1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Die responsetijd wordt beter dan die van de LCD TV's die nu op de markt zijn als het goed is, en dat komt dan door Aptura. Een hele tijd terug toen het die benaming nog niet had maar het wel aangekondigd was werd het gebracht als een lamp die achter het beeld zorgt voor snellere responsetijden omdat het wit veel sneller gereproduceerd kan worden.
    Correct me if I'm wrong.
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 8ms al erg snel.
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ff snel wat anders.....ik las ergens dat bij de xbox 360 ook een high def demo dvdtje was inbegrepen met wat film/beeldmateriaal......klopt dit of lul ik zoals gewoonlijk weer wat uit me nek :+

    lijkt mij opzich hardstikke leuk.

    editje.....

    mijn philipsje doet 6Ms refresh rate....lcdtjes worden steeds sneller.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal tof zijn en hoop het! We zullen het weten als Amerika de 360 heeft...of het zal alleen in Europa komen.
    Kan ook zijn dat er wat HD TV spul op de HD staan?
     
  5. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, graag :D

    Edit: Foutje... beschouw deze post als niet geplaatst
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik lees nu waar het stond....ziehier de link die al een aantal keer op xbw gepost is.
    http://www.halomovienews.com/xbox360.php

    deze knakker heeft al een 360 die hij heeft gewonnen via een prijsvraag en doet verslag van zijn bevindingen.

    er zit geen dvd'tje bij maar op de harde schijf staan alvast wat high def filmpjes door mickeysoft er zelf opgezet...altijd leuk :+

    hij citeerd:

    Hard Drive Content

    There are a few high definition videos on the hard drive. One on the making of Xbox, a Warren Miller one, and a Titanic one. I only watched a few seconds of each so I can't comment on the content but the quality was great.


    ben benieuwd :)
     
  7. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm the gamer heeft het over de response tijd van de samsung, niet over de aptura techniek.
    @ the gamer de reponsetijd is 8 of 12 ms, maar het feit dat microsoft m gebruikt om zn xbox360 te laten zien zecht denk ik genoeg over t aantal ms(laag genoeg om lekker te kunnen gamen)
     
  8. De Samsung in die Xbox demopod is 8ms. Samsung heeft erg snelle panelen (niet op papier, maar voral ook in de praktijk) en is daarom erg geschikt voor games. Hij heeft wel een vreemd ruisfilter dat blurt en dat je aldus tijdens het gamen zeker uit moet zetten.
     
  9. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    12 tot 8 heeft ie? Dat is erg goed volgens mij. Ik heb al een paar keer op 360 demopods gespeeld, en dat zag er over het algemeen goed uit, al lette ik op dat moment nog niet op de kwaliteit van de tv (ik was toen nog niet op zoek naar eentje).
    Maar als hij dus goed zwart kan weergeven, HD is, redelijk groot en een goede responstijd, en ook nog eens niet al te duur, wordt het wel erg aantrekkelijk.
    Ik heb gelezen dat 720p zelfs beter werkt met de 360 dan 1080, maar hoe zit het met 720p en de PS3? Werkt dat ook goed samen?
     
  10. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Sharp Aquos en Sony Bravia staan wel goed bekend om de zwartwaardes.
     
  11. 720p is momenteel de standaard. Over ene tijdje komt er 1080p maar de komende aren is dat echt schaars. De PS3 kan 1080p weergeven, maar het hoeft niet., Ind epraktijk zullen er pas spellen in 1080p komen aan het eidn van de levencyclus van de PS3. Het is eigenlijk nog net iets te ver verwijderd om nuttig te zijn.

    PS3 games worden allemaal 720p.
     
  12. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne kan alleen op "wide"?:confused:
     
  13. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Okay bedankt, dat is fijn om te weten, want zo'n 1080 ding kan ik momenteel toch niet betalen. Met die Samsung zou ik dus wel even doorkunnen.

    @ Jaguar: Waar kost hij dan 652 euro? Als ik rondkijk op internet zie ik alleen maar 700-800 euro. Maar ja, ik ga natuurlijk sowieso eerst gewoon in de winkels kijken.
     
  14. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou op dit forum zijn veel gamers met een:
    -Samsung LE26R51 of de 32'versie
    -Sony Bravia KLV 32A10 of de 40'en 26' versie.

    Het voordeel dat jij hebt....er is door velen van hier al veel pionierswerk verricht...dus bespaar jezelf zokewerk en kies voor 1 van deze LCD's....;)
    Of je moet ergens nog een bak geld hebben liggen voor een dure LCD:D
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar halen jullie die Sony Bravia´s vandaan? Ik vind het design van deze tv´s werkelijk prachtig.
    edit: Ik heb het al....ik moet zoeken op KLV-S´inch´A10
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  16. Recente Sony Bravia's en recente Samsungs delen hetzelfde paneel :)
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik krijg het bijna mijn mond niet uit....#$%4 maar kijk eens bij de media markt...jezus...nou zeg ik het toch.

    we hebben het even niet over kennis en service maar wel over keuze......bij een beetje flinke vestiging van.....blweegh..media markt..hebben ze veel modellen aan de wand hangen.

    kwaliteitsverschil is soms vrij lastig te zien als er 234 schermen aan 1 dvd speler lopen te trekken...ze zien er dan grotendeels allemaal niet uit ongeacht het prijskaartje.

    vraag eens of de techneuten aldaar een losse speler direct op het of een van de schermen van jouw keuze willen aansluiten voor een mooi vergelijk.
    vraag dit wel rustig en in goed verstaanbaar nederlands want alles na de termen "scartkabel" en "tulpstekker" is hoempappaland voor velen daar.

    toedeloe en succes met de zoektocht.
     
  18. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Door iemand anders werd me de Samsung LE23R51 aangeraden, wat is het verschil met die jij noemt? Ze zien er exact hetzelfde uit.

    Die Sony is voor zover ik kan zien een stuk duurder, en die Samsung lijkt me ook wat beter. Ik hoef ook geen scherm groter dan 23", en ik wil liever niet meer dan 700 euro betalen.
     
  19. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk hier maar: http://www.kieskeurig.nl/product/1DA5CD4847C4DEE5C12570270049B5A8.htm
     
  20. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik zie het, dat is zeker niet duur. Maar is het verstandig dit soort dingen op internet te kopen? Je kan niet controleren op dode pixels en het zelf zien voordat je het koopt.

    Weet iemand het verschil tussen de
    [​IMG]
    LE23R51B

    en de
    [​IMG]
    LE23T51B?

    Welke is beter?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina