1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De MMM3challenge!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xguus, 31 okt 2003.

1. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    Guus ik wil je nog wel es een x beaten, dus schrijf mij ook maar in :p:p:p

2. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, je staat erbij, ik moet je nog terugpakken dus no problem:)

Ik heb de puntentelling veranderd, dit omdat je met de oude puntentelling vaak dezelfde eindstanden kreeg.

De regels van Loting zijn ook aangepast, dat zal nu elke dinsdag plaatsvinden om 19.00 in de Xbox Live Chat, of anders gewoon in een lobby, en iedereen is van harte welkom om te komen kijken hoe dat gaat, en om als eerste te weten tegen wie hij moet rijden de aankomende zaterdag!

Kun je een tijd niet, moet je dat vóór de loting om dinsdag 19.00 melden, om dingen als "ik zit bij die en die, en daarom wil ik in de andere heat maar ik zeg dat ik naar een verjaardag moet" te voorkomen.

Offtopic: Massiv heb jij nu ook al die holy stats8) :p

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  3. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    [off topic] ja ik kon natuurlijk niet achterblijven, maar ik kan ze eigenlijk net zo goed weghalen, heb toch niks bereikt behalve een 3e plaats, ofni guus :p:p:p[/offtopic]

4. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic]bladiebla[/offtopic]

Er is nu nog ruimte voor drie enthausiaste coureurs, tenzij één van die drie wilt hosten, dan hebben we namelijk nog maar twee lege plekken.

Omdat we nog niet aan het volle deelnemersaantal zitten, zal de loting wel vandaag plaatsvinden, en zullen de nieuwe aanmeldingen er later op willekeurige plek bijgedaan worden.

Voor degene die willen komen: om 19.00 zal de loting plaatsvinden!

5. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    sdgg

ik doe mee zet me er maar bij

6. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog plek? Ik heb al aan Guus laten weten dat ik graag mee wil doen :cool:

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    misschien dat ik er zaterdag tog ben dan glip ik gewoon weg uit de menigte maar ik weet het niet zeker

8. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    All 14 man!

9. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    LOGOK en GameGuru NL zijn toegevoegd, en we zitten nu aan het maximale aantal spelers. Blijken er nóg meer mensen mee te willen doen, dan wordt het opgedeeld in drie heats. Men wordt dan op schronologische volgorde van de loting ingedeeld, net zoals dat nu zal gebeuren.

Edjuhh, je krijgt vandaag of morgen te horen hoe laat je moet racen, en laat me dan graag duidelijk weten (vraag het desnoods gewoon ff aan je oudres) of je rijdt of niet:)

Ook is de puntentelling wéér verandert, nu op zijn F1's, wat een spannendere competitie oplevert, qua punten. Met dank aan Daniel NL voor dat idee.

Ook dank aan Daniel NL die voortaan als host zal draaien voor heat 2. Tomster nl neemt nog steeds het roer in heat 1.

Ik zie jullie vanavond 19.00 wellicht wel bij de loting!

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een mooie dag!

We rijden nu met drie heats omdat er weer een aantal inschrijvingen waren.

Welkom dus aan: The Platypus, Ivo NL, The Major NL en VANDERMARK.

De host voor heat 1+3 zal onze Tomster nl zijn, en Daniel NL zal de host voor heat 2 zijn, dit omdat hij vaak laat moet eten.

Er moeten nu dus 2 opwarmrondes en 1 officiele race binnen 20 minuten gereden worden, en aangezien Daniel NL daarna zelf moet hosten is het niet mogelijk 5 minuten van te voren in zijn lobby te zitten, maar op tijd komen kan natuurlijk wél.

De loting was leuk, en Logok, defgh, VANDERMARK en The Major NL waren er getuige van.

Ook de volgende keer is iedereen uitgenodigd om te komen.

Dit tournooi begint telkens een betere vorm aan te nemen, ik heb nu al zin in zaterdag!:)

Je staat ingedeeld bij Heat 1, die begint om 19.00 en uiterlijk eindigt om 19.20:)

Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ok ik kan definitief spelen
    ik mocht wel ff gamen dus stop mij maar ergens bij

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Leuk geloot :p
    Ik heb er al zin in :)

13. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie tijd 19:40 uur :) Kan ik daarna meteen m'n overwinning vieren in de kroeg ;)

14. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    De loting was voor sommige voordelig, voor andere mischien nadelig, zo is heat1 vrij 'zwaar'.

Gelukkig is onze Satu van gedachten verandert en heeft hij besloten mee te doen aan het kampoeinschap! Er kunnen nu echt nog maar twee personen bij, wie o wie?:)

15. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    mijn nieuwe record is 3:12.16 dus heat 1 OPPASSEN

16. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    wow fuck, hmm ik ben echt nog best wel slecht hierin, en als ik hoor en zie dat die heat 1 zo zwaar is, zie ik et de 1e ronde niet al te best voor me in :p

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    alweer the big one !! haat die race

18. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    rijd jij liever die recht ban met bochten van 90 graden
    of in parijs de snelweg

19. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Vrees niet: meer weken = meer kansen:)

Trouwens, ik heb iedereen een 'remider'-PM gestuurd dus ik verwacht nu dat iedereen er zaterdag stipt op tijd is!:cool:

20. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dit is dus heel vervelend. Heb ik net zo'n zin in de race van morgen, gaat mijn Xbox dood! Wanneer ik hem opstart geeft hij een rood licht en doet hij voor de rest niets meer.

Dit heeft dus geen consequenties voor het tournooi, die gaat gewoon door, alleen ik loop dus wel punten mis!:mad:

Ik heb inmiddels al gebeld en bij de Tweede Race zal ik al weer moeten kunnen rijden.

Deel Deze Pagina