1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de maximale resolutie van het scherm?

2. Dutchforce

Dutchforce Hardcore XBW Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Staat er niet, maar ik las net op kieskeurig.nl dat heel veel mensen deze tv terug gebracht hebben, omdat ie irritante ruistoon maakt en veel defect gaat! Wordt hem dus niet. Wat is een goede HD Ready tot 800,- (hoeft niet LCD / plasma te zijn!)

3. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nu flink tussen een Samsung en Sony Bravia...

Aangezien mijn home cinema geheel van Sony is, zou het vast beter aansluiten bij de tv... hmm eerst morgen ff de Samsung aan het werk zien bij gameplay en wie weet ook binnenkort de Bravia :p

4. <Gp>

<Gp> Gp

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,
    Ik heb een samsung lcd le26r5b (al een tijdje) en nu heb ik zon D-sub kabel gekocht maar hij blijft telkens weergeven Niet ondersteund.
    Dus ik in het boekie kijken bij problemen voor hulp mja daar wordt ik ook niet wijzer van.
    dus schreeuw ik hier om hulp.
    ik weet niet of men grafisch kaart het aan kan maar ja, meschien jullie wel.
    dit is mijn kaart een Geforce Fx5200 128mb (tis een oude mja hij doet het)
    dus plz help me.

:EDIT:
    goed het is me gelukt YAY!
    Maar nu als ik probeer films af te spelen zie ik niks zo hoe los ik dat op ?

Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je 2 schermen aangesloten op je pc? Alleen je primaire scherm zal videos tonen, dus je hdtv als primairy instellen

6. <Gp>

<Gp> Gp

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man, tis me gelukt :)
    Nu zie ik alles :cool:

7. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje aan Dae Petrus en GSpark,ook troste bezitters van een Bravia TV

Gaan jullie nog een calibratie doen en zo ja door een monteur of met een calibratie dvd en is dat nu echt nodig denken jullie aangezien het beeld al zo verbluffend goed is. Kortom wat doen/denken jullie?

8. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er dus een mogelijkheid zonder een hdmi ingang toch nog gebruik te kunnen maken van de HDvan de xbox ,als je een vga ingang heb? Als iemand mij a.u.b hier een beetje mee kan helpen.._O_

Wat heb ik er voor nodig?

9. Souljah

Souljah New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Philips 32PF9976
    Flat TV

Beeld
    - Beelddiagonaal in cm: 81
    - Beeldformaat: Breedbeeld 16:9
    - Ontvangstnorm: Pal, Secam, NTSC
    - Progressive Scan: Ja
    - Helderheid (in cd/m2): 450 cd/m²
    - Contrast verhouding: 800:1
    - Response tijd (in ms): 12
    - Aantal pixels: 1366 x 768
    - Teletekst: Ja
    - Aantal pagina's geheugen txt: 1200

Aanvullende gegevens
    - Pixel plus
    - Digital Natural Motion
    - Digital Crystal Clear
    - Movie Plus
    - Full Active Control met lichtsensor
    - Onderdrukking gekartelde lijn
    - 3D combfilter
    - Smart Picture Control

Iemand enig idee of die voorzien is van een HDTV kan er namelijk niks over vinden :?

10. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die Philips is HD.

11. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het vooralsnog zeker niet laten doen...

Ik vind het veel te duur en eigenlijk zie ik geen reden om het te doen...het beeld is al zeer strak en aangezien ik de Bravia alleen gebruik voor mijn ps2/3, kubus en 360 denk ik dat het wel helemaal oke komt. Het beeld zal vast nog beter kunnen, maar zolang ik geen direct vergelijk heb ( ik heb maar 1Bravia|:-jammergenoeg ) geloof ik het wel...

Heb trouwens ook enkele verhalen gelezen van gasten die niet echt verbijsterd waren...LCD calibratie schijnt niet overal zijn vruchten af te werpen dus...

Misschien ga ik nog wel zo'n DVD aanschaffen...Vooral goed voor PAL schijnen DVE en iets van Peter Finzel te zijn ( las ik op www.avforums.com ).
    Als je daar zoekt op DVE of calibration lees je alle ins en outs.

Kortom..het zal zijn nut best hebben, maar ik zie op dit moment geen noodzaak...Koop liever 2 extra games;)

Mocht jij het laten doen...houd me op de hoogte..ik ben wel heel benieuwd hoe het bevalt.

Groeten en enjoy je Bravia...als de 360 er is hoor ik nog eens graag hoe het bevalt_O_

Grtz
    GS

Trouwens: Ik heb een abbo op Edge en er zit deze maand een DVD bij van de Tokyo Game Show....je ziet erg veel Bravia's draaien...wel geinig.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, ik heb mijn huidige Xbox ook op de 60 Hz modus staan hoor :confused:

Dus het lijkt me sterk dat je met de X360 alleen voor 50 Hz kunt kiezen....punt is gewoon dat de TV het gewoon goed moet doen (doen wat ie zegt dat ie doet), of dat nou bij games is of in de PC modus.

