1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een Sony KLV-S32A10 gekocht. Was bij de Block en vond het gewoon de mooiste TV. :) Meteen gekocht, ga hem zo aansluiten! :D
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Gaaf ding! Wat heb je ervoor betaald?

    Ik wil nog wel een antwoord op mijn vraagje hierboven voor de experts onder ons he :)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  3. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    €1.599,- incl. 5 jaar garantie. :)
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Volgens mij had het iets met de verhouding te maken en dat daarom de TV een andere indeling heeft qua resolutie.

    Maar er zijn hier zat kenners, die hieronder het gaan uitleggen.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als een tv met een native resolutie van bij voorbeeld 1366x768 een 720p signaal ontvangt, zal deze worden geupscaled naar de native resolutie. Als de tv een native resolutie heeft van 1280x720 hoeft er voor 720p materiaal niets te worden gerescaled. Het zogenaamde 'tearing' probleem met sommige schermen ligt in de meeste gevallen aan de bron. Alle 60Hz signalen worden op PAL toestellen omgezet naar 50Hz. Het schijnt dat dit fenomeen d.m.v. een firmware update is te verhelpen. Maar dit wordt dus niet veroorzaakt door een afwijkende resolutie.

    1280x720 komt overeen met een beeldverhouding van 16: 9, het breedbeeld formaat dus. 1280x768 komt overeen met een beeldverhouding van 15:9. Naar het schijnt zijn de meeste nieuwe schermen voorzien van een native resolutie van 1366x768, dat weer overeenkomt met 16: 9. Waarom ze niet gewoon hebben gekozen voor 1280x720.... geen idee 8).
     
  6. 1366 is makkelijker haalbaar in de productie (de reden daarvoor ben ik even kwijt).

    Tearing is gewoon een foute berekiening die de software maakt. Het is bij verschillende TV's en projectoren voorgekomen maar altijd kwam er een firmware upgrade die het probleem verhielp.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2005
  7. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dezelfde tv dus voor 1246 :eek: met 2 jaar garantie. scheelt toch wel wat he :)
     
  8. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht gelezen te hebben dat de XBOX360 ook 1360x768 aanstuurde......heb even gezocht en voila.....KLIK

    Kunnen we dus zodadelijk fullscreen gamen of niet.....? (op een paar pixels na dan...)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  9. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig waar de monster component kabels voor de PS2 te vinden zijn?
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar? :)
     
  11. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dit niet voor gamen geld, maar wel voor het gewone 360 dashboard
     
  12. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen,

    Ik ben sinds vandaag trotse eigenaar geworden van een Sony KLV S32A10E.
    Echter zit ik nu al met een probleempje: Als ik mijn tv wil aansluiten met mijn Hifi set moet ik deze verbinden met een tulpje, alleen ik krijg geen geluid na het aansluiten terwijl ik wel geluid krijg als ik de tv op de koptelefoonoutput aan de stereo sluit. Ik dacht dat dit probleem misschien kon komen doordat er zowel een mannelijk tulpje in de tv gaat als in de stereo. kan dit kloppen?
    Ik had namelijk ergens gehoord dat bij tulp altijd de combi man/vrouw moet zijn.
     
  13. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    http://www.koopjeskampioen.nl/

    prijs is nu omhoog geschroefd naar 1259.


    trouwens 1280x720 is het maximale voor de 360 games..het is gewoon 720p HDTV OF GEWOON PAL SIGNAAL.

    niet teveel rekening houden op die stommee 1366x768 :p

    Xbox 360 stuurt gewoon of een pal signaal aan of 720p(ook 1080i Ik weet het, maar daar heb je eigenlijk oprecht nix aan) voor de mensen die dat hebben. klaar uit! :)
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist even een HD trailer bekeken op de PC van Madagascar....film allang gezien daar nie van maar SODEJU wat ziet dat er scherp en geil uit zeg !! :98)
     
  15. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Welcome to the club...hetzelfde geldt voor Insane 85_O_

    Daarmee staat de BRAVIA -teller op 6...best veel eigenlijk;)

    Laat mij nu de kleine hebben:D ( uh....beeldscherm hebben we het over he...ff voor de duidelijkheid :+ )
    Maar voor alleen gamen is hij prima...zit er nog geen meter vandaan8)
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, nice :)

    Bij deze wil ik ook even de mensen feliciteren die onlangs een HDTV gekocht hebben, join the club hiero ! :D

    Zijn er toch al best wat van hier op het forum....eigenlijk zouden we gewoon een eigen clan moeten maken he ? :9;)
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand?
     
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd, ik begon warm te worden voor een HDTV door deze thread. En ik kan niet wachten om hem eindelijk eens ECHT te testen met HD materiaal. Nu maar hopen dat frs hem een beetje op tijd levert.
     
  19. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem erg vet die Bravia, alleen ben wel wat teleurgesteld in de kwaliteit van het beeld op de "normale" Xbox.. Heb het wel aangesloten via S-Video, dus da's niet echt de beste methode, maar toch.. Hoop dat het straks met de X360 wél zorgt voor "wow!" effecten..

    Hier een pic btw. :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bijzonder mooie TV om te zien.
    Misschien wat pics bij daglicht?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina