De macht van de Mod

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 16 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik hier weleens bediscussieerd zou willen zien is wat jullie vinden van de macht van de mods op dit forum.
    Dit mogen uiteraard ook positieve geluiden zijn.
    Ik bedoel hier bijvoorbeeld mee dat zeer interessante discussies opeens gesloten worden zonder dat er bij wordt vermeld waarom.
    Maar in veel gevallen wordt er ook zeer correct opgetreden tegen mensen die dit forum bevuilen.
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee.

P.S. ik hoop niet dat deze gelijk gesloten wordt want misschien vloeien er nog wel hele interessante tips uit voor jullie als mods.

2. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Die moet sowieso hier
    Maar ik vind dat over het algemeen goed verloopt. Het zijn mensen dus maken fouten en zijn de ene keer minder tollerant/vrolijk enz. dan de andere keer.

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Soms treden de mods misschien een beetje te streng op.. Daardoor worden soms threads gesloten die misschien niet gesloten hadden gehoeven. Maar we zitten hier met 5000+ members die ieder hun zegje hebben waarbij niet iedereen het altijd genuanceerd doet, of mensen die een intressante discusse vernaggelen met een pagina aan onzin. Je kan niet verwachten van een mod dat ie elke thread helemaal doorleest dus kan het gebeuren dat een hele intressante thread gesloten wordt door een paar bagger opmerkingen op de laatste pagina. Jammer maar helaas vind ik in dat geval.
    Over het algeheel doen de mods goed werk vind ik. En dat weegt op tegen eventuele foute beslissingen.

4. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok sorry ik zat al te twijfelen waar ik hem neer moest zetten, is er nu een mogelijkheid om hem te verplaatsen of kan dat niet meer en moet ik hem opnieuw opstarten in dat andere forum onderdeel??

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Een mod verplaatst hem wel.. anders pm je er 1 ;)

6. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Haha cool .
    Mod mag deze alstublieft verplaats worden??

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
  8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Jah hoor geen probleem :) daar zijn mods nu eenmaal voor.
    Maar wat ik eigenlijk ga doen is je doorverwijzen naar deze thread: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=22692&highlight=peperbus

Die dus over precies hetzelfde onderwerp gaat en hier staan ook meerdere reacties van mods :)

1 van onze taken is ook om er voor te zorgen dat je niet 10 verschillende threads hebt over 1 onderwerp.. plaats in dat topic gerust je verdere gedachten hierover

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina