1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De komst van Too Human 2??

Discussie in 'Algemeen' gestart door chilly1803, 22 dec 2009.

  1. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Is deze game nog eigenlijk in de maak? Of is er toch uiteindelijk besloten dit toch niet door te laten gaan?

    Zelf zou ik het wel jammer vinden. Ben onlangs begonnen met deze game, en het boeit me toch wel eigenlijk. Vooral aangezien ze een trilogie voor ogen hadden.

    Wie weet hier wat meer van af?
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    als het beter wordt uitgewerkt en er 4 player co-op bij zit wil ik er over nadenken het spel een kans te geven
     
  3. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Is nog te weinig over bekend, ze zijn er mee bezig.En de verwachting is dat ie wel zal uit gaan komen.Maar wanneer??tjah....ik weet t niet, heb net ff gegoogled en heb op www.gamer.nl gelezen dat deel 2 en 3 in ontwikkeling zijn, en alleen het totaal floppen van Too Human kan de toekomst van het spel in gevaar brengen.Is wel nieuws uit augustus.Beetje oud dus.
     
  4. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    4 player coop lijkt me ook een leuke toevoeging. Maar blijf zelf denk ik 2 player coop prefereren.

    En het is inderdaad al lang geleden dat er echt iets over vervolgen is gezegd. Helaas haha
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Too human is geflopt, dus de kans is heel erg klein
     
  6. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Daar heb je wel gelijk in, toch blijf ik er op hopen.....

    Wat is in jullie ogen een goede vervanging voor dit spel?

    Want op zich ben ik altijd meer iemand geweest die houd van fps', en niet van rpg's. Vond dat turn-based spel KotOR (oude xdoos) wel erg goed vanwege de leuke verhaallijn die erin zat.
    Speel spellen sowiezo altijd al voor de verhaal lijn.

    Aangezien Mass Effect 2 voor de deur staat en ik net lees dat deze game ook door de makers van KotOR is ; speelt deel 1 ook zoals KotOR???

    Want dan zie ik mij genoodzaakt om deze maand nog Mass Effect 1 deze maand te halen en uit te spelen voordat deel twee over een maand uitkomt :D
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij zijn ze met een nieuwe project bezig.

    Too Human was een beetje een grote flop.
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Best jammer, ik vond het eerste deel namelijk best goed te doen :).
     
  9. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, euh ik ken het hele spel Too Human niet, vaag dat ik dan hierop reageer, maar goed.
    Ik heb Ninja Gaiden Black gedownload, en vermaak me nog steeds uitstekend met dat spel.Misschien iets voor je??
    En ja ik weet t oud spel, en ja XBOX game dus niet de beste graphics enzo, maar dan nog.Topper R1 klasse spel !!(vind ik dan he...)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond Too Human ook best vermakelijk. Zaten wat minpunten in, maar nog best aardig wat gespeeld, ook wat co-op gedaan. Deel 2 zou er van mij ook wel mogen komen. Betwijfel alleen of die nog komt.
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou er geen weddenschap op afsluiten, maar wie weet. De volhouder wint. :)
     
  12. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Die heb ik op de oude xdoos een keer gehad. was inderdaad wel leuk. Maar speelt in mijn ogen totaal niet hetzelfde :).

    Kijk wel uit naar Bayonetta. De demo was echt gruwelijk :D
     
  13. Melancholy

    Melancholy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er inderdaad bang voor dat Too Human 2 er niet aan gaat komen. Too Human 1 had sowieso al een lastig verleden. Ze zijn geloof ik echt jaren bezig geweest om dat spel te maken, en ondertussen heeft de gameplay blijkbaar erg weinig aandacht gekregen. Ik vond de demo zelf best redelijk, misschien zelfs wel leuk, maar ik kwam er via reviews achter dat het echt niet de moeite waard was. Erg jammer voor een game die in principe veel potentie heeft qua verhaal en dergelijke. Ik denk sowieso dat games die voordat deel 1 uitkomt al te hard schreeuwen dat ze er een hele serie van maken het vaak niet halen. Ik denk dat je altijd stapje voor stapje moet kijken. Denk bijv. ook aan Black & White. Ik heb weleens gelezen over dat Peter Molyneux het ook in een moderne setting wilde plaatsen enzo. Ik denk altijd maar; laat ze maar eerst eens een goed spel maken dat zijn plaats heeft bewezen, dan zien we wel verder.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb deel 1 hier nog liggen. Denk ik twee uurtjes gespeeld. Kon me op de een of andere manier niet echt boeien, dus op deel 2 zit ik ook niet echt te wachten ...
     
  15. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien Dragon Age: Origins, lijkt nu nog het meeste op KOTOR en ook dezelfde makers. Verder heb ik me prima met Too Human vermaakt had hem ook gehaald voor 10 pond dus dan is ie al snel het geld waard natuurlijk.
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb nu 1 dag Too Human gespeeld en alles wat Too Human fout deed heeft Borderlands goed gedaan. Het zijn in principe precies dezelfde games, alleen weet Borderlands wel hoe je een RPG naar de console moet vertalen, en Too Human niet, maar toch vind ik het een erg leuke game totnutoe..
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Borderlands is super top, TH is echt niet veel soeps. Heb hem nog liggen, maar denk nietr dat ik er ooit nog verder mee ga ...
     

Deel Deze Pagina