Hij hangt nog niet aan mij TV.... maar elke LCD heeft best wel bagger beeld met een analoog signaal. Op
www.avforums.com staat een topic waarin ook enkele instellingen staan. ( Sony KDL ownersguide of zoiets...model heet daar KDL of KLCL
). Daarbij is 'zwart' altijd een vrij zwak punt van LCD's.
@ Crawl: welcome to the club!
Dat gedoe met die PC is vast een driver kwestie. Ik had in het begin ook ff gedonder, heb bij NVIDIA ff een driver gedownload die tevens HDTV optimaliseert ( en dat terwijl mijn ASUS Gforce al 5 jaar oud is ).
Nu is de PC instelling prima ( wel ff spelen met de FASE instelling, onder PC-instellingen ).
Ik heb mijn DVD er nog niet op aan gesloten. DVD via PS2 wel , maar deze geeft een vrij slecht interlaced beeld van 575i/480i. Ook dat is bekend van een PS2 op elke LCD. Ik koop maandag maar eens een component kabel...beeld schijnt dan perfect te zijn.
Las gisteren wel dat de 360 jammergenoeg alleen 480 p ondersteunt bij DVD weergave ( aanvankelijk leek het te gaan om 720p)....
Maar ach...er zijn al HDMI spelers van Samsung/Toshiba voor 100 euro die werkelijk fenomenaal beeld geven
Ik zou zelf eens kijken voor een DVE- dvd als je toch mocht besluiten te willen calibreren.
Suc6 ermee_0/
GSpark
Klik om te vergroten...