De mooiste graphics!

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 11 jan 2004.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja dat is ook wel mooi ja.. en ik vind halo zowiezo al errug mooi!!
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Even 2 quotes waar ik op ga reageren :)

    De graphics van PGR2 zijn uitzonderlijk goed. Maar je moet er verder voor kijken, als je neus lang is. De graphics van dit spel komen dichter bij de realiteit dan welk ander spel dan ook dat ik tot nu toe heb gespeeld. De artistieke sfeer die de verschillende steden hebben zijn bijzonder treffend. De warmte van Barcelona, Florence met zijn kathedralen en kerken, de grauwheid van Moskou, de massieve, hoge gebouwen in Yokohama, de herfstsfeer in Edinbrough. Geweldig! Tel daar bij op dat je zo goed als geen pop-up hebt tegen een ontzettend grote draw-distance, de coole effecten als opwaaiende bladeren en papieren, de heen-en weer swingende bomen dankzij de wind, de vogels die realistisch in groeperingen van hot naar her vliegen enzovoort enzovoorts. De details in de omgevingen zijn verbluffend en zo ontzettend scherp dat ik me af en toe nogsteeds verbaas.

    Wie zei er ook al weer dat dit spel sfeer mist omdat er geen mensen rondlopen? Dat vind ik juist van niet. Erg treffend hoe de verschillen per stad zijn gemaakt, sfeervol!

    Anywayz, NFS underground heeft in het begin een grotere 'wow-factor' omdat de effecten je even van je stoel blazen (bij sommigen dan). Maar als je goed kijkt valt het vies tegen. De framerate is alles behalve stabiel, en meer dan regelmatig ontstaat er een behoorlijke pixelbrij op je scherm. De vele effecten om het snelheidsgevoel wat te verhogen kunnen dat echt niet verbloemen. Dat de Xbox het spel niet aankan is bullshit, dit komt gewoon omdat weer is gekozen om voor het best verkopende systeem (de PS2) de basis te proggen en daarna de zooi te porten. Is niet geoptimaliseerd voor de Xbox dus!

    kort maar krachtig: PGR2 is voor mij de onbetwiste nr.1 *)
     
  3. Kennyv

    Kennyv Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua graphics: PGR2 en DOAseries zijn altijd mooi! _O_
     
  4. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Panzer Dragoon en OTOGI hebben een hele mooie graphicsstijl. Verder is Splinter Cell top.

    Voor toekomstige Gamez verwacht ik de volgende Graphicsknallers:
    1. Ninja gaiden
    2. Fable
    3. Doom III
    4. Sudeki
     
  5. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden is voor mij het mooiste vechtspel, Howoel ik denk dat Halo 2 ook mooie plaatjes op ons beeldscherm gaat toveren. Ik denk dat er dit jaar wel veel meer graphic killers komen. Doom 3, Half Life 2, Sudeki, Fable etc.
     
  6. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    Sudeki heeft voor mij de mooiste graphics. het ziet er allemaal heel strak uit. en het past tegelijk ook heel goed bij de snelle actie van het spel.
    JSRF heeft bijvoorbeeld ook niet de mooiste cell-shaded graphics, maar het past echt helemaal bij het spel en ik kan me het spel niet anders voorstellen.
     
  7. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua graphics blijft Halo me soms nog verbazen, zeker met je flashlight bijvoorbeeld in de eerste nacht missie met die bumpmapped rotsen en de muren van de Halo structures met die kleine details als krassen en putjes e.d.. Als je bedenkt dat het een xbox launchtitel is verwonder ik me daar nog steeds over. Het spel is grafisch zo goed uitgewerkt en dat met vrij grote en open omgevingen.
    Een spel als Splinter Cell blinkt natuurlijk uit qua licht en schaduw, maar is meestal beperkt tot kleine omgevingen en gangetjes. En de textures van Splinter Cell hebben weer niet de detail die Halo wel heeft bijvoorbeeld.
    Ook Otogi heeft zeer mooie graphics vind ik. Het gebruikt dezelfde soort "waas" techniek als de nieuwe Prince of Persia (Mot ik ook nog hebben trouwens) en bij drukke gevechten word het soms echt een kleurenspectakel en ram je de vijanden ook nog eens door de muren en decors en vliegen de brokstukken om de oren die ook nog eens blijven liggen voor de verandering. Otogi is echt een levend oosters schilderij en ben al benieuwd naar deeltje 2.
    En Grabbed by the Ghoulies is grafisch ook bijna perfect inderdaad. Er zijn een soort speciale cell shaded graphics gebruikt, anders dan bijvoorbeeld XIII, meer compleet vind ik. De animaties zijn geweldig en het gehele uiterlijk van het spel voelt als een echte cartoon. Je ziet ook bijna geen oneffenheden in bijvoorbeeld de muren en vijanden, behalve dan de iets mindere polygonen soms, maar das ook echt alles. Geweldige game!
    Silent Hill 2 blijft voor mij ook een grafish hoogstandje, dat komt vooral door de binnenlokaties, de muren en zeer gedetaileerde omgevingen, met een beetje moeite zou je een screenshot kunnen maken die fotorealistich lijkt, er is in die game zo ongelovelijk veel aandacht aan de textures en interieurdetails besteed dat je de kilheid en verlatenheid van de omgeving echt bijna kan voelen. En dan in die donkere gangen met je zaklampje, freaky!

