1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De minst populaire of, de meest populaire mods, geef ze op!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Walt, 29 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0

Mods ? Ik geloof dat het jou tot nu toe alleen nog maar om 1 mod gaat..
    Als hij iets heeft gedaan wat jou niet aanstaat stuur dan simpelweg een pm zonder weer een topic te openen over dat mod gedoe, waar we er al meerdere van hebben trouwens :{

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb er opzich geen problemen mee, als ik het niet eens ben met een mod pm ik hem en dan krijg ik altijd netjes antwoord terug. Als het me nog niet helemaal duidelijk is of het er niet mee eens ben stuur ik er weer een terug. En dan krijg je alsnog weer opnieuw een antwoord.

Ok sommigen houden zich soms net wat te strak aan die regel, daar kun je misschien wel een beetje over zeiken, dat zit nou eenmaal in ons menselijke aard. Maar je weet zelf ook wel dat die mod meestal wel gelijk heeft, omdat hij controleerd of de regels goed worden uitgevoerd.

3. Walt

Walt Child of the 80's

Leuk Bevonden:
    1
    zoals ik jou dat net al duidelijk heb gemaakt via een prive bericht, en hier niet bekend zal maken omdat er gewoon weg niet genoeg animo voor is, vind ik dat niet meer nodig, want waar het mij omging was een tweezijdige discussie creëeren en dat is 't misschien ook wel geworden, maar dan wel............één tegen de rest en dat lijkt mij geen faire discussie.

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je de discussie niet wil aangaan in het openbaar, waarom maak je dan zo'n topic aan?

Via PM heb je overgens ook al antwoord.

5. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Wat voor een kaktopic is dit, walt heeft blijkbaar een probleem met Graveheart...
    Los het op via pm of msn of spreek eens af maar open niet zo'n zever topic om op iemand te zagen...
    Graveheart is een goede moderator en als je daar een probleem mee hebt is het waarschijnlijk door een terechte actie van graveheart die jou benadeelt...

6. Walt

Walt Child of the 80's

Leuk Bevonden:
    1
    ok...........ik begrijp in godsnaam niet waarom jij mij thread hebt gesloten, echt waar.
    alleen omdat ik het woord hoer heb gebruikt, kom op, we zitten niet in de kerk.
    denk jij nou echt dat iemand dat aanstootgevend vind, een simpele kick, de thread die staat al 3 maanden open ofzo.
    ik val niemand lastig, verkloot niemands thread en dan gebeurt er zo iets en dat vind ik vervelend.
    't is echt als of je niks beters te doen had en maar op zoek ben gegaan naar een reden om willekeurig iemands thread te sluiten.
    en volgens mij is dit wel 'ns eerder gebeurt en dan wordt 't wel heel snel een optel sommetje, maar zoals ik al eerder zei, er moet open gediscussieerd kunnen worden en men moet beseffen dat er niet alleen mensen van de leeftijd categorie <8 tot 18 zich hier op het forum vertoeven, maar ook mensen van de leeftijdscategorie >18.

7. Walt

Walt Child of the 80's

Leuk Bevonden:
    1
    that's it.

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ok dan.

Omdat hoer geen fatsoenlijk woord is.
    Als je wil kicken, doe dat dan op normale wijze.

Maar ga niet hoer o.i.d lopen posten. Er zitten ook veel jonge gebruikers op dit forum, en het is normaal om daar fatsoenlijk mee om te gaan.

Vandaar dat je topic dicht is.

9. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    Oke ik begin het te begrijpen maar je had inderdaad gewoon Kick kunnen zeggen ipv Hoer...
    Ik vind het in iedergeval niet grappig of niet stoer omdat je 'hoer' zegt ipv van kick maarja...En als je ouder bent dan 18 vind ik het nog dommer dat je je niet serieus kunt gedragen en dat je het nogaltijd grappig vind om hoer te zeggen...:{

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Gedraag je als een volwaardig lid en je zult in geen enkele vorm ook maar last hebben van een mod O-) :D

Ik vind de mods en admins op dit forum juist heel nuttig, vooral omdat ze je vaak helpen :cool:

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ok je zegt dat je er niemand mee beledigd of mee schaad, door hoer te zeggen. Dat klopt niet er zijn mensen die nog heel jong zijn, of hun moeder is echt hoer. Als je wilt kicken doe dat dan op een fatsoenlijke manier

12. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    Het staat zelf in het verkeerde subforum, meer iets voor green mile...
    :+

Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat, deze topic? Nee hoor.

Walt heeft een probleem met mijn modder-stijl, wat onder het kopje Problemen van Suggesties, problemen, opmerkingen valt.

14. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    Maar als je afgaat op de topic zelf en niet op de bedoeling erachter is het toch meer iets voor green mile want het is geen suggestie of opmerking of probleem...
    Mja de bedoeling erachter is natuurlijk dom...

15. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo krijg je strax misschien tog nog een 2-zijdige discussie:D
    Wel ander onderwerp, maar het ging om het creeeren van een discussie, he walt

16. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    NR. 1- Toxic Timmie
    NR. 2- [2k]
    NR. 3- Pejannl
    NR. 4- Orcrist
    NR. 5- Graveheart

MIJN top 5 van de MINST POPULAIRE MODS:

Geen een, iedereen heeft een andere manier van modden, de ene is juist strenger omdat iemand niet aan de regels houdt, en de andere sluit het en geeft de link van de regels, zodat niemand in paniek raakt. ;)

/Mod Even een r toegevoegd in mijn nick :p - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2004
  17. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben uit principe against authority dus bij deze zijn jullie allemaal genomineerd voor minst favo haha jullie mogen onderling uitzoeken wie op 1 wie op 2 enz enz komt _0/

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Waar gaat dit over en waarom is dit topic nog niet dicht? Ik zal even een top 10 minst populaire users maken :{. Dit soort topics zijn in het verleden ook al ontstaan en daar is bewezen dat dit soort dingen geen zin heeft.

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Lekker slimme opmerking. :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina