1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Mercenaries Helptread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 21 feb 2005.

  1. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ergens bij een faction naar binnen gaat om een missie te doen. krijg je als het goed is gewoon je oude kleding terug als je weer buiten bent
     
  2. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    2e provincie? Was ist das? Ik ben nu bij de 2e deck, heb net de missie gekregen om de ace van ruiten te pakken (heb die missie nog niet gedaan).
     
  3. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de 2de ace missie haalt krijg je een nieuwe provincie vergelijkbaar met eilanden uit gta.
     
  4. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat week nu pas. :confused: Cool ja, een 2e gebied. :cool:

    /edit: als ik in dat gebied ben, kan ik dan wel gewoon weer terug naar het huidige gebied waar je begint?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  5. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    jep dat kan doormiddel van een piloot die in het mash kamp staat die brengt je terug naar de vorige provincie dus maak je geen zorgen als je bij nog bonusmissies moet doen in de vorige provincie :)
     
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet met een helicopter terugvliegen?
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je moet altijd naar het MASH kamp gaan.
     
  8. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu de ace of diamods pakken en die missie moet ik ook een supergun uitschakelen met dat prototype. Maar hoe gebruik ik dat prototype? Ik niet begrijpen!

    Hulp is welkom. :)
     
  9. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Dat trappetje op, de deur in en knallen met de rechtertrekker op de supergun.
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus al moeite met heel die diamonds ace missie :{. Kan iemand het desnoods in een spoiler uitleggen?
     
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    speciaalvoor jou :9

    ik heb hem zo gedaan: begin en volg zoveel mogelijk via de bergen totdat je bij het stukje komt waar je bij het stuk met nucleair afval komt (hier kun je alleen doorheen met een tank) wacht tot er een tank langskomt en hijack hem knal de verschillende mannetjes neer en wacht tot je weer disguised bent rij door het gebied tot je ong bij de supergun bent (pas op voor de generaals die zien door je vermomming heen) als je gezien bent probeer dan alle mannetjes kapot te knallen ;) als je bij die supergun bent knal al de mannetjes eromheen neer en ga je in die andere gun zitten (trapje op en op y drukken als het onder in beeld staat) knal die andere gun kapot en je krijgt te weten waaar de generaal zich schuilhoud vat je tank weer (als ie kapot is bestel dan een ander noord koreaans voertuig uit de shop) en rijd naar de generaal toe (weer oppassen voor generaals anders is je vermomming weg) behandel deze situatie voorzichtig gebruik je tankbusters en schiet de mannetjes rondom de generaal neer als iedereen kapot is dan bel je een helikopter en tadaa missies gehaald( of je rent op die generaal af schiet hem neer maakt een foto en missie ook afgelopen maar dan met minder geld O-) ) succes ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  12. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    die hele missie bij mij duurde niet zo lang. als de Allies je droppen op dat eiland, moet je je heel snel omdraaien en dan die transport heli nog proberen te hijacken.
    Bij mij lukte het:D
    als je dan die heli hebt van de allies vlieg je zo om alles heen recht naar die supergun.
    Daar land je bij dat prototype gun, je schiet die supergun naar de knoppen.
    dan stap je weer in die heli en vlieg je naar de Ace.
    Je moet wel laag bij de grond vliegen en snel landen, want er staan veel ventjes met luchtafweer materiaal.
    Als je geland bent, loop je naar de ace, schiet je de ventjes die eromheen staan dood en je rekent de ace in.
    Ze deed ik het.
     
  13. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmz volgens mij kun je helies van de allies niet hijacken en cker geen transport helikopters :confused: weird
     
  14. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel joh! De eerste heli die je uit de online shop kunt bestellen is zelfs een transportheli van de allies. Ook de chinezen hebben een transportheli die je kan besturen... Dan kan je m ook hyjacken toch als je de piloten afknalt.. :cool:
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij is die ace missie wel gelukt. Wel anders. Namelijk zo:
    Ik ging meteen op zo'n berg en een NK wagentje bestellen. Ik werd disguised als NK en reed verder maar ging wel half dood in het chemische gebied 8) . Toen werd ik ergens disguised door een officier en knalde ik ieder. En jatte ik een tank enz. Zo ging het door maar ik moest wel die gast vermooden(lees=overrijden) en dat was het :eek:
     
  16. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel, je kan alle heli's in het spel hijacken,behalve die heli's wat je dingen komen bezorgen van de shop.
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lukt het anders niet als de helikopter opstijgt en ik ga eronder staan om hem te hijacken (en ja hij is laag genoeg) dan staat er niet in beeld van hijack helikopter en als je gewoon op Y drukt gebeurt er ook niks. Weird :9
     
  18. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de helicopter niet laag genoeg vliegt, hoe weet je nou dat ie laag genoeg is als het niet lukt. Hij moet bijna aan de grond staan wil je er naartoe kunnen springen. Vliegt 'ie laag genoeg, dan kan je erop springen en je erop hijsen door inderdaad op Y te drukken als dit in beeld komt (anders werkt het natuurlijk zowieso niet).
    Anders zul je de piloot neer moeten snipen en dan hopen dat de heli niet kapot is als ie crasht.

    EDIT: typo
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    je weet wanneer een helikopter laag is als er zand opspat en hij zat op ong 2 meter hoogte en ik kon nog niet op y drukken dus ik vind het vaag :{
     
  20. erik1978

    erik1978 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    En je kan geen helicopter bestellen. Hij is dan "toevallig" OUT OF STOCK.
     

Deel Deze Pagina