aha... kom je wel vanavond en andere avonden wer gamen? heb je al een tijdje niet gezien... oja en guus... ik kan zaterdag niet.. zou je me kunnen indelen voor zondag?
Voor de loting tijden aanvragen is prima! Ik weet nu alleen niet zeker of Logok en Dutch Destroyer nu wel op de aangevraagde data staan:{ Wanneer je op een datum / tijd niet kunt rijden, meldt dat dan ASAP (+alternatief)! *heeft zin in zaterdag
ik heb de lap tekst eens ff nagelezen maar volgens mij zitten er wat foutjes in. ik zie nergens wat je kan winnen wat wel vermeld hoort te zijn wat staat in jou sigg en ik was er ook bij toen we de plannen maakte voor dit toernooi haha
lol ni zo grappig, ik ben helemaal niet goed ik mag dan wel 5e staan (d8 ik) maar dat komt alleen maar omdat de anderen crashen. afgelopen zondag ook: Captain Tho ging in het water volgens mij (anders crashte ie) en pacoyslim ging ook niet geheel vrijuit, ik heb dus alleen maar heel veel mazzel
eej guus ik wor ok al oud haha begin steeds slechter te zien ik ben een halve maand 14 jaar maar ja haha
Owowowow, Massiv toch...foei! Moet Tomster nl zijn eigen heat hosten medunkt... Goedgoed, ik zie jullie morgen wel!
ik heb er nu al zin in ik ga jullie onwnen ik hep geoefend tog zeker wel 1 uurtje gespeeld vandaag haha
Stink, ik was eerste maar toen reed ik de Andijk-BOK route en knalde tegen laggende defgh en Ninto op! Werd ik 3e...:{ Maarja: volgende keer beter!