Niet, dat gaat automatisch. Ik heb nog even gecontroleerd en het is wel degelijk de nummer 3t/m6. Zie ook deze link!
jeej.. bof ik effe... ik mag tegen Biscuit NL Guus BOK NL Slurpgeit Pacboyslim The Major NL Captain Tho 3 gamekings finalisten...en de geit.... en koekje... oke...
@Leprosy, helaas was het niet meer mogelijk je 'in te ruilen'. Het liefst moet voor de loting al gemeld worden of je kunt rijden of niet op een bepaalde tijd/datum, dus helaas, maar volgende keer beter! Succes allemaal vanavond! edit: een beetje laat, maar alle PM's als herinnering zijn eruit! Ik wens iedereen veel geluk en raceplezier, ik zie jullie allemaal morgen en ik hoor de uitslagen van Massiv en Tomster nl! edit2: de mensen die niet kunnen heb ik weggehaald bij het wedstrijdformulier, dus ik verwacht alsnog een opkomst van 100%
Guusje, het spijt me, ben weer niet op komen dagen. Ben ziek als een hond en heb dus de hele dag in bed gelegen. Haal me maar uit de challenge. Sorry.
Satu, dat heb ik zojuist al verandert, Tomster nl per ongeluk misdeeld en Lionhard overdeeld Jammer dat er vandaag niet zo veel opkomst was, ik verwacht morgen wel een volle heat maar ik zie in ieder geval al één voordeel: Dit houdt de competitie reuze spannend! Volgende week een opkomst van 100%
succes iedereen die vanavond moet spelen ik vind dat die niet zijn gekomen gewoon eigenlijk van de challenge moet worden gekickt want dat gebeurde ook met daniel nl. maar als je daar aan zou beginnen dan hou je bijna geen mensen over.
Nee, Daniel NL heb ik om andere redenen verwijderd uit het kampioenschap, dat was omdat hij de verantwoordelijkheid om te hosten, maar in RS3 bleef zitten. Alle andere deelnemers die niet gekomen zijn wilden wel graag komen, maar waren verhinderd, en ik vind dan dus niet dat ze meteen uit de competitie gegooid moeten worden. Anywayz, vanavond wordt leuk