Ik doe niet ant-Europa. Zij doen vaak anti-Europa. Wij zijn toch maar een schiereiland van Azië boven de Noordkust van Afrika ? Er wonen hier toch maar 250 miljoen mensen ? Da's de moeite niet toch ?
Hier dat is pcies wta ikbedoel. JA we worden wel eens achtergesteld, maar de meeste games komen hier wel gewoon uit en ik bestempel Stijn voor vandaag als Pessimist van de dag
Nou ik heb gisteren een mail gestuurd naar de xbox support ivm NFL Fever, ik wou gewoon weten hoeveel kans er is dat die op de europese markt wordt gelanceerd ik zit nog te wachten op antwoord, het lijkt me een geweldige game om samen met andere te spelen maar je moet hem natuurlijk wel eerst kunnen kopen voor een PAL systeem. Kan iemand een artikel ivm die wereldwijde lancering van Xbox Live posten of gewoon een link geven?
Staat wel op XBW ergens.. Ze mikken iig voor een wereldwijde release, maar dat gaat SOWIESO al niet meer lukken, evenals dat Nederland waarschijnlijk achter gaat lopen op MS.
De deal met level 3 communications is amper een goeie 14 dagen, bijna 3 weken oud en ze zouden al klaar moeten zijn tegen oktober-november daar vrees ik voor. WouteR je weet toevallig niet hoe het in België zit?
ik zit te wachten op: uhh eff denken Unreal, Starwars galaxies, starwars kotor (als die tenminste xbox live is), steel battalion