Uhm jah ik kom dus echt geen wijs uit dat Service Menu
Ik zie wel een datum staan, maar waar ik mijn firmware nummer vandaan moet halen is me echt de vraag, er staan zoveel verschillende cijfer/lettercombinaties waar ik niet op durf te drukken omdat ik dan bang ben dat ik iets fout doe....ik hoop dat je me snel kunt helpen want ik wil toch eigenlijk wel zo snel mogelijk weten of ik de oude firmware heb of dat die strepen aan mijn videokaart liggen. Int geval van oude firmware ga ik natuurlijk gelijk met Samsung bellen Kwil op 2 december namelijk gewoon lekker kunnen gamen in HD zonder verrassingen
EDIT : De datum die ik heb staan is Aug 17 2005, daaronder staat het nummer "22:05:50" <------ is dit dan het firmware nummer ?
Nog een keer EDIT : Ik zie nu trouwens dat als ik de force 720p modus uitzet, die "strepen" er op diverse websites nog steeds zitten....wat mij dus weer aan het twijfelen brengt of het daadwerkelijk om tearing gaat of dat ik spoken zie Anyways, wat het ook mag zijn....storen doe ik me er niet aan want tis niet echt hinderlijk ofzo, ik vroeg me alleen af waar het aan lag. Waar het mij WEL om gaat is dat ik dus zeker wil weten of ik de oude of nieuwe firmware in mijn TV heb zitten voordat ik met Samsung ga lopen bellen. Als het om de oude firmware gaat wil ik natuurlijk een update, is het echter de nieuwe die er gewoon in zit hoef ik me dus nergens druk om te maken straks op 2 december ?
Laatst bewerkt: 14 nov 2005