De Mercenaries Helptread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 21 feb 2005.

  1. Victor

    Victor Guest

    Ik heb dit spel sinds gisteren en ik vind het een topspel maar ik heb een vraag: waar en aan welke helikopters komen in de eerste map? Want ik heb geen goeie plaats gevonden.
     
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt kleine helikopters van de maffia en van de noord koreanen (met een bolle voorkant en glazen ruiten) deze vliegen gewoon in de luch en die kun je hijacken, of je kunt zorgen dat je met een sniper rifle het gastje in de chopper doodschiet als ie niet te hoog is land de helikopter en is ie met een beetje geluk nog heel.

    daarnaast heb je op de ichon luchtbasis van de zuidkoreanen een soort van apache helikopter staan die een gun en 2 soorten rakketten heeft.

    en vlak bij de dmz staat ook een vracht helikopter die erg langzaam is en 2 sidegunners als protectie heeft.

    dit zijn tot nu toe de enige die ik heb gevonden in het eerste level, in het 2de level zijn er nog veel meer :9
     
  3. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    De noord koreanen hebben ook nog een groter gunship, met raketten. Die kan je ook nog uit de lucht schieten met je sniper rifle. Ik ben hem tegen gekomen in de bergen bij missies helemaal links onderin de map (naam van de stad kwijt, maar waar de chinezen zitten met een kampje -> niet het HQ).

    EDIT: beetje verduidelijkt...
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2005
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel meer helikopters zijn maar ik zou zo alle plaatsen niet weten. :9 Ik heb nu 30 listening posts kapotgemaakt en dan krijg je een helikopter voor de merchant of menace site dat is echt handig, en als je 40 bleuprints hebt krijg je de prototype gun dat is een machine gun met een scope die is ook erg handig :+ :D
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Inderdaad helikopters genoeg. Ik heb eindelijk onder de knie hoe je een bestuurder makkelijk eruit kan schieten. En ik kan zon cargo helikopter bestellen bij de mafia._O_*)
     
  6. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik ook dit meesterlijke spel gekocht. Maaruh 1 ding snap ik niet, ik kan de ace of spades al pakken maar moet nog 2 handlangers vinden. Nu staat er in je mail dat je dan in de HQ tegen een majoor moet praten maar ik kom die HQ niet in. Wel staat er die Garret gast voor met Ace mission boven zijn hoofd. Weet iemand hoe ik die hq inkom zodat ik eerst alle handlangers van de ace pak alvorens ik die ace mission ga doen?
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan niet meer bij NATO HQ als de Ace mission beschikbaar is vrees ik!
     
  8. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er inmiddels zelf achter,op dat punt moet je naar de chinese HQ gaan, daar krijg je nog een aantal missies en hints voor de handlangers van de ace! Ik heb ze nu allemaal gevonden. But tnx anyway Kobold :)
     
  9. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had vanmiddag de 3de ace mission gedaan maar er was best iets raars aan de hand ik zet het even tussen een spoiler balkje ;)

    op een gegeven moment dan kom je zo'n gebouw binnen en springen alle lichten aan dan zegt die ace dat je op tijd bent e.d. en dan moet je gaan rennen omdat er een atoombom gaat ontploffen afijn ik ren dus door en door en op een gegeven moment moet je een stukje omhoog lopen en dan wacht daar de ace op je (en een schietgrage helikopter) ik liep dus gewoon naar boven en had nog helemaal niks gedaan geen granaat gegooid geen schot gelost en ik liep meteen naar de ace toe maar hij lag daar al dood :confused: (ik loop altijd eerst naar de ace en sla die knock zodat er niks mee kan gebeuren) deze keer zei fiona ook zoiets '' we'll report him as killed in action, good work'' terwijl ze dat normaal nooit zegt als je een ace hebt gedood. Nouja ik weet niet of het gewoon bij de verhaallijn hoort dat de ace al dood is of dit gewoon iets van een bug ofzo?
     
  10. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom maar niet door de 4e ace missie, iemand tips?
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    tot hoever lijkt dit spel nou op gta, t lijkt me meer een 3d person shooter, maar je kan verder volgens mij weinig kloten als je begrijpt wat ik bedoel.
     
  12. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je dit spel echt moet vergelijken met gta het is gewoon veel anders meer missiegericht dan het hele free roaming gebeuren, je krijgt nog steeds erg veel ruimte om bepaalde dingen wel of niet te doen en ook in je keuzes wordt je vrijgelaten. Maar toch heeft het een hele andere feeling dan gta, op sommige punten vond ik het zelfs beter dan gta (bepaalde elementen zoals het schieten e.d.)

    en kwa kloten betreft (ik neem aan dat je rondlopen in de stad en mensen killen bedoelt :p ) is dan wel weer minder dan in gta maar hier zijn weer andere dingen leuk zo kun je tanks hijacken en gewoon ruzie gaan maken met facties (of gewoon noord koreanen) je kunt hele dorpen platleggen met c4. Airstrikes loslaten op mensen die helemaal niks hebben gedaan. Random missies doen (vergelijkbaar met bijv het taxi rijden uit gta) geheime wapens e.d. zoeken (vergelijkbaar met de hoefijzers uit gta) etc etc genoeg te doen maar ik denk dat als je deze game koopt je het moet doen omdat je het verhaal wilt volgen en en om de vette explosies en coole missies en niet om er dagen lang doelloos in rond te lopen want daar is de game ook niet voor gemaakt :cool:
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Ik kan nu 2 helikopters bestellen. Allemaal heel leuk en aardig maar weet iemand hoeveel helikopters er te unlocken zijn? Wat de 2 die ik nu kan bestellen zijn wel goed maar net niet wat ik zoek.
     
  14. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt in totaal 3 helikopters unlocken in de merchant of menace shop, dus jij hoeft er nog maar een te unlocken. Alleen de beste helikopters in het spel moet je kapen, om ermee te kunnen vliegen.
     
  15. Victor

    Victor Guest

    Welke is die derde en hoe moet je hem unlocken? Ik kan al de U-60 transport en die kleine koreaanse met die bolle ruit bestellen.
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    de 3de is die van de maffia met een driehoekig/bollige voor kant machine geweer met 1000 kogels en 14 kruisrakketten. Deze heb ik geunlockt door 30 listening posts kapot te maken en ik kan je vertellen dat ding is mad handig in sommige missies!

    EDIT: ik zit nu ook bij ace of spades missies en het is best moeilijk en wordt een beetje gefrusteerd iemand tips ?
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  17. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou ook bij de ace of spades missie en ik heb het eerste deel makkelijk gehaald door de hele tij van die tank buster bommen te gooien die je kan bestellen van de Allies (je moet natuurlijk wel genoeg geld hebben.
    Maar na dat deel kom ik ook niet meer verder.
     
  18. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    @ toxito
    Die derde ace had ik bij mij gewoon kunnen subduen en daarna gewoon in die transport heli duwen als je om extraction hebt gevraagd.
     
  19. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik wapen kiezen, ik heb standaard de C4 (volgens mij) en kan maar uit een handwapen kiezen, dit terwijl ik andere hoor praten dat ze met twee handwapens rondlopen??
     
  20. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me sterk want c4 zijn explosieven.
    je hebt altijd 2 wapens bij die je kan wisselen met het witte knopje geloof ik(anders is het de zwarte) al wil je een ander wapen die bijvoorbeeld op de grond ligt loop je er overheen en druk je op Y. je kan na een aantal missies ook wapens bestellen via de internetshop van de mafia, maar dat volgt zichzelf ;)
     

Deel Deze Pagina