1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Banjy, 24 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    In veel gevallen wel ja....ik betaalde bij de Maxwell ( electroketen ) gewoon de internetprijs.... ( hoewel de internetprijs nu wel gedaald is met zo'n 40 euro ). Gewoon handelen met die gasten want je wordt in de winkel van voor tot achter belazerd...maling aan hebben wat ze van je denken...Winkels zat...Fok em:+

    Ik vind het toch een prettig idee dat ik hem meteen kan retourneren als er iets aan zou mankeren en dat ik dichtbij zit om de boel 'scherp' te houden ( ps: een paardenhoofd en wat C4 helpen wellicht ookO-) )

    grtz
    GS
     
  2. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeeeeeeeeeeeer interessante Deutsche 8) VGA-kabel info...

    Kortom: De Samsung gasten hebben wellicht voordeel omdat de kabel ook 1360 ondersteunt...Bravia kan maar 1280 dus wellicht hebben we last van balken ( al schijnt dat de component weergave toch zo goed als gelijk is aan de VGA...opgelucht:D )

    http://xbox360.gaming-universe.de/system/3-4.html
     
  3. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een Samsung maar toch neem ik die VGA kabel erbij altijd handig en kun je wat vergelijken.
     
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij zou Component zelfs beter moeten zijn dan VGA, wat ik gelezen heb.
     
  5. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik dus al een keer gemeld slimpie :+ .......alleen jammer dat via HDMI en Component het beeld word gescaled.

    Moet wel zeggen dat als ik nu het beeld vergroot van 1280 naar 1366 ik weinig verschil zie (en dat met tekst) dus met de xbox360 (gamen) zal het helemaal wel meevallen.
     
  6. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar garantie en ik heb hem gekocht bij een winkel. Ik vind dit een veiliger idee, stel dat mijn tv kapot gaat dan wordt ie gratis opgehaald en weer thuisgebracht. Niks zelfs opsturen via de post dus. Maar goed via internet ben je goedkoper uit.
     
  7. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    He Crawl, als het goed is heb je 2 jaar garantie hoor, de europese norm schijnt veranderd te zijn en dit betekend een garantie standaard van 2 jaar. In de winkel doen ze je graag anders geloven!
     
  8. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0

    En terecht!! Je hebt een Bravia en dat is genoeg reden om te glimlachen!! :) Ik doe hetzelfde als ik er weer achter kruip, dvd's kijken was nog nooit zo leuk en mooi en scherp!!!!! 360 here we come!!!
     
  9. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0

    Zo dit is weer even de laatste post:) Ik weet niet wie die review geschreven heeft maar dat ging over of een defecte bravia of een hele andere tv. Had hij namelijk een echte bravia ( geen defect etc.) getest dan had hij geen digitalisering gezien. Klopt echt niet de review. Heb hier al verschillende test gedaan en het beeld is super scherp zonder ghosting! Alleen met analoge tv is het beeld niet geweldig maar dat heeft elke lcd tv en daar koop je hem ook niet voor. Succes met je keuze!
     
  10. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog mooier....:+

    Had dit trouwens van de sony site afgehaald.......
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol wat een bericht.......of was dit die bravia serie die ook bij samsung panelen had ingekocht,bij jvc geproduceerd en door philips werden gestickerd.

    heb ik ooit ergens eens gehoord...echt waar :+
     
  12. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol, ja dat bericht heb ik ook ergens gelezen. Misschien hebben ze die versie getest ;)
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    zolang jij en iedereen met "zijn/hun" lcd scherm tevreden bent dan schrijft de pers maar waar ze zin in hebben.....jij kijkt er immers naar als hij aanstaat.......hun zitten dan alweer voor een ander scherm.

    offtopic...

    kon het niet laten om uit een andere thread deze even te lenen........ik lachte me rot om deze gebande xbox 360 reclame.

    http://www.adjab.com/files/2005/11/xboxstandoff.wmv
     
  14. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    die reclame is gruwelijk!!!
    jammer dat ze die niet uitzenden
     
  15. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t!!! Ik heb vandaag mijn Samsung LE26R51B scherm opgehaald bij mokio, wat een fantastisch ding!

    Sorry, kon het niet laten dit even te posten _O_
     
  16. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vandaag de bevestiging dat zijn grotere broer (LE32R51B) aangeboden is aan het transportbedrijf _O_
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet dat er ook een 2 inch versie was? 8)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  18. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu beter? O-)
     
  19. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Blij en leuk nieuws mag je altijd plaatsen vind ik:D ,beter dan al die negatieve nieuws nu vooral met die overhitte xboxen.;)
     
  20. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Bedankt dudes _0/ 'tis good to be a gamer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina