1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De MMM3challenge!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xguus, 31 okt 2003.

1. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    OK! Ik zal kijken of ik je zal indelen, zo als het er nu naar uitziet waarschijnlijk niet voor deze week, maar waarschijnlijk wel volgende week:)

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    jah sorry dat ik toch niet kon komen
    het was druk en dan kan je niet midden in de kamer gaan zitten spelen.
    en ik kon hem ook niet ergens anders zetten omdat de internet kabel niet lang genoeg was
    volgende keer bij zo'n dergelijke situatie kan ik hem op mijn kamer zetten omdat ik internet op m'n kamer krijg en ik zou al je egt iemand nodig hebt wel willen hosten alleen is mijn verbiending niet de beste maar tog ik sta klaar als er nood bij is

3. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je aanbod, maar we hebben al vier uitstekende hosts, meer dan genoeg dus.

Tot zaterdag, je hoort vanaf dinsdagavond waar je bent ingedeeld.

Ik zat eraan te denken om een heat (heat3 ) op Zondag te doen ipv zaterdag voor degene die zaterdag niet kunnen. De andere twee heats blijven op zaterdag.
    Wat denken jullie van dit idee?

Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Mwah, beetje flauw. Je gaf ik je eerste post aan dat de races op zaterdag zijn. En als je je aanmeld moet je dan ook kunnen, anders had je het van te voren kunnen weten.
    Op die manier die jij voorstelt krijg je ook nog eens elke zondag dezelfde mensen.

5. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie.

Ik snap je reactie echter niet helemaal. Er wordt dan gewoon geloot, en de mensen die zaterdag niet aanwezig te kunnen zijn (+aanvulling) zullen dan in heat3 zitten.

Je ziet dus niet nog eens zondag dezelfde mensen.

6. Lionhard

Lionhard Guest

dat zou ik heeeeel handig vinden...

ik meld me als 1e aan om op zondag te rijden...

7. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind et best, alleen ik kan NOOIT op zondag rijden.. moet dan altijd te werk! Maar waarom zou je et niet zo doen, lijkt me alleen maar leuker als er daardoor meer mensen mee kunnen doen die op zaterdag nooit kunnen

8. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dit is dan wel al 1, maar je moet die heat volmaken met 7 mensen, en dat zijn dus mensen die normaal gesproken op de zaterdag rijden, je zult dus altijd zien dat er dan weer een paar op de zondag niet kunnen

9. Lionhard

Lionhard Guest

ik kan op zaterdag lastig.. dus als dit 1malig is... best...

10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat je je op hebt gegeven omdat je kan en als je een keer niet kan(kan gebeuren) dan hebt je pech net als mij ik hep nou gewoon geen punten
    er stond duidelijk dat het op zaterdag was
    en nog iets ik vind dat er redelijk veel zijn gekomen als je nagaat met de slechte opkomst met de echte challenge

11. Lionhard

Lionhard Guest

slechte opkomst echte challenge komt mede doordat zich allemaal n00bs hebben aangemeld...

bij deze hebben alleen mensen aangemeld die bekend zijn, en het vaker doen...

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vatte het op alsof het voor de mensen was die elke zaterdag niet konden rijden.

13. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    De bedoeling is nogmaals dat er gereden wordt op zaterdag, met uitzondering van één heat, die op zondag gespeeld word, maar de 'focus' blijft bij zaterdag.

Het is gewoon voor de mensen die de zaterdag dan niet kunnen en voor wie het niet uitmaakt op welke dag hij rijdt. GameGuru NL zal dus standaart op de zaterdag blijven rijden, hier wordt ook rekening mee gehouden bij de loting.

Nogmaals: het is slechts een idee en ik heb veel aan jullie reacties / meningen dus blijf posten!

Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Oh, lol... ik zie nu net dat ik komende zaterdag niet kan 8)

Ik heb helemaal voor _O_ :cool:

15. Lionhard

Lionhard Guest

ow jeej tegen bisquit ik kijk wel of ik voor zaterdag een gaatje kan maken ;)

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Jep, ik ben heel eng met mijn tijd van 3:50 tijdens de eerste ronde van de MMM3 :+
    Ik ga toch maar eens oefenen na deze opmerking van jou.

Kick your ass, I will.

17. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Guus, ik zou het liefst ook in de laatste heat op de zaterdag zitten.. Dit komt mij beter uit omdat ik nog altijd problemen heb met die kl*te router. Hierdoor moet ik dus als ik ff wil liven de verbinding uit de pc trekken.. En meestal zit er hier thuis voor half acht wel iemand te internetten (paps).. :'-(

18. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ok.

Zie de nieuwe opstelling zoals die nu gemaakt is. (onder voorbehoud)

19. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    god ik ben weer lekker ingedeeld
    en btw weet iemand van jullie hoe je een plaatje onder je naam krijgt net zoals bij guus die groep mensen

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet al hoe het moet

Deel Deze Pagina