De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is eigenlijk het werkelijke verschil tussen officiele rgb xbox kabel en van andere (b?) merken?
    is dat verschil in beeldkwaliteit zichtbaar? of is het alleen dat er een ander materiaal gebruikt wordt en alles minder goed afgewerkt?
    op futuremax.nl
    heb je namelijk een rgb kabel van 5 euro en in de winkel zijn de officiele 30 euro.
     
  2. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens kieskeurig.nl heeft de Tversie geen hdmi en pc ingang, de R versie daarintegen wel
     
  3. Jef29nld

    Jef29nld Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier enkele foto's vanuit de mediamarkt Den Haag

    Beetje slechte kwaliteit maar goed.

    Samsung 26 en 32R41:
    [​IMG][/URL][/IMG]

    LG 32LP1R:
    [​IMG][/URL][/IMG]

    Samsung 37R41:
    [​IMG][/URL][/IMG]

    Samsung 32M51:
    [​IMG][/URL][/IMG]


    Persoonlijk vind ik de Samsung en de LG beide erg mooi, het nadeel van LG is dat ie wat te breed is eigenlijk maar qua design wint van de Samsung.

    Ben alleen nog niet eruit of ik voor de 32 inch of 37 inch ga. Zie enkele pagina's terug voor mijn vraag (onbeantwoord gebleven :confused: ).

    Kan 37 inch bij afstand van 3m80 ?

    Succes iedereen bij jullie keuze. _0/
     
  4. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel dat het gaat lukken met 3m80
     
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Kijk ook uit voor de termen 'Xbox 360', beeldverhouding en responcetijd...
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    inhaken allemaal...de band zet weer in...

    HOEMPAPPA...HOEMPAPPA...TRAAAALALALAAAA8)

    ach...ze verkopen wel goedkope dvd'tjes en cd's ;)
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Mja, wel een beetje triest dat je zelf al je kennis al moet hebben vergaard en daar alleen moet komen als je al weet waar je naar moet kijken en specifiek weet je zoekt. Nou hebben ze ook wel veel producten natuurlijk, maar goed soms voel ik me wel schuldig als ik van ze verwacht dat ze antwoorden hebben op mijn vragen. Het is ook maar een soort Aldi natuurlijk, gewoon kopen, niks vragen :+

    Ging laatst voor een PC checken, vertellen ze je gewoon dat je Halo 2 kan draaien :'-( En wat er nou allemaal precies in die pc zit.. tja, dat is voor hun ook een verrassing..

    -edit, waarom ook ALTIJD die debiele kaartjes met de prijs erop in de MM, op sommige staat weer wel de responsetijd, op de andere niet, op de één staat wel de resolutie, op de andere niet..
     
  8. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben mometeel erg aan het twijfelen of ik een HDTV ga kopen voor de XBOX360 en later de PS3.
    Wat ik van veel mensen hoor is dat er een te grote voorraad is en dat ze in de loop van volgend jaar stukken goedkoper worden. Wat het voor mij interesant maakt om een grote LCD scherm te halen, omdat juist van de grote de prijs iets te hoog liggen voor mij.
    Zo'n 1500 euro heb ik wel over voor een mooie LCD. Momenteel heb ik een samsung van redelijk voormaat waardoor ik, als ik een LCD ga halen van rond de 1500 euro mijn kijkbeeld een stuk kleiner wordt dan ik nu heb. Dat vin ik een beetje zonde want ben best wel blij met me grote scherm.
    Me broer heeft een LCD van samsung ( weet niet welk type ) met het formaat wat je krijgt voor een gemiddelde LCD van 900 euro en dat is wel mooi maar een stuk kleiner als mijn huidige tv.

    Weet iemand hier of het inderdaad zo is dat ze volgend jaar ( en dan voornamelijk de grotere schermen ) in prijs gaan dalen volgend jaar want dan ga ik zeker wachten. Ik hoor nnu zoveel over HDTV dat als ik in de winkels kijk er steeds meer moeite mee krijg omdat de 360 steeds dichterbij komt en het beeld wel meer tot ze recht komt op een HDTV.
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    de prijzen zullen altijd dalen naar gelang het product beter en in grotere getallen geproduceerd wordt.
    nu het aanbod tegenwoordig groter is dan de vraag zijn de prijzen evenredig gekelderd.....tot voor een paar jaar terug betaalde je een klein vermogen voor een plasma of lcd.

    wat nu ook erg gaat meespelen is dat de techniek nu al meerdere malen vernieuwd is en modellen zichzelf in rap tempo de markt uitprijzen......komt er een opvolger van een bepaald model dan koop je de "oude" voor een prikkie tegenwoordig.

    ik ben er wel van overtuigd dat er tegenwoordig voor iedere beurs al een knappe flatscreen te koop is.
    het zal voor de een wat langer duren als voor de ander(qua budget) maar dat probleem zal immers altijd hetzelfde zijn.
     
  10. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd het is zo dat de prijzen altijd zullen dalen, maar wat ik vernomen heb is dat ze het komende echt fors in prijs zullen dalen. De modellen waar ik nu naar kijk als ik er een zou aanschaffen hebben een prijskaartje van rond de 2500 euro en dat is me echt ff teveel. Dus als die fors in prijs zal dalen volgend jaar wacht ik nog ff, anders accepteer ik dat ik op een kleiner scherm zal kijken maar met een mooiere beelds kwaliteit.
     
  11. habbahabba911

    habbahabba911 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    helluw..
    ik lees hier en daar dat als je de 360 wilt aansluiten op een pc monitor , je een tft nodig hebt..
    maar wat gebeurt er dan met een gewone crt monitor..
    ik heb namelijk een compaq p1220

    danku
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zolang je een VGA/DVI/Component/HDMI/Scart/Tulp aansluiting op een scherm hebt kan je de xbox 360 er op aansluiten.
     
  13. habbahabba911

    habbahabba911 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    damn snelle reply :)

    tnx!!
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen probleem :)
     
  15. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, wel grappig dat ze het verschil tussen een PC en een Xbox ook al niet weten_O_
     
  16. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    De le23r51 is beter, deze heeft een van de nieuwere generaties schermen, terwijl de t51 een budget model is.
    Kopen via internet heeft als voordeel dat wanneer het product je niet bevalt je altijd binnen een aantal dagen(dacht 10werkdagen) het product zonder opgave van reden kan terug sturen en je geld terug kan krijgen. Dode pixels=gewoon terug sturen
     
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    eee da's precies wat ik deed 8) toen ik m'n hd'tje thuis kreeg gestuurd en baalde van die rooie pixsel midden in beeld ongeveer
    alleen heb nu nog steeds geen HD-tv , en die zal er voorlopig ook niet meer komen... ski-vakantie ging voor*)
     
  18. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dat toestel nog steeds niet leverbaar hoor maar correct me if I'm wrong.
     
  20. Kopen via internet heeft als nadeel dat je geen persoonlijk contact hebt en vaak extra service van de winkel moet missen. Afspraken maken gata face to face makkelijker en je hebt altidj een punt waar je op terug kunt vallen als er problemen en vragen zijn (Gene gedoe met heen en weer gestuur). Ik zou gewoon naar ene gerenomeerde winkel gaan. Ikzelf heb mijn TV bij de Expert gekocht. Goede en vriendelijek service.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina