Shit! Ik had ook iemand die de zaterdag niet kon, en daarom heb ik de race maar naar zondagmiddag gezet. Je kunt dan echt niet?
Zie Page 1: De finaleregels zijn trouwens deels aangepast, dus neem snel een kijkje daar! De Finale Datum: Zondag 14 december 2003 Poule 1 Tijd: 15.30 Host: Guus BOK NL Deelnemers: Guus BOK NL Slurpgeit Tomster nl Satu Lionhard Biscuit NL Captain Tho Poule 2 Tijd: 19.30 Host: Guus BOK NL Deelnemers: Massiv Pacboyslim defgh edjuhh VANDERMARK The Major NL GameGuru NL Poule 3 Tijd: 20.30 Host: Guus BOK NL Deelnemers: The Platypus Dutch Destroyer MasterApu Ninto Logok Pigmee NL Ivo NL
Ach, luiwammessen, ik post de gewijzigde regeld hier wel. De Finales! -Wijziging regelement De finales zullen in het weekend voor de (echte) MM3challenge finales plaatsvinden, op 14 december. De 1 t/m 7 (poule1), 8 t/m 14 (poule2) en de 15 t/m 21 (poule3) zullen het daar in vier opeenvolgende, officiele, zenuwslopende races tegen elkaar opnemen. De races zullen gaan zoals dat zal gebeuren op de officiele MM3challenge, dus al volgt: Race 1: Going Downtown, Paris Race 2: Tower To Tower, Paris Race 3: Second Park Run, Washington Race 4: The Big One, Washington Voorafgaande aan elke officiele race zal de te racen baan als opwarmronde te rijden zijn. Helemaal aan het begin van de Finales zullen we Blockers weer als opwarmronde doen. -Nieuw Bij Race 1 t/m 3 krijg je 5 punten wanneer je bij de beste helft zit, de andere helft krijgt geen punten. Op The Big One geldt de normale puntentelling. Het aantal behaalde punten van de finales zullen afhankelijk van de poule waarin je zit vermenigvuldigd worden en wel als volgt: Poule1 x3 Poule2 x2 Poule3 x1
Ah naaierd, je had me zaterdag al gevraagd wanneer ik kon; zondags dus niet. Nouja, ik ben er dus niet.
Ok, dit is misschien wel heel erg kortdag nog, maar is 13.00 een beter alternatief? Lionhard en Biscuit kunnen om die tijd iig wel! Edit2: De tijden blijven zoals ze afgesproken zijn. De Finale Datum: Zondag 14 december 2003 Poule 1 Tijd: 15.30 Host: Guus BOK NL Deelnemers: Guus BOK NL Slurpgeit Tomster nl Satu Lionhard Biscuit NL Captain Tho De afgesproken tijden van poule 2 en 3 blijven wel hetzelfde.
Dit is 100% zeker, kun je niet in poule 2 rijden, maar zit je er wel in, dan moet je in poule 3 rijden, maar dan krijg je dus wel minder punten totaal! (ivm de vermenigvuldiging) Datum: Zondag 14 december 2003 Poule 1 Tijd: 15.30 Host: Guus BOK NL Deelnemers: Guus BOK NL Slurpgeit Tomster nl Satu Biscuit NL Captain Tho Poule 2 Tijd: 19.30 Host: Guus BOK NL Deelnemers: Massiv Pacboyslim defgh edjuhh VANDERMARK The Major NL GameGuru NL Poule 3 Tijd: 20.30 Host: Guus BOK NL Deelnemers: The Platypus Dutch Destroyer MasterApu Ninto Logok Pigmee NL Ivo NL Lionhard
Ok, problem solved, je draait mee in poule 2, hopelijk gaat dat wel lagloos. Vooralsnog waren de Finales voor Poule 1 erg boeiend, voor sommige een wijze les want echt makkelijk ging het allemaal niet. Wel kan ik mijzelf uitroepen tot winnaar