De loden loekie van 2004!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nosh, 6 dec 2004.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Link

Het is weer zover, stemmen op de slechtste reclame van dit jaar!
    Ga je voor Daphne deckers die onterecht beweerd dat Chupa chups gezond zijn, voor Frtis Bom, de leningman, de postbankleeuw of toch voor de Jamba reclames?

Zelf heb ik gestemd op de laatste, aangezien die reclames me verschrikkelijk de strot uitkomen. De eerste keer ging het nog wel, maar ze komen nu gemiddeld negen (9!) keer per uur op de muziekzenders. Bovendien zijn ze nog misleidend ook, aangezien je meteen een abonnement hebt..

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vind het nog altijd dom hoeveel mensen in die JAMBA reclame zijn gestonken...
    echt te dom voor woorden. maar je wist eigenlijk van tevoren al dat het bij die sms bedrijven vaak mis is. is ook heel vaak voor gewaarschuwd in consumentenprogramma's .

maar nee, mensen blijven ringtones bij jamba bestellen, en krijgen tegelijk vele andere smsjes, die ze geld kosten. Daarom blijven de reclames leven.

Idd Kut reclame die Jamba.

3. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor de leningenman gestemd, irritante kut reclame.

Jamba vind ik ook kut, maar ik kijk gelukkig niet naar de kanalen die hem uitzenden.

De postbank hoort er wat mijn betreft niet tussen. Die reclame heeft nog een zekere, ver gezochte humor.

Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  4. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb op Jamba gestemd en op De Tokkies.. Uitleg is niet nodig denk ik.

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga voor de chupa chups.

6. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gestemd op die schimmelnagel reclame, smerige rot commercial.

7. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Die Jamba reclame is te erg! Ze zijn zo goedkoop, die man\vrouw die je hoort praten moet duidelijk een heel verhaal vertellen in die ene minuut. Ik word er gewoon moe van als ik er naar luister. En als ze nou nog 1 keer per reclameblok komen was het nog niet zo heel erg, maar ze komen met een stuk of 9 van die reclames in 1 blok!!

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook op jamba gestemt, komt gewoon te vaak en is erg saai...

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Jamba is echt de slechste reclame ooit. Ongeloofelijk irritant en daarna die met Daphe Deckers.. wat een ongeloofelijke doos zeg 8)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Overduidelijk heb ik op Jamba gestemd. Ze jatten alles(die nijlpaard :+ oa), en die abbos die ze je aansmeren zijn natuurlijk ook niet nomaal. En soms komen ze wel eens 4 keer langs in een reclameblok :{

11. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit was wel een kutjaar wat reclame betreft. Ok, er zijn minder van die leenreclames en van de waterbeddenconcurrent hoor je ook nog maar weinig. Maar die Jamba reclame gaat daar wel even zwaar overheen. Dan heb je natuurlijk die smerige activia reclame met die zure wijven. En dan die debiele Postbank reclames die me ook zwaar tot hier zitten |:- De lelijke nagesynchroniseerde schoonmaakmiddelen reclames zitten er niet bij, maar dat is ook wel een verschrikking.
    Waar zijn de tijden van always met vleugeltjes en pampers baby dry toch gebleven?

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb op Jamba gestemd, de reden lijkt me wel duidelijk.
    Wel jammer dat de reclame van het KNGF erbij staat, aangezien ik die een van de leukste vond.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Duidelijk Jamba.
    En de irritantste BN'er: Daphne Deckers, heb zo een hekel aan haar kakstem in het spotje.

14. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat stom dat de postbank en het telefoonboek zijn geselecteerd. :confused: Vind die wel cool :)

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gestemt op Frits bom, die man zouden ze echt moeten verbannen uit Nederland.. samen met Frisa,lening.nl en kan mij hjet schelen welke nog meer..

16. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo staat die blindegeleide hond ertussen? die is juist goed.

17. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Op Jamba gestemt , maar er staan reclames tussen die imo wel goed/leuk zijn.

18. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Nee tuurlijk niet. Een spotje moet je uitnodigen om het product te kopen, zoals hun eerdere spotje met die gapende hond. Die vond ik heel leuk. In dit geval gaat ook nog om een goed doel. Ze proberen dus de mensen te overtuigen, dat ze het geld nodig hebben en als ze et niet krijgen dat ze maar gaan stelen. Vind ik behoorlijk beidehand.
    Vond het een zeer domme zet van de KNGF, gewoon heel slecht voor hun imago als weldoeners, lijkt mij. De volgende keer als ik zo'n hond zie, zie een potentiele crimineel :eek:. Dat was zeker niet de bedoeling van het spotje.

Echt irritant vond ik alleen de spotjes van de De Leningman, omdat et riekt naar machtsmisbruik, net als de vorige met die nieuwslezer. Geleidehond, Daphne Deckers, omdat ze gewoon liegt en Zusjes Eneco, gewoon omdat ze irritant overkomen. Dus alleen 4 van de 12.

Gillende fan Hi en de spotjes van De Telefoongids vond ik juist heel leuk.

19. Victor

Victor Guest

Elke daar is kut.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Jamba echt goed om op te stemmen.

Deel Deze Pagina