1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, will do.. Overdag, uiteraard. ;)
     
  2. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    :) van de eerste dag toen ik hem had

    de 32 inch versie.
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW _O_
    Nu heb je me al helemaal overtuigd om ook een HD TV te doen kopen!

    Denk nu serieus aan de 32 inch GS naast de 26 inch ;). Ik zit ongeveer 2 a 3 meter van de tv af. Voor die 210 euro ongeveer heb je dan een 16 cm grotere tv.
     
  4. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me verplicht om nieuwe foto's te maken van mijn Sony Bravia. Ik zal ook wat hoge resolutie pics maken en online zetten zeer binnenkort.
     
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, mooi, mooi;)

    Heeft iemand vande Bravia eigenaren trouwens de tv. vastgemaakt aan het bureau/de tafel ( zat zo'n bevestiging bij ).
    Is dit überhaupt nodig???

    @ Greek Timmos: als je verder afzit dan 2 meter is 32 wellicht toch de betere keus;)
     
  6. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    neej is niet nodig..heb ik niet iig..als je niet als een gek gaat lopen trekken aan het scherm is er nix aan de hand.
     
  7. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook niet....vind hem nu al superstabiel....en hij staat om mijn bureau...zal wel goedkomen;)
     
  8. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb h'm wel bevestigd middels bijgeleverde....heb hier 2 kinderen rondhuppelen (1 en 3 jaar) en het zal je toch maar gebeuren. Maar ook zonder deze bevestiging staat hij bijzonder stevig....

    Zal vanavond wel even een foto posten van mijn nieuwe gameomgeving....:)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  9. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0

    Hallo mensen! Dit is mijn 1e post hier maar ik heb deze thread al een tijdje in de gaten gehouden. ben tot nu toe altijd een pc gamer geweest maar ben dat constante upgraden een beetje beu, vandaar dat mijn blik viel op de xbox360.

    Mijn laatste 'upgrade' (nou ja eh, voorlopig dan) zal de Samsung LE26R51 zijn, ik heb hem net besteld bij Progress. Met dank aan alle enthousiaste mededelingen hier, vooral van jou Z3R0-P4R4DOX. Ik hoop dat ik hem snel binnen heb ...angst, beef*) ... maar ik vertrouw erop dat hij het wachten waard is!

    Tot later!
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je verhaal. Ik snap nu waar de 1366 vandaan komt. _O_ Maar ik zit toch een beetje na te denken over dat upscalen van 1280x720 naar 1366x768. Dan krijg je toch een ander beeld dan dat er eigenlijk uit moet komen, zou ik denken.

    Voorbeeldje: Stel je hebt 4 pixels: rood blauw rood blauw.
    Je wilt deze upscalen naar 5...rood blauw blauw rood blauw? Of een mix van rood en blauw ergens tussen? Dat is toch wel wat anders.

    Het zal natuurlijk met een groter aantal pixels niet héél erg anders eruit zien, maar toch wel natuurlijker met een native resolutie van 1280x720, verwacht ik :confused:
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  11. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook 2 kids...van 3 en 5O-)
    Dacht dat ik zowat de oudste was hiero....zijn meer 'ouderen' dus:D
    Heel mooi_O_ Gelukkig staat mijn LCD 'veilig' op zolder...

    Als er ooit pasta-of pindakaassporen opzitten praat ik eens ff met de vrouw|:-
     
  12. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben denk ik de oudste dan. Ik heb namelijk al 3 kinderen. Leeftijd varieert van 18 naar 15 en 9.. Toch voel ik me heel jong en ben ik veel bezig met games. Ik speel liever Halo 2 online dan dat ik zit te kaarten met mn leeftijdsgenoten bij wijze van spreken!
     
  13. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool_O_
    Ik zal wellicht ook altijd blijven gamen.....wel leuk om die echte revolutie te hebben meegemaakt.....van een Atari 2600 naar een 360 is toch een hele stap:D
     
  14. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, ik heb me in de afgelopen 15 jaar enorm verbaast over de technologische vooruitgang. De eerste spelcomputer die ik kocht was Pong.
    Laten we echter maar snel on-topic gaan :)

    Weet iemand of er verschil in beeldkwaliteit/resolutie zit wanneer de Xbox360 aangesloten zal worden dmv VGA ipv Component aansluiting?
     
  15. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand in welke winkel ( geen internetwinkel) ze deze tv verkopen en hoeveel die ongeveer kost ( bij de internet winkels is het rond de 1000 €)

    [​IMG]
    samsung LE26R51B
    26 inch lcd
     
  16. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  17. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooie tv :D. Maar waarom dan geen internetwinkel. De goedkoopste is 850 euro (kijk even op kieskeurig.nl voor meer prijzen). Ik had hem voor 899. Scheelt toch al gauw 100/150 euro (als het al niet veel meer is). En als er wat aan mankeert, je hoeft samsung maar te bellen en ze komen binnen 24 uur langs om hem op te halen of gelijk te repareren. Je hoeft het dus niet te doen omdat een garantieafhandeling in een winkel sneller/makkelijker verloopt ;). Veel suc6 met een tv uitzoeken.
     
  18. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de BCC in Leidschendam stond hij voor € 1099,- Vandaag heb ik deze besteld bij Progress voor € 899, toch € 200 euro besparen in een paar muisklikjes ;)

    Oh en die Otto is idd goedkoper maar daar krijg je maar 1 jaar garantie volgens de site, wil je 2 jaar dan is deze al weer 100 euro duurder. Plus je moet lid worden en dan gaan ze je eerst screenen (bij BKR waarschijnlijk), daar kan zo'n 2 weken overheen gaan.

    Enne... over 2 weken ben jij niet blij als je hoort dat je goedbevonden wordt door Otto om te mogen bestellen maar dat er momenteel geen Samsung LE26R51 's meer zijn omdat er 1 of andere gameconsole net uit is :D
     
  19. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik dus toch voor de goudstaafjes van Kruidvat gaan :+
     
  20. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht bij epbeerepoot voor 1000 eurie's.
    Normaal kost hij rond de 1200 bij Ep maar, ik had tegen die verkooper gezegd dat hij rond de 1000 euries koste bij media markt dus kreeg ik hem mee voor 999,99.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina