1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al opgelost. :)

    Had idd nieuwe ATi drivers nodig... Ik doe dit dus nu ook via m'n TV.. Echt fucking vet. :D Alleen ik kan het scherm niet uitrekken zeg maar. Dus op 1280x720 mis ik een deel van het beeld maar op 1152x648 heb ik zwarte balken links en rechts... Iemand hier een oplossing voor? ATi control panel doet 't niet... :'-(
     
  2. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk dat ze je een oud model hebben verkocht helaas.....:mad:
    Al hartkloppingen???

    GRAPJE:+ Proficiat met je aankoop:9 Superding:D
    Tis gewoon een oude persfoto en toen was de Bravia naam nog niet bekend.
    Had het al op avforums.com gelezen.

    @ Liquid: druk beeldregeling/ druk beeldinstelling/ druk H-Zoom, V-Zoom om het beeld te vullen....Maar...het is nu minder scherp doordat je kunstmatig oprekt:mad:
    Op 1280 heb je 1:1 pizel mapping en dit is super scherp...vandaar dat die VGA kabel juistt zo'n goede keuze is denk ik...Deze geeft ook de mogelijkheid tot 1:1 pixel mapping nl._O_
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme, had even hartkloppingen ja :'-(
    Net mailtje gehad dat mijn order in behandeling is genomen, dus wordt klaargezet tot de betaling binnen is *)

    Pas maar op dat ik je Bravia 26" niet ga slopen ;) :+ 8)
     
  4. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke kabel heb je hiervoor gekocht ??

    Gelukkig je hebt het overleefd.....:)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  5. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! Ik heb dezelfde tv nu meer dan een week staan. Ik kan echt iedereen een bravia aanraden, de schermgrote maakt niet uit, hoe groter hoe toffer natuurlijk maar als je niet de ruimte hebt om er op afstand van te zitten moet je zeker een kleiner model kopen.

    Ik speelde een tijdje geleden Killzone op de ps2 bij een vriend van mij, op 1 of andere manier vond ik dit spel niet echt geweldig. Nu heeft die vriend van de week zijn ps2 meegenomen en hebben we killzone nog eens geprobeerd maar dan nu Bravia style!!!!! Echt waar, het spel werd gewoon zoveel toffer, volop scherp beeld. Daarna ff shrek gekeken en toen wist ik het zeker dat ik de goede keuze had gemaakt om mijn 100Hz 70 cm CRT weg te doen een een 32 inch Bravia te kopen!! Man man wat een mooi beeld en dat terwijl ik mijn dvd nog met s-video heb aangesloten i.p.v. component, laat staan wat voor beeld je dan hebt. Nee voor mij is 1 ding duidelijk, DVD kijken en games spelen was nog nooit zo leuk en mooi als op een HDTV!
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje :)

    Ik zit wel 2 meter van tv af, maar dan is het hopelijk alsnog scherp??
    Straks met de uitzet ;), zit ik er verder vanaf dus :)
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Responstijd is 20 ms zie ik, dan heb je kans op ghosting.
    Veel zeggen dat je max. 16 ms moet hebben, sneller is beter.

    Denk wel dat je het kan proberen hoor!
     
  9. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    He gasten, ik ben gelukkige eigenaar van een Samsung Le32R51B.Het apparaat werkt perfect, top kwaliteit. Nu is het zo dat ik de tv op mijn wand wil bevestigen. Wat vinden jullie de beste manier van bevestigen? En ik wil hem bevestigen op een gipsen wand. Hebben jullie een idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! Seda
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Vogel's heeft mooie wandsteunen zeg maar, maar ze zijn wel prijzig :mad:.
    Voordeel is wel dat je daarmee het scherm wat van de muur kan 'draaien' zodat je 'm schuin kan doen etc...
    Als je 'm helemaal aan de muur vast zet, moet je er eigenlijk ook recht voor gaan zitten.
    Heeft Samsung geen extra 'accessoire' om te bevestigen?

    Waar je zeker van kan zijn...is dat je zal moeten boren, plugjes enzo om het stevig aan de wand te bevestigen.
     
  11. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0

    Er staat Bravia op ;)
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    wat bedoel je met ghosting
     
  13. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal het uit moeten proberen maar volgens de handleiding moet je er minimaal en maximaal 4 tot 7 keer de hoogte van de tv vanaf zitten. De hoogte is 56 cm dus 4 x 56 = 2 meter 24 Maar goed dat zegt de handleiding. Ik zit op de ene bank op 3 meter 50 afstand en op de andere bank 2 meter 40 maar dan zit ik er schuin voor. Op beide afstanden heb ik perfect beeld. Maar goed als je rekening hebt gehouden met je uitzet is het geen probleem toch, ik bedoel ik neem aan dat je deze tv de komende jaren wel houd :)
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ik heb een 32" samsung lcd,en ik zit er maar 2 meter vanaf maar ik moet zeggen dat ik alsnog helder beeld heb hoor.
     
  15. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1

    Ja die van Vogel's zijn zeker prijzig. Bij de IT's zag ik er een van 250 euro.Ik zal idd eens kijken of Samsung zelf niet wat in huis heeft. Maar al wil ik hem bevestigen, zal het toch in hout moeten. En aangezien bij een gipsen wand er maar een paar zitten (daarom is het ook zo tering slap) moeten mijn bevestigingspunten exact in de balken komen te zitten. Ik vrees dat ik dat op mijn buik kan schrijven, want de Samsung heeft een aantal punten voor ophangen, en deze liggen vast. Moet toeval zijn dat alle punten precies in een balk komen. Lekker probleem dit :D
     
  16. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghosting kan voorkomen als een beeldscherm te hoge Response time heeft.Als je dan bijvoorbeeld een snele game speeld zoals Project Gotham 2 kunnen er soms vertragingen optreden omdat het scherm niet het beeld kan bijhouden.Het beste is om een scherm te nemen die onder de 20 ms ligt en nog liever rond de 12 zoals de meeste schermen nu hebben.Speel je heel vaak race games is het beter om er 1 te nemen rond de 12 ms.*)

    Ik hoop dat ik je hiermee voldoende informatie hebt gegeven;)
     
  17. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe ziet ghosting er een beetje uit ?
    zelf als ik analoog kabel kijk zie ik wel een bij de mensen die draaien een waas acher zich hebben, is dat ghosting of is dat iets anders ?
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij formule 1 zou je dan als de auto van links naar rechts voorbij komt, achter de auto een wazige streep zien zeg maar.
     
  19. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer had dit probeleem ook met zijn TV. Zal zo ff vragen hoe hij het heeft opgelost.
     
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Houten plank tegen de muur, bevestigd op de houten balken er achter. En vervolgens de samsung op die houten plank bevestigen? :confused: Tis wel iets dikker maar dat is iets wat mij zo 1-2-3 te binnen schiet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina