weet iemand waar nummer 3 van de eerste set kaarten zit. ik heb nu een missie gedaan waarna ik info kreeg dat hij in het zuiden van Pyonyang zit aan de overkant van de rivier. ik heb daar vanmiddag zo'n 2 uur gezocht en niks gevonden, behalve wat bleuprints en national treasures, maar daar was ik niet naar op zoek. weet iemand dus waar nummer 3 van de eerste set kaarten zit
ik moet nou voor de South Koreans een agent redden uit de handen van de chinezen Alleen het lukt me alleen niet helemaal, want ik krijg hem niet in een voertuig ofzo en anders moet ik zo'n end lopen.. Kan iemand me helpen ?
bedoel je dat je opdat vliegveld die man moet ophalen je moet gewoon naar 1 van de 3 plaatsen gaan hopen dat die er is en toeteren stapt die vanzelf in!
er zijn in totaal ook 21 monuments misschien zijn de makers gewoon vergeten en hebben ze in dat menuutje 20 neergezet
weet iemand waar ik de 6 van de diamonds kan vinden er staat zoek in het zuiden van hoo dea moon waar de aars is dat?
Wanneer kom je eigenlijk in de noordelijke provincie en kan je dan ook nog terug naar de zuidelijke provincie?? (ben net bij de diamonds begonnen)
Ik heb net gister de ace of diamonds te pakken het was mijn doel hem levend te pakken maar ik was iets te enthousiast met de rocketlauncher tegen die mannetjes achter hem dus door die domme actie veel geld verloren maarja ik heb hem en daar gaat het om uiteindelijk
ahja zoveel boeit die paar duizend euro mij niet, heeft iemand trouwens tips voor die missie dat je die wapen inspecteurs moet neerzetten op 3 kernbassisen want ik wordt steeds neergehaalt door tanks (zet meestal de heli afgelegen neer en drop dan een paar airstrikes op de basis)
Je kunt ook uitstappen zonder dat anderen uitstappen dat die je met de rechter trigger. Bij die missie krijg je ook aan APC, je kunt ook in de APC gaan bijvoorbeeld, en dan een tank overnemen van NK en dan de andere tanks kaoptschieten dan de APC weer naar binnen rijden. Ik heb 't denk ik wel met de copter gedaan, maar gewoon wat rondgevlogen en de dudes in de back laten schieten met die guns en terwijl de inspectors zoekten heb ik de tank gekaapt etc.
Ik heb het met die APC gedaan Zit een rocktet launcher en artilery gun op. Had 0 damage gekregen in die hele missie.
ahja ik bewaar die missie ff voor het laatst doe eerst ff de andere opdrachtgevers maar bedankt voor de tips iedereen