Verdomme, ik was er niet. Geen speciale reden, gewoon domweg vergeten Ik was nota bene bezig met een werkstuk.
ik was gvd te laat en heb dardoor gewoon oefenronde gemist.. omda ik ook bezig was met werkstuk... ben 1na laatste geworden
als ik een werkstuk aan het maken zou zijn geweest dan zou ik helemaal op tijd geweest zijn ik vind het namelijk rede genoeg om ff m'n boeken weg te leggen en de controller vast te pakken
Toch kun je niet stellen dat het daardoor komt dat de 1nalaatse geworden bent, omdat je vorige keer zonder opwarmronde ook eerste geworden bent. Btw: voor de competitie sta je er ook wel goed voor nog! Oja, er is een nieuw stukje op page 1 en dat heet prijzen. Snel kijken dus!
hey Bok, ik had toch wel andere prijzen in gedachen je rs3 ofzo haha. hmm, sta nu 5e beetje raar, ik zuig toch echt in dit spel !!!
Dát is de instelling! Btw, de loting is definitief verplaats naar de woensdag omdat de deelnemers dan meer tijd krijgen om te zeggen wanneer ze niet kunnen / wel kunnen.
ik haat stront krijg je stank voor dank die zal ik wel weer krijgen krijg ik het in n zakje of moet ik het op komen halen ik vind dat er ook een rang moet zijn voor trouwe deelnemers zoals als je elke keer bent gekomen of als je niet kon hebt afgezecht dan krijg je ook n rang ok ik zat te denken aan betrouwbaar
vaag... had al een keer gespeeld, maar ben, zonder het zelf te willen, opnieuw ingedeeld... achja, nieuwe ronde nieuwe kansen
Omdat ik er op het laatste moment achter kwam dat ik woensdag 19.00 moet trainen bij de Rotterdamse Selectie handbal, heb ik besloten de loting alsnog voor vandaag te doen. De loting zelf zal ook volgende keren op een dinsdag zijn.
De is loting heeft geschied en ik rijd weer in heat 3, maar nu tegen defgh en Captain Tho *slik Ook opvallend is dat Slurpgeit en Lionhard weer samen in een heat zitten en ook Tomster nl zal VANDERMARK weer eens vergezellen.
Henry Kamp heeft vanwege zijn problem bij @home (baggerconnectie) zijn plek in de competitie ontzegt. De plek zal met onmiddelijke ingang vervangen worden door Dutch Destroyer.