Stort ie dan ook echt in enzo? Lijkt me wel lachen, beetje construction building nog geen 1 mb!! Gonna test it asap http://www.chroniclogic.com/ Versie 2 is er ook
Jij had een tijd geleden dacht ik ook een thread erover, met de complete versies van de normale en moeilijkere versie. Was idd altijd wel lachen, heb ze alleen niet meer op mn pc staan.
'''press bomb button to start '' wat is die bomb button??? XD, thnx alvast als ik iest druk, sluit die ineens het spel af , ook als ik niets druk, sluit die na een tijdje dat spel af ''gridwars''
waar is de volledige versie van deze game te krijgen? ik had hem een tijdje terug, maar heb 'm per ongeluk verwijderd
Ik ben nu BoxWorld aan het spelen, jammer genoeg kom ik nu even niet verder dan level 14 *stress /edit: elastomania ook een leuk spel, maar alleen de eerste 18 levels zijn gratis
Ja! Als je hem niet goed hebt gemaakt, dan pleurt alles in de sloot Inclusief de auto's en de trein Briljant spelletje
Ik heb enkel de volledige versie van Trials Contruction Yard kunnen vinden. Jammer, want het zijn echt leuke spelletjes Elastomania heb ik ook nog gespeeld, maar dat kan toch niet tippen aan Trials.
kleine lijst ik kan er mischien nog wel 100 bij paasen.. of meer alleen dan alles mmofps/sport/racing/korean enz!
als ik em installeer dan zegt ie bij 70% bla bla kan niet insteleren want er is een corrupt instalation file wat doe ik hier aan?