereo A2 / NICAM Stereo
    DNI
    Teletekst 200 pagina’s
    2 Scart
    Component
    Video ingang 1
    S-video ingang 1
    PC ingang (D-Sub) Audio uitgang
    Energie verbruik (Max) 160 W
    Energie verbruik (Stand by) <5 W
    Gewicht kg 54 kg
    Afmetingen (hxbxd) zonder stand 568 x 934 x 399 mm
    incl. Meubel

    675,-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina