De moderator en de peperbus.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tulip, 11 apr 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het beoordelen van een topic of post op 'legaal' of niet, aan de hand van het beleid, kan iedereen. De moderators zijn echter aangesteld en geselecteerd op een extra vermogen, waaronder het relatieveren. Dat het de laatste tijd nog wel eens wil ontbreken aan tact weten we, werken we ook aan :cool:

2. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    relatieveren is iets wat je niet in een faq kunt vastleggen. de ene mod zal geen problemen hebben met een loze post in een thread, terwijl een andere mod dit keihard afstraft.

je ziet dus ook dat sommige mods een reden geven waarom ze een thread sluiten, en dat andere mods de thread domweg sluiten. het lijkt mij een goed idee als een thread gesloten wordt een duidelijke reden te geven waarom hij wordt gesloten. daar kan iedereen van leren.
    een simpele zin volstaat: antwoord gegeven, dus thread kan dicht enz.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Volgens mij heb ik dat in een eerder post zo verwoord.. maar ja je hebt gelijk ;)

we zitten in een grijsgebied

4. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook grappig, geef je een uitgebreide op een stelling waar je mening gevraagd wordt over de mods.
    En dan vooral het te snel sluiten van threads.
    Doen ze hem dicht voor je hem gepost hebt.
    Hup alles voor jan L getypt.

Very Funny and thank you Hanteman.

Deel Deze Pagina