@ Pimpmaster : Thx, ik zal ff gaan checken :) Maar ik heb ook een ATI kaart, een Mobility Radeon 9700 om precies te zijn, dus ik vind het echt vreemd :confused: Enneuh, kheb dus geen flauw idee hoe je in het service menu komt ? Als je mij ff kunt zeggen hoe ik daar kom en waar ik kan zien welke firmware ik heb dan zal ik het hier posten....alvast bedankt :)

13. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok toch maar vandaag ff me pc aangesloten op me TV. Het werkt indd gewoon als een pc monitor. Alles werkte gewoon meteen perfect en de HDTV samples (plus enkele X360 HD trailers) zagen er prachtig uit! :D Ik kan nu echt niet meer achten to de Xbo 360. Helaas had ik er geen geluid bij, want ik was te lui om ook de geluidskabel aan te sluiten.

Ben alleen wel tot de conclusie gekomen dat Call of Duty 2 op de 360 niet revolutionair mooi is, heb hem namelijk op de pc (op mijn tv) gespeeld en vond hem ongeveer net zo mooi als op de xbox 360. Maar goed het was toch wel heel relaxt om games in zulke kwaliteit op je grote tv te spelen.

Het enige wat ik me nog afvraag over de 360 is of hij wmv-hd kan afspelen, zo ja dan is dit echt de ultieme machine! En kon je nou met een windows XP pc ook media streamen naar je 360..? Anders zal ik met me externe hardeschijfje en usb maar hdtv moeten kijken, deze schijf is alleen eigenlijk iets te klein. (maar 10gig) Ach dan maar een grotere externe schijf erbij kopen. :p

14. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de Sony Bravia (KLV S32A10E)

echt prima tv :)

kben echt benieuwd hoe het eruit ziet strax met de 360 met 720p.

*EDIT* sorry dat ik niet eerder had gepost :) met dat gedoe van 'alle S bravia's zijn binnen :)'

want ik heb de TV al 3 week ofzo :eek:.

klaat wel weten wat mijn bevindingen zijn :) later

15. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Great Judge;)
    Dan staat de BRAVIA-teller nu op 4.
    4 Uiterst tevreden BRAVIA kopers...Join the club zou ik zeggen...
    tis een geweldige TV....wie volgtO-)

16. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga maandag bellen met Samsung In Home Service vanwege het teletekstprobleem. Het wordt dan binnen 24 uur gerepareerd _O_ . Het teletekst probleem kan me niks schelen eigenlijk ik doe het voornamelijk dat de xbox 360 straks zo en zo goed draait *) . Want het lijkt me toch dat ze maar 1 software update hebben die teletekst en tearing oplost, of heb je zelfs kans dat het aparte updates zijn ? Niet dat ik straks weer moet bellen :eek: Bedankt

Edit:

En hoe check je dit dan ?

17. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    -- dubbelpost --

18. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welk merkt zouden jullie kopen (welk is beter?) Panasonic,Phillips of Samsung?

19. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Samsung en Panasonic zijn de beste , maat van me werkt bij de MediaMarkt en die vertelde mij dat Philips de schermen inkoopt van Samsung , dus ik bedoel ik maar :p

20. Crawl_NL

Crawl_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm....Tis een heeeel lang verhaal maar om het maar kort te houden.......ben sinds vandaag ook in het bezit van een Sony Bravia KLV-S2A10E.....Ik weet het, was vol over lof van de samsung 23'' maar de ontbrekende DVI/HDMI was toch reden genoeg om te gaan twijfelen.....daarna las ik dat deze sony een wat hogerereactiesnelheid had dan de samsung 26'' en dat was toch eigenlijk wel de druppel....

De teller staat nu dus op 5.....

Maar tevreden......|:- Ik heb namelijk 1 ongemak.....ik heb de pc aangesloten via de d-sub en dat ging verder goed...pc starte op en ik kreeg netjes beeld maar toen ik wat begon te spelen met de resolutie ging het mis......had schijnbaar de resolutie verkeerd gezet en toen kreeg ik de melding 'Buiten Bereik' en het beeld werd zwart....En wat ik nu ook probeer.......(heb elke resolutie wel gehad in de handleiding....hij blijft die melding geven. Heb de pc (ff aangesloten op de 'oude'monitor) bv een resolutie van 640x480 gegeven maar hij blijft maar zeggen 'Buiten Bereik'. Vreemde is dat als ik mijn laptop
    op het scherm aansluit hij het wel doet......|:- .

zie ik iets over het hoofd hier......???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina