Zijn hier mensen op dit forum bekend met deze meesterlijke onzin gesprekken? Wat vinden jullie ervan en welke is jullie favoriet? Barst maar los zal ik zeggen
Ja egt heel erg dope, al vind ik er ook gewoon veel 'minder grappig'. Ik weet niet hoe hij heet maar mijn favoriet is die met zo'n gast die altijd pech heeft (neusschot eraf, aan de trein hangen)
k vind die met de ondankbare plant echt koel. Dr zijn dr trouwens TE veel, k heb er nu zelf 60, maar heb ze nog lang niet allemaal. K heb degene die k heb zelfs niet allemaal gehoord.
Even voor de duidelijkheid wat meer achtergrond info. Hans Teeuwen en Pieter Bouwman waren regelmatig te horen als "De Mannen" in het VPRO-radioprogramma "De Avonden". Tijdens de afwezigheid van Hans Teeuwen nam Theo Maassen zijn taak over. De teksten zijn geïmproviseerd en soms heel melig. Verscheidene sketches zijn op cd verschenen. Voor mensen die eens iets willen horen : Klikkerdeklik
Mannen van de Radio is in 1 woord geweldig! Heb iets van rond de 150 fragmenten, en ze zijn allemaal zeer goed en lachwekkend. Aanradertje!