1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die Philips LCD van je heeft ook een erg grote kans hier in huis te komen :D Maar nog eventjes doorsparen eerst :)
     
  2. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een hele belangrijke. Heb het al snel aangepast.
     
  3. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Nederland blijft toch een Philips land.. Maakt niet uit of ze slecht uit de testen komen of duurder zijn dan de rest.. Het is een bepaald groep mensen, met een Opel, Rabobank en Philips.

    De V serie is bij mij na vanochtend afgevallen (vooral vanwege de fans icm slaapkamer waar het geluid niet echt hard staat).. Nadat ik op avforums.com zat te lezen blijven er 2 over.. De S serie van Sony en de 52 van Panasonic..
    Gelukkig heb ik tot eind december om een keuzen te maken ivm 13e maand.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    toch niet helemaal....over het algemeen wil de gemiddelde nederlandse eigenheimer het liefst voor een kwartje op de 1ste rij zitten.
    wat mij dan ook verraste was dat de philips toch op 1 staat bij kieskeurig.
    het is idd niet een van de goedkoopste schermen(zeker niet de duurste)maar qua prijs kwaliteit verhouding blijf ik het een klasse product vinden terwijl ik zo een beetje alle andere merken ook bekeken heb.

    duurder hoeft zeker niet altijd beter te zijn,maar goedkoper is het zoiezo meestal niet.
    om het bij auto's te houden is wellicht een leuk vergelijk als je het liefst volkswagen wilt rijden maar het toch maar moet doen met een seat...prima auto's maar niet het moederproduct.....:+
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  5. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij is nu nog niet helemaal duidelijk na het door pluizen van deze topic of ik mijn xbox op mijn flat screen monintor kan aansluiten.

    Zo ja zijn daar kabels voor van xbox zelf?

    En krijg ik op mijn flat screen ook hd kwaliteit?

    Deze monitor flat screen heb ik

    Acer 20` WIDE TFT AL2016WS Zilver 8ms


    Max. resolutie 1680 x 1050
    Response tijd 8 ms
    Helderheid 300 cd/m2
    Contrast 600:1
    Inkijkhoek 140 / 130 graden (hor./vert.)
    Interface D-sub VGA
    Luidsprekers Geen
    Kleur Zilver/Zwart
    Merk Acer
    Type AL2016WS
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  6. Romeister

    Romeister Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey hoe komt de topicstarter erbij dat je door een vga kabel hdtv kan ontvangen?? Voor hdtv heb je een digitale connector nodig, en vga is analoog, de dvi is de 'digitale' uitvoering
     
  7. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
  8. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Romeister

    Romeister Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet hoe het beeld van deze Thomson eruit ziet, is gewoon goed alleen is het mss wel verstandig om even te kijken naar de Samsung televisies, die zijn wellicht wat duurder maar het beeld is subliem. *)
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    voor "hd" weergave hoef je geen digitaal signaal te hebben,analoog gaat het net zo goed via componentkabels en ook met een gewoon vga kabeltje..........dit vertel je jouw klanten toch niet bij de bcc toch????

    de topicstarter zal wel gewoon high def bedoeld hebben als zijnde het signaal zelf.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  11. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
  12. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk artikel!

    En zoals verwacht, qoute:
    We set the Xbox 360 to 720p and 480p to demonstrate the differences between the two. The result doesn't come as much of a surprise. If you've played PC games for even 10 minutes, you know that increasing the resolution is one of the best ways to make a game look better. Jumping from 480p (852x480) up to 720p (1280x720) gave us a huge increase in image quality. If you don't own an HDTV, do yourself a favor and get some kind of television or monitor that is capable of displaying 720p.
     
  13. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de xbox 360 bedoeld, dan kan je inderdaad op dit scherm HD krijgen, je moet dan alleen een vga kabel kopen.
     
  14. Romeister

    Romeister Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso doe ik audio :9 maar ik had er nog niet van gehoord dat je het ook door een vga kabel kan sturen en de producenten zelf zeggen ook dat je het maar door 3 kabels kan sturen; hdmi, dvi en videocomponent. Het lijkt me trouwens ook sterk dat je een digitaal signaal door een analoge kabel gaat sturen; het zou wel kunnen maar je levert in op de kwaliteit.
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk ben ik een figuur die "de klok wel hoort luiden............",

    maar hdtv wil alleen maar zeggen dat het een hogere resolutie is, niet of het digitaal, danwel analoog is. Jij kan je pc monitor toch ook op verschillende resoluties zetten of je nou een digitale of een analoge kabel hebt?

    (misschien praat ik onzin)
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor kabels ziten er bij de X360 dan? ziet het er met die kabels mooi uit op die Samsung HD TV? of je je percee een Component kabel kopen? en welke kabel raden jullie me aan, want ik ga de X360 aansluiten op de HD TV van m'n ouders maar ik ga hem ook aansluiten op m'n eigen TV dat is geen HD-TV dat is gewoon zo'n grote Bak(Sony)

    En ik wil hem mischien op m'n monitor aansluiten van m'n PC daarvoor heb ik dus eenVGA kabel nodig? zit er een VGA ingang op de X360?? gaat er dan dus een VGA kabel vanuit de X360 in de PC kast?
    En als je hem op je monitor van je PC aansluit moet hetr dan een HD Monitor zijn? of kan het ook met een van 1024?


    Sorry ik ben een newb hierin :p
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    digitaal,analoog...in principe zie je en hoor je het verschil bijna nooit en gaat men vaker analoog dan dat men uberhaupt denkt.
    zodra je bv vanuit je processor/receiver iets doorlinkt naar een interne of externe eindversterker is je digitale signaal alweer omgezet naar analoog.

    ook dit geld voor de 360 die via de standaard meegeleverde componentkabels gewoon een analoog high def signaal in de lcd pompt.......en het ziet er prachtig uit dacht ik zo :+
     
  18. Romeister

    Romeister Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan ook, of het signaal nu digitaal of analoog is, de nieuwe samsung decoders voor hdtv die in 2006 leverbaar worden, beschikken over een hdmi en videocomponent aansluiting. Men verwacht dat de Samsung decoder, evenals de decoder voor digitale televisie (DCB-9401R), het meest verkocht gaat worden.
     
  19. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Component kabel zit standaard bij de Premium 360..
     
  20. Romeister

    Romeister Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt heb ik gezien maandag, alleen is een videocomponentkabel wel een heel ander soort kabel dan een vga of scartkabel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina