1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Mercenaries Helptread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 21 feb 2005.

  1. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar ik ergens in de buurt de Queen of Clubs kan vinden, ik kan namelijk al naar de ace of clubs maar moet als enige de queen nog hebben en ik wil ze graag allemaal.
    Alleen heb ik nergens informatie over de Queen of Clubs wat haar/zijn waarschijnlijke verblijfplaats is.
    Dus kan iemand zeggen vlakbij welk dorpje hij/zij zich bevind, dan kan ik het zelf wel verder zoeken.

    Alvast heel erg bedankt.
    (Hij/zij is omdat het een queen is dus ik weet niet of het man of vrouw is aangezien het een mannenhoofd heeft maarja er zijn ook man-wijven:9)
     
  2. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    De jack, queen en king kan je alleen "subduen" (is dit nederlands? :{ ) door de (laatste) missies van de verschillende factions the spelen. Alleen de nummerkaarten zijn het hele spel door al aanwezig maar niet gemarkeerd.
    Waarschijnlijk kan je de queen daarom niet vinden :cool:
    Je hebt dus nog ergens missies open staan, die je overigens wel eerst moet doen voordat je de ace doet.
     
  3. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! maar nu mijn volgende vraag.
    Die missie is er inderdaad, maar die moet voor de chinezen gedaan worden.
    Maar daarvoor moet ik 3 maffia officiers neerknallen in een stad, maar ik wil de maffia te vriend houden.
    Hoe moet ik dat doen? Kan het ongezien met een sniper?
    Of met een NK helikopter?(komt er dan geen disquised lost ofzo)
    Alvast bedankt!
     
  4. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
  5. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met
    ?
     
  6. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een helikopter pakken op een gebouw vlakbij landen met je verrekijker kijken of het hem is dan komt er een groen cirkeltje boven hem (ofzoiets) en dan kwestie van extra keelgat voorzien. terug in je heli gaan en maar weer verder vliegen naar de volgende die is geen probleem de 3de zit echter in een auto dan komt zn hoofd net boven de deur van de auto gewoon op zijn hoofd schieten en klaar :p
     
  7. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier hoe het zit met die blueprints en lost treasures; gamefaqs heeft het over dat je nog rewards krijgt voor 110 stuks (geldt voor beiden), terwijl de in-game statistics niet verder gaan dan 101/100. :confused:
    Niet dat die rewards nou zo boeien, een extra skin en geld geloof ik, maar toch :)
     
  8. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een 'foutje' in het spel.

    Dit is ook zo met de standbeelden, in het spel kun je er 21 vinden maar het spel zelf geeft in de statistieken er maar 20 aan.

    Edit: ff getallen veranderd :+
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2005
  9. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je even geholpen :+
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2005
  10. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: oeps,

    zo zie je dat ik mercenaries een tijdje niet heb gespeeld, thanks ;)
     
  11. Choumi

    Choumi Xbox Avalaunch 160Gb

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Mercenaries

    Je kunt na het pakken van de ace of spades gewoon doorspelen met dezelfde character en je totale score enz. enz... maar je begint gewoon weer van voor af aan als je voor safe en continue hebt gekozen. zo is het nu eenmaal... ik zou zeggen check it out! dus geen vergeten dingen ophalen ofzo, gewoon van voor af aan!! Take your time!
     
  12. Kalasj

    Kalasj Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    heej k heb nog 2 kaarten van de clubs niet:
    er zit iemand zuidwesten van de dmz maar k kan hem nergens vinden, waar zit ie precies?
    en k had de aas-missie al geprobeerd maar als k dan alles gemold heb moet k zo'n tore molle en hoeveel airstrikes ik er ook opgooi dat lukt maar niet...
    weet iemand hoe deze moete? tnx
     
  13. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    zo moet je hem toch kunnen vinden. ;)

    Edit: misschien moet je op de andere map klikken inplaats van south province card map
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  14. Kalasj

    Kalasj Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx maar bij die aas zegge ze dat ie in de vicinity van de tore zit...
    hoe kom k bij hem in de buurt moet ik in de tore ofzo: want in die walktrough kon k daar nix over vinde...
     
  15. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moest je die toren opblazen. dan zakt de toren in elkaar en rent de aas eruit en kan je hem zo neerslaan. weet alleen niet zeker of wij het over dezelfde card member hebben, want ik heb het spel al heel lang niet meer gedaan. dus misschien praat ik wel onzin, en heb ik het over een heel ander card member :+
     

Deel Deze Pagina