    Ik weet er vast nog wel meer, alleen dat zal ik jullie nie aandoen :p
     
  8. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt panzer dagoon, halo, crimson skies, en ook pgr 2 erg mooi.

    je kunt ze wel moeilijk met elkaar vergelijken.

    ik kies toch voor panzer, hij is van begin vorig jaar, en is adembenemend.
     
  9. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Panzer Dragoon. Period. Er is geen enkele game die zich kan meten met Panzer Dragoon. Deze game is een game-opera van goddelijke proporties. Helaas voor Sega..wordt deze game links gelaten...Vele gamers weten geen games meer te waarderen. Panzer dragoon is een game die verheven is net als Bohemian Rapsody...Ze laat je achter met een stilte die je dieper raakt dan je ooit kon geloven, De tragedie van Sega speelt door mijn hoofd wanneer ik deze game onderga...Met een eindeloze stilte in mijn ogen kijk ik naar mijn scherm terwijl de laatste tonen van Het Panzer Dargoon epos wegebben...
     
  10. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo Always!!!
    ik snap gewoon nie waarom ze niet meer van zulke mooie graphics maken.:confused::confused:
    das toch wel de moeite waard...
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2004
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben het volledig met jouw eens. Panzer Dragoon is geen spel, dat is een kunstwerk. _O_
    En ook nog met een geweldige gameplay
     
  12. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    rainbow six 3 vin ik wel mooi, vooral de effecten
     
  13. edding3000

    edding3000 Guest

    Panzer dragoon orta.

    En dan level 2. Je kunt de normale weg nemen en dan is het level al prachtig maar vlak voor de tunnel is er een afslag! Als je die naar rechts neemt ga je hoger vliegen en kom je een hoop beesten tegen je ziet die jungle zeg maar echt super mooi daar!

    Ook Giant fleet is een cool level. zo veel luchtschepen die je neer moet schieten!
     
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Bionecle!
     
  15. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al zijn de levels "boxed" als in Bloodgulch heeft Brute Force ook wat graphische hoogtestandjes.

    Verder :

    Jet Set Radio Future "clean & crisp, ziet er nooit oud uit"
    Panzer Dragoon Orta
    Splinter Cell
    Dead or Alive 3
    Halo

    Ook hoor ik vaak dat Otogi erg mooi is.
     
  16. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    dude, get a life... tis een game.. niet god ofzo :{ Ik vond dr geen moer aan, Panzer Dragoon...
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja man is hij schrijver ofzo??
     
  18. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja of je het leuk vind ja of nee maakt niet zoveel uit, ze hebben het hier over graphics...

    Persoonlijk vind ik dat de graphics van Crimson Skies erg onderschat worden, in een van de nieuwe downloadable multiplayer levels in een of ander grot vloog ik zo boven dat water en dan zie je al die schitteringen, echt prachtig hoor...

    PGR2 vind ik ook super realistisch, vooral die replays zijn ziekelijk mooi, verder natuurlijk halo, splinter cell, moto gp 2 en nog een aantal games die zeer goede graphics bevatten...
     
  19. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    Otogi ziet er zeer goed uit maar gameplay is helaas herhalend
     
  20. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell
    panzer dragoon orta en
    dead or alive 3
    zijn dus niet super niewe games, maar ik vind wel dat ze super mooi graphics hebbe
     

Deel Deze Pagina