1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Mercenaries Helptread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 21 feb 2005.

  1. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    het zwarte knopje is wapens wisselen en het witte is granaten kiezen
     
  2. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt :)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  3. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer je die streetracer kan bestellen?
     
  4. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,

    Je krijgt hem als je de bonus opdracht van "106 Miles to Sinuiju" doet (dat is een contract van de maffia, die je bij de derde (of vierde :confused: ) ace krijgt. Dat houdt in dat je de voorgeparkeerde street racer 'intact' moet houden gedurende de hele contract.
     
  5. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die missie heb ik al uitgespeeld maar ik bedoelde wanneer je hem echt kan laten leveren door zon helicopter van de Merchant of Menace shop.
    Ik zag een keer in het filmpje als je het menu even laat staan op het beeldscherm komt er zon filmpje en daar zie je die Matthias Nillson in zon streetracer stappen die hij net heeft laten leveren.
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Dan moet je met die streetracer de docks halen in die missie. Is bij mij niet fout gegeaan.
     
  7. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan weet ik genoeg.
    alleen is het vervelend dat ik nu weer een hele nieuwe game moet starten.
    maar bedankt voor de tip.
     
  8. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    had je kunnen bedenken je krijgt naar een tijdje een mail dat wanneer je hem naar de docks terugbrengt je de kar krijgt. Overigens ik zou er geen nieuwe game voor starten zo bijz is het ding niet en het is veels te snel kapot ga liever op zoek naar listening posts om aan een helikopter te komen. Maarja dat is mijn mening :9
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Ja maar dan heb je wel bijna alle voertuigen in het spel die je kan bestellen.:9
     
  10. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook mijn doel ik heb het spel nou uitgespeeld maar ik heb pas 19 voertuigen van de 23.
    En die heli's heb ik allemaal al dus..
     
  11. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu de eerste ace gaan proberen te vangen, maar moet nog een paar Clubs.
    Ik moet de sixth of clubs en de seventh of clubs. Er staat wel waar ik moet zoeken, maar kan iemand dat nog even verder uitleggen?
     
  12. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    had je dat nou niet even zelf op kunnen zoeken :{
     
  13. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het beste eerst proberen een scout heli van de Nk te hijacken.
    Dat kan je het beste doen als je vanuit de Allied Mash naar het oosten die weg volgt bij zo'n spoorwegovergang die over de rivier loopt, in dat gebied vliegen veel van die helitjes rond.
    Als je er eentje hebt vlieg je naar het gebied wat staat aangegeven in je email en vlieg je daar rond.
    Dan moet je hem op een gegeven moment toch tegen komen.
    Zo doe ik het meestal.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    effe een vraagje. krijg je nog meer maps of is de map eerste map de enige? (aangezien ik las dat de allies een mash opzetten in alle provincies verwachtte ik dat er nog meer provincies zijn
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 2 maps. Als je het ruiten deck hebt gevangen/gedood ga je naar de 2e map. Je kan ook terug dan moet je even naar allied mash gaan en die brengen je terug :).
     
  16. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zonet een cheat dat ik als iemand van de mafia kon verkleden, dat heb ik dus gedaan maar hoe krijg ik mijn eigen lijf weer terug? :confused:
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Verkleden of weer een spel laden.
     
  18. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Met spel laden ben ik nog steeds verkleed en dat was mn vraag ook; hoe ik moet omkleden?!
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 'm toch al uitgespeeld hebt kun je ook een cheat gebruiken namelijk:
    Ga naar je PDA en dan naar het 'factions screen' druk daar, pijltje naar beneden x4, boven, links, rechts, rechts. op je D-pad.
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ underdog

    Ik hoop dat je al in de 2de provincie bent anders ben je fucked up. In ieder geval als je bij de 2de provincie bent dan is daar een tent met een cirkeltje voor (gemarkeerd met een t-shirt als icoontje op je minimap) ga daarbij staan en druk op y en dan heb je nieuwe kleren.
     

Deel Deze Pagina